Het Grote Calimero Topic, tis niet eerlijk!

Robert.v

MF veteraan
12 feb 2005
10.701
528
Zeewolde
waar halen jullie het toch allemaal vandaan?

de een wil zijn lekke band claimen bij het rijk,

de volgende verwacht gratis oordoppen.

nu weer een die voor een dubbeltje een perfecte motor verwacht.

maniakale meiden zonder rijbewijs die 2 maal daags door een welwillende MFer bereden willen worden.

ff kijken, gratis bandenpompen want 50 cent kan er niet af met een motor van 10 ruggen natuurlijk.

50 km te snel gereden, kan ik bezwaar maken omdat de agent een lettertje verkeerd schreef bij mijn adres hebben geloof ik ook laatst gehad.

en zo hebben we vele topics waarin iedereen de boosdoener is behalve degene die het allemaal veroorzaakt heeft.


dus voor iedereen die zich een echte Calimero voelt:


[modbreak]
Plaatje verwijderd ivm mogelijk copyright.
[/modbreak]

want zij zijn groot en ik ben klein en het is niet eerlijk!

stelletje huilhomos!



















:+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Externaliseren noemen ze dat, is van alle tijden/leeftijden/vervoermiddelen hoor ;)
Mensen zijn huilhomo's in algemene zin, je valt pas op als je dingen gewoon accepteert zoals ze zijn. Idioot toch dat je dan als apart wordt gezien?
 
Laatst bewerkt:
Ik stel een Calimero smiley voor.
full
 
ja, maar anders word er straks nog een algemeen beschaafd nederlands topic geopend waarin ze me vertellen dat ''ik is klein'' niet correct is.

En toch heeft Herr Flick gelijk.
Als je je bronnen citeert mag je ze natuurlijk inclusief hun fouten citeren,
zoals John Kennedy die zei: "Ich bin ein berliner"
 
Sh*t! Die heb ik dan weer gemist! -O-
Dominant meisje (25) zoekt onderdanige sukkel met vervoer

maargoed....




@ts en andere geïntereseerden:
de mens/nederlander in het algemeen heeft een reactie om de fout en/of problemen zo snel mogenlijk bij een ander neer te leggen in de hoop dat ze er vanaf komen o.i.d.

emotie's spelen vaak hoog op, en in die emotie kan je soms dingen zeggen en/of doen die achteraf gezien niet helemaal verantwoord of juist zijn, m.a.w. we zijn menselijk

het achteraf alles relativeren, en rationeel bekijken, ach dat is helaas maar voor enkelen weg gelegd, het zij zo

en vergeet niet, we zijn nederlanders.... elk dubbeltje dat we kunnen besparen, doen we
en voor sommige is het dus inderdaad een sport geworden om te proberen onder elke boete weg te komen, hoe terecht hij soms ook is

1 tip thoug.... probeer niet overal zo zwaar aan te tillen, is slecht voor je bloeddruk heb ik gehoord :z
 
ja nou?

je weet wat ze met hem gedaan hebben he.


:+

Eh, ja. Zijn voltallige gehoor in Berlijn heeft hem smakelijk staan uitlachen.
Ik denk echter niet dat die gebeurtenis heeft geleid tot... Wacht even...
Dan is dit de grootste cover-up uit de geschiedenis en dan
is Harvey Oswald toch onschuldig.
 
whahaha briliant

en dat is dus precies de reden dat ik opgerot ben naar noordduitsland.....alhoewel ze er hier weer om andere manieren lopen te jammeren.

ook daar hebben we een oplossing voor.

tietekonttietkonttietekonttietkonttietekonttietkonttietekonttietkont(lekker stukkie motrrijden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan