Het Grote Calimero Topic, tis niet eerlijk!

er was een paar jaar geleden een klein groepje gasten in de chopper en customafdeling hier.
dat ploegje was zeer serieus bezig met verbouwen en eigenhandig bouwen van motorfietsen....

maar diezelfde m-f afdeling werdt op een gegevn moment ook overspoelt met kuttopics als ik heb een rooi intruder gekocht...wat voor helm moet ik nou kopen....

dat kleine groepje hardcorebouwers was daar op een gegevn moment zo kotsmisselijk van dat ze zich afgesplitst hebben en een eigen (succesvol)forum hebben opgestart..loopt ook al 4 jaar
:^ dat mis ik ook, ik las die topics altijd graag. Lui die recht voor ze raap waren en geen blad voor de mond namen als ze iets niet beviel. dat Dr Bral en concorten weg zijn is imho een gemis voor mf...al kom ik eigenlijk nooit op dat chopper inc of hoe dat nieuwe forum ook heet .
 
hey wat zakt dit topic hard zeg...

What about zeuren dat er een of ander blogje een mopperartikeltje over een veilig verkeers campagne heeft geschreven? *D
 
:^ dat mis ik ook, ik las die topics altijd graag. Lui die recht voor ze raap waren en geen blad voor de mond namen als ze iets niet beviel. dat Dr Bral en concorten weg zijn is imho een gemis voor mf...al kom ik eigenlijk nooit op dat chopper inc of hoe dat nieuwe forum ook heet .


recht voor de raap zijn en geen blad voor de mond nemen kan hier tegenwoordig schijnbaar ook niet meer

waarom denk je dat mensen als bral,tt,en nog een aantal weggeband zijn!!!!
iets met links m-f beleid?
word iemand te direct wordt er al snel met een ban gedreigd
 
Laatst bewerkt:
recht voor de raap zijn en geen blad voor de mond nemen kan hier tegenwoordig schijnbaar ook niet meer

waarom denk je dat mensen als bral,tt,en nog een aantal weggeband zijn!!!!
iets met links m-f beleid?
word iemand te direct wordt er al snel met een ban gedreigd

Wat is links m-f beleid? Iets voor mensen die 2 computer monitoren hebben en alleen het linker scherm alleen voor m-f gebruiken.
 
en dan huilen als een klein kind en boos in zijn autotje gaan zitten.

wat een pisnicht.


_O-

Als je even verder had gelezen had je geweten dat, die gene die in de auto ging zitten een andere TS was.
Maja ik kan natuurlijk niet teveel van jullie vragen he ik ben maar een calimero.
 
Is het niet leuk als TS een overzicht met elke maand het 'Calimero-topic van de maand' bijhoudt in de OP? })
 
Laatst bewerkt:
Misschien ook nog een "Macho-kleuter" topic erbij.
Je weet wel, van die jongens/meisjes met hele stoere en coole praatjes, die waarschijnlijk bij een motortochtje worden uitgezwaaid door moeder en bijna in de broek poepen wanneer ze het gas open draaien.
"Tot straks mam" prrrt..
 
Laatst bewerkt:
recht voor de raap zijn en geen blad voor de mond nemen kan hier tegenwoordig schijnbaar ook niet meer

waarom denk je dat mensen als bral,tt,en nog een aantal weggeband zijn!!!!
iets met links m-f beleid?
word iemand te direct wordt er al snel met een ban gedreigd



Oh geweldig. Die linkse elite ook altijd...het is niet eerlijk :')
 
waarom komt dat nou uitgerekend weer bij MIJ op mijn schermpje.

you bastards!


full
 
Hoi, ik vind motors gaaf en wil er ook één, maar ik weet niet wat ik moet kopen. Ik overweeg eentje met ongeveer 2 wielen. Liefst met 10000 pk en heul veul koppel, zodat ik met mijn 4 vriendinnen moeiteloos op vakantie kan. Dan zijn koffers ook handig, maar je mag ze niet zien, want het moet op een R1 lijken, of een Hayaboesa. En rijwind wil ik geen last van hebben als ik 400 km/u rijdt, want dat is stom. Oja, ik moet ook nog moteorkleding hebben, want dat vin-ik leuk. Wat adviseren jullie?

DucBMW haakt even in op de stormvloed aan adviesvragen die ons hedentendage op dit forum om de oren vliegen...
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik vind motors gaaf en wil er ook één, maar ik weet niet wat ik moet kopen. Ik overweeg eentje met ongeveer 2 wielen. Liefst met 10000 pk en heul veul koppel, zodat ik met mijn 4 vriendinnen moeiteloos op vakantie kan. Dan zijn koffers ook handig, maar je mag ze niet zien, want het moet op een R1 lijken, of een Hayaboesa. En rijwind wil ik geen last van hebben als ik 400 km/u rijdt, want dat is stom. Oja, ik moet ook nog moteorkleding hebben, want dat vin-ik leuk. Wat adviseren jullie?

DucBMW haakt even in op de stormvloed aan adviesvragen die ons hedentendage op dit forum om de oren vliegen...
Nee, dat gaat anders:
Waar kan ik voor 200 euro een compleet motorpak kopen iedereen zegt dat ik geen R1 moet kopen maar die vinnik kk vet ik heb altijd al op mijn vet opgevoerde brommer gereje dus dat kan prima ik wil ook naar de ardennen en nu wil ik eerst mijn motor uit elkaar laten halen door de dealer onder de garantie zodat ik zeker weet dat ik niet in een spijker rij maar als dat nou wel gebeurt kan ik er dan op internet voor bijna niks een plug in laten zetten?

*D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan