Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Start uitgesteld omdat…?
En weer van kiet met 2 opwarmrondes.
En…. start.
 
Laatst bewerkt:
Brooks heeft het nog niet dit seizoen. Hicky daarentegen gaat heel lekker. Ook op Oulton park zat hij alle drie de races er goed bij. Jammer dat hij stuk ging in de laatste ronde.
Brad Ray gaat nu een stuk beter op de BMW dan vorig jaar.
Rory Skinner was in de 600 al een van mijn favorieten, en hij maakt dat in de superbike tot nu toe helemaal waar.
Nu hopen dat het weer in Schotland morgen meewerkt.
 
Brooks heeft het nog niet dit seizoen. Hicky daarentegen gaat heel lekker. Ook op Oulton park zat hij alle drie de races er goed bij. Jammer dat hij stuk ging in de laatste ronde.
Brad Ray gaat nu een stuk beter op de BMW dan vorig jaar.
Rory Skinner was in de 600 al een van mijn favorieten, en hij maakt dat in de superbike tot nu toe helemaal waar.
Nu hopen dat het weer in Schotland morgen meewerkt.
Hicky gaat wel lekker ja, zat een vlog van Lee Johnnston te kijken. Daarin vertelde Hickman dat hij 2 stone (ongeveer 14 kilo) lichter is als vorig seizoen.
 
Zo, 2 de race was weer spannend…zelfs de borden op de greens worden aan flarden gereden. Danny Kent weer gevallen….:N
 
Ja, Hicky ging even over het gras dwars door het bord heen. Had geluk niet te vallen trouwens met dat natte gras.
De races waren inderdaad weer genieten! 👍
 
Levert altijd fantastische races op, het BSB. Ben in 2019 naar Cadwell Park geweest, wat een sfeer!
Voor dit jaar heb ik kaarten voor de showdown op Brands Hatch. :t
IMG_7451.JPG


IMG_7444.JPG


 
Levert altijd fantastische races op, het BSB. Ben in 2019 naar Cadwell Park geweest, wat een sfeer!
Voor dit jaar heb ik kaarten voor de showdown op Brands Hatch. :t
BSB is idd :t echt top, misschien zie ik je daar dan ;)
Wij hebben nog een Ferry overtocht staan naar Harwich van vorig jaar toen het BSB feest helemaal niet door ging, die hebben we omgezet naar het Showdown weekend op BH maar nog geen kaarten geregeld, eerst nog maar ff beetje afwachten hoe het ervoor staat met reizen tegen die tijd...
 
BSB is idd :t echt top, misschien zie ik je daar dan ;)
Wij hebben nog een Ferry overtocht staan naar Harwich van vorig jaar toen het BSB feest helemaal niet door ging, die hebben we omgezet naar het Showdown weekend op BH maar nog geen kaarten geregeld, eerst nog maar ff beetje afwachten hoe het ervoor staat met reizen tegen die tijd...
Wij hebben de gok maar gewoon genomen. Lekker op de motor, via de Chunnel. Hotelletje in de buurt, komt helemaal goed (hoop ik..) ;)
 
Race 1 is on (Brands Hatch) but red flag after 2 rounds…die Rory Skinner is gvd goed hoor. Nog maar 19 jaar maar rides like the devil.
Restart laat op zich wachten …..
 
Laatst bewerkt:
Race 1 is on (Brands Hatch) but red flag after 2 rounds…die Rory Skinner is gvd goed hoor. Nog maar 19 jaar maar rides like the devil.
Restart laat op zich wachten …..
Die is al jaren goed, maar geen budget. Hoop echt dat een moto2 team m een zitje geeft. Zou zonde zijn als hij in een natuonaal kampioenschap blijft rijden, hoe mooi t ook is. Leuke teamgenoot voor Bo.
 
Race 1 is on (Brands Hatch) but red flag after 2 rounds…die Rory Skinner is gvd goed hoor. Nog maar 19 jaar maar rides like the devil.
Restart laat op zich wachten …..
Rory steekt al tijden zijn nek uit. Letterlijk en figuurlijk.
 

Bijlagen

  • 9B133830-B295-4180-98C5-6ADDC594EBED.jpeg
    9B133830-B295-4180-98C5-6ADDC594EBED.jpeg
    83,9 KB · Weergaven: 10
Terug
Bovenaan Onderaan