Het Grote Calimero Topic, tis niet eerlijk!

Ik help wel hij liep ook al tege mij te fokke, maar ik ken hem wel hij heeft zown superlelijk zusje die heb ik weleens gepakt hierachter in et park maar daar hat ik meteen speit van, die bitch zoop meteen al me bier op man :(
 
Laatst bewerkt:
full
 
hatsikidee...

weer een Cali...

Hallo MF-ers,
Heel onhandig van mij heb ik hem niet goed op de bok staan |( ...... je raad het al. HIJ VIEL INDERDAAD!!! ik maar huilen en huilen en huilen.

Nu is mijn vraag: kan iemand me hierbij helpen om hem te repareren tegen een vriendelijke prijs? ben al langs verschillende schadeherstel bedrijven geweest...pfff 250e en moet m zelf demonteren _O- YEAH RIGHT!!!

[afbeelding]


Nobody....:(.
Ik word er gek van zo gek dat ik m in de verkoop zal zetten hierdoor


wat een huilie zeg,
wel een R1 kopen en dan gaan piepen over 250 eurotjes om hem te laten repareren.
 
waar halen jullie het toch allemaal vandaan?

de een wil zijn lekke band claimen bij het rijk,

de volgende verwacht gratis oordoppen.

nu weer een die voor een dubbeltje een perfecte motor verwacht.

maniakale meiden zonder rijbewijs die 2 maal daags door een welwillende MFer bereden willen worden.

ff kijken, gratis bandenpompen want 50 cent kan er niet af met een motor van 10 ruggen natuurlijk.

50 km te snel gereden, kan ik bezwaar maken omdat de agent een lettertje verkeerd schreef bij mijn adres hebben geloof ik ook laatst gehad.

en zo hebben we vele topics waarin iedereen de boosdoener is behalve degene die het allemaal veroorzaakt heeft.


dus voor iedereen die zich een echte Calimero voelt:


want zij zijn groot en ik ben klein en het is niet eerlijk!

stelletje huilhomos!

:+

Euhm... volgens mij is de topicstarter hier de huilhomo... wie maakt er nu een topic om te kunnen klagen over andere topics..? Beetje negatief gefocust.. :)
 
Laatst bewerkt:
De calimero van vandaag geef ik aan onze weledele heer modje Martell


Waarom ?

nou ten eerste even hem een troosthulde geven >> Martell bedankt voor het helpen ophalen van de sloop XJ 600 in venlo :} :} :} *O* *O* *O*

De Calimero is voor hem omdat ie vandaag voor IEDER stoplicht moest wachten.
En nee niet even een groene tussendoor, nee aan komen rijden hehehehe ja ja ja ja ja groen groen jaaaa .....

*Blip* >> ROOD<< :( :(

Kerel, de calimero is je vandaag gegund :) want jij is klein en die stoplichten steeds rood en das niet eerlijk :+
 
Ghe ghe, was op de weg nar huis net zo erg :')

ja en voor het spoor ook al ....

bomen open.... martel komt aantuffen .... bling ring bling ring ..bling ring bling ring ..bling ring bling ring ..bling ring bling ring ..bling ring bling ring .. :( bomen dicht .....
trein voorbij wachten ..... bling ring bling ring ..bling ring bling ring ..

en weer verder tot het volgende stoplicht ( ook weer rood )
 
Even kijken, gebeurt hier nog wat?

full


Hmm, ik zie het al: stoplichten, bling ring bling ring ... bling ring bling ring, Martell, nog wat bling, ring, ..., en weer rood.

Nee, niets dus. Martell, hij is voor jou - die Calimero - ik ga slapen.

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan