Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Geen Assen ☹

Ekc-3cFXUAAAPKn
Jammer .....
 
Jammer dat Assen ontbreekt op de kalender van 2021. Vraag mij af of dit alleen maar met Covid te maken heeft of dat een nakende harde Brexit ook meespeelt?

Eerst maar eens een jaar afwachten wat de Brexit doet qua invoerrechten en -kosten voordat er beloftes worden gemaakt met Assen op de kalender, en teams voor grote uitgaven worden gesteld?
 
Jammer dat Assen ontbreekt op de kalender van 2021. Vraag mij af of dit alleen maar met Covid te maken heeft of dat een nakende harde Brexit ook meespeelt?

Eerst maar eens een jaar afwachten wat de Brexit doet qua invoerrechten en -kosten voordat er beloftes worden gemaakt met Assen op de kalender, en teams voor grote uitgaven worden gesteld?

Ja shit zeg!! Dit was het leukste jaarlijkse evenement op Assen! Het meerendeel zal toch liever naar de TT gaan maar ook dat moeten we nog maar afwachten voor 2021.
 

Kostenbesparing?
Oulton Park is toegevoegd, dat is dan wel weer gaaf voor de fans daar!
Zou mij niet verbazen. Ik vrees dat de budgetten over de volle breedte - van teams tot circuits, van de organisatie tot sponsoren - flink lager zullen liggen.

Een testprogramma in de UK vind ik wel een slimme zet, houd iedereen zoveel mogelijk op het eiland.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Regrettably we have taken the decision to leave Assen off the calendar given the risk of ongoing travel disruption.

Dat staat op de site.......

Balen dat het mooiste evenement niet naar Assen komt.... -O-
 
Regrettably we have taken the decision to leave Assen off the calendar given the risk of ongoing travel disruption.

Dat staat op de site.......

Balen dat het mooiste evenement niet naar Assen komt.... -O-

Dat kan van alles betekenen. Maar wel erg jammer ja.
 
Zou mij niet verbazen. Ik vrees dat de budgetten over de volle breedte - van teams tot circuits, van de organisatie tot sponsoren - flink lager zullen liggen.

Een testprogramma in de UK vind ik wel een slimme zet, houd iedereen zoveel mogelijk op het eiland.

Dit was mijn gedachte ook ongeveer, het moet met het budget te maken hebben. Net overigens weer een prachtige BSB race op Brands Hatch gezien, het blijft spannend! :}
 
Weet niet wie er nog meer kijkt, maar nog even en ze gaan los! Dit wordt een spannende ontknoping.
 
Zeker weten! *O*
Een mooie overwinning! Weet je, eigenlijk vind ik BSB veel leuker dan Moto-GP om te kijken, en dat komt door de circuits waar ze rijden.
Echte old-school circuits, en niet die biljartlakens van de Moto-GP. Alles heeft z'n charme, dat weet ik.:):t
 
Zeker weten! *O*
Een mooie overwinning! Weet je, eigenlijk vind ik BSB veel leuker dan Moto-GP om te kijken, en dat komt door de circuits waar ze rijden.
Echte old-school circuits, en niet die biljartlakens van de Moto-GP. Alles heeft z'n charme, dat weet ik.:):t

Op Brands Hatch keek ik een paar jaar geleden mijn ogen uit. Zoveel historie, zo'n mooi compact circuit door de bossen. Echt prachtig. En als je ergens geweest bent, kijk je anders naar de races. Motogp dit jaar is ook weer erg gaaf om naar te kijken maar de BSB heeft veel meer sfeer :Y
 
:^

Vorig jaar op Brands Hatch geweest, schitterend circuit.
De sfeer op en rond het circuit is ook heel anders bij de BSB dan bijvoorbeeld de MotoGP.
 
:^

Vorig jaar op Brands Hatch geweest, schitterend circuit.
De sfeer op en rond het circuit is ook heel anders bij de BSB dan bijvoorbeeld de MotoGP.

Ben je ook in de boekwinkel geweest? Dat vond ik toen zo typerend voor de sfeer daar!
 
Bij de BSB hebben ze ook nog echte bekers. Bij de Motogp denk ik wel eens dat sommige gedrochten uit een 3D printertje thuis komen _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan