Het grote Cagiva topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

NL_sailor

MF'er
12 aug 2006
76
0
Slootdorp (NH)
Omdat het nog ontbrak aan één centraal topic voor alle Cagiva rijders is dit topic aangemaakt (dd 28 augustus 2006). Er bestond al wel een [Cagiva Raptor] topic op [algemeen] en een topic op [Naked bikes][nog meer Raptor rijders hier?]. Dit nieuwe topic heeft als doel om alle Cagiva rijders bij elkaar te brengen onder één centraal topic, ervaringen uit te wisselen en nieuwe geinteresseerden te informeren. En natuurlijk mooie foto's van Cagiva's te posten. Veel plezier en dat dit topic maar lang actief mag blijven })
 
Prima initiatief. Misschien ook even de moderators op de hoogte brengen, kunnen alle Raptor topics onder 1 hoofdtopic gezet worden (als dat technisch kan :? ).
*O* *O*

weet nog wel een paar pogingen naar voren te googlen
:X



op zoek naar cagiva v raptor 650

wie heeft er op dit forum een cagiva raptor

wat zijn uw ervaringen met de cagiva raptor 1000

cagiva raptor 650 - 2006



kortom cagiva rijders zijn geen posters maar rijders, de topics zakken steeds weg.
maar ik help wel een handje om het topic hoog te houden.(mijn vriendin heeft een 1000 vandaar. Weet ze ook eens waar ze kan reageren *D )


full
 
Laatst bewerkt:
Hebben de andere nieuwe Raptor rijders zich aan de inrijdlimieten gehouden?

[max 5000rpm tot 800km] ;(
[max 8000rpm tot 1200km] '(

Sailor
 
Goed initiatief!

Wellicht dat ik me hier binnenkort vaker kan vertonen (ga deze week kijken voor een V-Raptor 1000.. :9 )
 
Vandaag mijn spiegels binnen gekregen en ondanks mijn onzwijze "vooral geen zin in klussen gevoel" toch maar besloten om de spiegels erop te zetten :Y

Na 2 minuten kutten had ik mijn conclusies al getrokken, spiegels passen niet '(

Diameter van de binnenkant van mijn stuur is te klein voor de bevesting via de stuurgewichtjes -O-

Dus te koop 2 mooie streetfighter spiegels O-)

full
 
Mooie plaatjes hoor bij de review! Positief verhaal! Snap nu ook waarom ik geen 1:20 rij; door de introductie van injectie? Dacht 350km op de tank te kunnen rijden, nu stotterde die al een stukje eerder!

Nieuwe aandacht voor onze motor, dat verdient hij ook!

:W

Zelf nog geen foto van onze Cagiva's; maar die van de MF-review is ook erg mooi!

fsget.php
 
Vandaag mijn spiegels binnen gekregen en ondanks mijn onzwijze "vooral geen zin in klussen gevoel" toch maar besloten om de spiegels erop te zetten :Y

Na 2 minuten kutten had ik mijn conclusies al getrokken, spiegels passen niet '(

Diameter van de binnenkant van mijn stuur is te klein voor de bevesting via de stuurgewichtjes -O-

Dus te koop 2 mooie streetfighter spiegels O-)

(Afbeelding)


heb ik ook eens gehad, heb toen de stuurgewichtjes af laten draaien naar binnendiameter van het stuur.
mss. een idee voor je
:)
 
:W zitten jullie hier nu

weet er iemand waar die "nieuwe raptor spiegels" ergens te vinden zijn, en tegen welke prijs?
Geraak stillaan ook wel uitgekeken op/in die ronde dingen
 
Vandaag mijn spiegels binnen gekregen en ondanks mijn onzwijze "vooral geen zin in klussen gevoel" toch maar besloten om de spiegels erop te zetten :Y

Na 2 minuten kutten had ik mijn conclusies al getrokken, spiegels passen niet '(

Diameter van de binnenkant van mijn stuur is te klein voor de bevesting via de stuurgewichtjes -O-

Dus te koop 2 mooie streetfighter spiegels O-)

(Afbeelding)

wat is de diameter en wat wil je er voor hebben?
misschien passen ze op een tuono O-)
 
Sinds twee weken ben ik in het bezit van een Raptor 650 een hele leuke motorfiets en wat mij betreft een echte aanrader. Ook mijn vriendin is erg erg tevreden mee.

Dus wie weet volgt er volgend jaar een tweede zodat we lekker samen kunnen toeren :]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/412226/2156cc115393e5a8b28c3f559a13991c (cagiva1.jpg)​
 
Sinds twee weken ben ik in het bezit van een Raptor 650 een hele leuke motorfiets en wat mij betreft een echte aanrader. Ook mijn vriendin is erg erg tevreden mee.

Dus wie weet volgt er volgend jaar een tweede zodat we lekker samen kunnen toeren :]

Hoi Miele, wij hebben er allebei één sinds een week. Ik als herintreder (na 7 jaar) en mijn vriendin als beginner. Allebei eerste kilometers al veel plezier van. Ook al is het even wachten met gas geven tot na de eerste 800 km (nu 450 :) ).
Waar heb jij hem gekocht? Nog extraatjes of korting?

:] :]
sailor
 
Hahahaha, die vallen inderdaad een beetje uit de toon. Wellicht dat er nog wel zo'n mooi setje komt als het bovenstaande. Eerst weer even sparen nu, er staan alweer meer dingen op mijn verlanglijstje.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan