Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Ah ok. De host van Off Track is Dave Neal, een Engelse motorjournalist en PR officer van het OMG BSB team. De man is zo Engels als Yorkshire pudding.

Zijn laatste podcast is een gesprek met Kev Stephenson, mechanic van McAms Yamaha en vroeger van de Jeffries familie, mooie anekdotes!
Hmm oké, dan moet ik er toch weer eens naar luisteren. Carruthers en Bice werd ik niet heel erg enthousiast van, dat ging ook veel over motoamerika. Bijna alles ging over Amerika en ik heb het Amerikaanse racen van de laatste 15 jaar niet erg hoog zitten. De uitzending met Scott Russell vond ik ook een beetje tegen vallen, daar was ik wel erg nieuwsgierig naar maar viel dus een beetje tegen.
Ik heb ook alleen maar Amerikanen gehoord die presenteren geen Engels.

En bij Chasin the racin werkt het juist andersom. Dan denk ik "Alan Carter of Chris Burns?....." wie zijn dat nu weer? Alhoewel Burns wel enigszins bekent klonk..... mja dan komt er een verhaal wat ik toch kan plaatsen maar ook verbazend interessant. En Whitham en Mcbeer kunnen mij niet vaak genoeg langs komen.

Itt Baubier of Garrett Gerlof, dat vindt ik weinig interessant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tr@x
De 2e race van het weekend zat vol drama, 2x rode vlag, Mackenzie weer in het ziekenhuis met een gebroken been🙁
Skinner klem tussen een achterwiel..😬.
Uiteindelijk nog maar 4 man in het veld voor het kampioenschap.
De volgende 2 showdowns worden extra spannend.
 
Wat een slagveld dit weekend. McAms Yamaha zijn het grootste slachtoffer. O’Halloran lijkt het weer niet te gaan redden, Taz Mac met opnieuw een beenbreuk.
Op deze manier gaat Ray er mee aan de haal.
 
Afgelopen week Eurosport Player genomen om eens te proberen nadat ik de documentaires op Netflix had gekeken van het BSB.

Echt wel gaaf!
(m'n vriendin was minder blij aangezien ik nu echt heel de zondag motorrace kon kijken met GP, WSBK en BSB *O*)
 
Afgelopen week Eurosport Player genomen om eens te proberen nadat ik de documentaires op Netflix had gekeken van het BSB.

Echt wel gaaf!
(m'n vriendin was minder blij aangezien ik nu echt heel de zondag motorrace kon kijken met GP, WSBK en BSB *O*)
En dan heb je MotoAmerica om geen slaande ruzie te krijgen maar niet eens meer gekeken... ? :P
 
Bradley Ray heeft ook de meeste punten gehaald, dus zo gek zou dat niet zijn.
Ik hoop op Tommy, de gunfactor.
Het is Ray van harte gegund, hij heeft een heel sterk seizoen gereden. Ik hoopte alleen op iets meer strijd.
O'Halloran had opnieuw een sterk begin van het seizoen maar zakte wat af, Taz Mac heeft een geweldige inhaalslag gemaakt, beide McAms mannen waren indrukwekkend en hadden het Ray nog lastig kunnen maken.

Nu zie ik Jackson of Bridewell als grootste uitdagers voor Ray
In totaal zijn er nog 150 punten te vergeven in 3 races op Donington Park en 3 op Brands Hatch

Op Brands is Bridewell normaal behoorlijk sterk, op Donington maakte hij dit jaar niet veel indruk.
Jackson is eerder andersom, goed op Donington maar niet heel sterk op Brands
Ray scoorde op beide circuits goed dit jaar.

Irwin is sowieso te wisselvallig, Ryde en Skinner liggen te ver achter. TazMac is eruit.

O'Halloran zou een run zoals aan het begin van het seizoen moeten hebben om nog bij te komen. En dan moet Ray ook ergens nog flink pech gaan hebben. Zonder DNF van Ray gaat O'Halloran hem niet meer inhalen.

Het gaat tussen Ray en Bridewell met een hele kleine kans voor Jackson.
 
En dan heb je MotoAmerica om geen slaande ruzie te krijgen maar niet eens meer gekeken... ? :P
Haha, nee dat zou te gek zijn geweest.

Ik vind het ook super dat Shakey Byrne als 6 voudig kampioen nu rond loopt als reporter! :}

Zou mooi zijn als Rossi dat ook ging doen ipv rondjes rijden in een auto!
 
Afgelopen week Eurosport Player genomen om eens te proberen nadat ik de documentaires op Netflix had gekeken van het BSB.

Echt wel gaaf!
(m'n vriendin was minder blij aangezien ik nu echt heel de zondag motorrace kon kijken met GP, WSBK en BSB *O*)
Je hebt MotoAmerica nog gemist
 
Nasty crash op Oulton Park, dan blijf je met je voet ergens in het achterwiel hangen van andermans motor.
 
Sterke race van Jaimie....Brad Ray maakte paar foutjes, waarschijnlijk waren zijn banden op.
Hickman weer podium.

Ben benieuwd naar morgen.
 
Dan rijd je nog op het podium terwijl je rechter voetsteuntje eraf ligt :} Hopelijk loopt het goed af voor Jason O'Halloran.
 
Mooie overwinning van Van Sikkelerus.
Ray is vol op weg naar de titel.

Nare crash van Chrissy Rouse, wordt nog kunstmatig in coma gehouden.
 
Dat is inderdaad treurig nieuws.
It is with great regret that we have to announce that Chrissy Rouse aged 26, from Newcastle upon Tyne, has succumbed to his injuries, and passed away peacefully, surrounded by his family in hospital earlier this afternoon.
On behalf of Chrissy’s family they wish to convey their deep appreciation for the support and well wishes that they have received in recent days. As well they wish to thank all the attending marshals and medical services who provided such skill and care attending to Chrissy. The family also ask for privacy at this difficult time as they attempt to deal with their devastating loss.
MSVR is now working with the Coroner, Police and the Motorcycle Circuit Racing Control Board in order to investigate the full circumstances of this tragic accident.
Our deepest condolences are extended to Chrissy’s family, friends and team members.
 
-O-ik vroeg me afgelopen maandag al af waar de podcast van Chrissy en Dom bleef. Maar dit had ik niet verwacht erg tragisch, verschrikkelijk nieuws. Bah.
 
Terug
Bovenaan Onderaan