Het grote CB 350 F vragen-topic

Kent er iemand die "Alvilon"? Heb er namelijk een achter spatbord van gekocht wat hij ging op sturen maar heb na 2 weken nog niets ontvangen en hij reageert niet op men mails!
Hier hangt een luchtje aan denk ik

Nouw nouw, een luchtje :P

Maar ik zit midden in een verhuizing en dan schiet tijd een beetje te kort. Of dat pakketje aan gaat komen weet ik niet. Tzou de eerste keer zijn dat ze een pakketje kwijtmaken wat ik verstuur, en heb al aardig wat verzonden.. Maar tis nu opgelost, je kan er alleen maar baat bij hebben als het pakketje over een tijdje nog wordt bezorgd :)
 
Weet er iemand waar ik die ronde CB pinkers kan kopen, ik heb er al veel gevonden maar deze zijn zonder dat "stokje, verlengstukje" dus alleen de pinkers. Achteraan wil ik zonder maar vooraan moeten ze toch wa verder naar buiten steken zoals het normaal is.
 
Weet er iemand waar ik die ronde CB pinkers kan kopen, ik heb er al veel gevonden maar deze zijn zonder dat "stokje, verlengstukje" dus alleen de pinkers. Achteraan wil ik zonder maar vooraan moeten ze toch wa verder naar buiten steken zoals het normaal is.

volgens mij heb ik er twee liggen...alleen de stokjes toch ?
 
[spam modus]

Ben bezig met het opknappen met mijn eerste motor, natuurlijk de CB350F. Als iemand interesse heeft, ik heb een blog aangemaakt voor onder andere dit onderwerp, welke ik zeer regelmatig bij blijf houden.

pepracing

[/spam modus]

O-)
 
Heeft iemand ooit al een 350f'je gezien met de rc181 tank en zitje maar dan zonder kuip en met de gewone honda koplamp? Lijkt me wel een leuke bezigheid voor in de zomer anders? *O*
 
Op welke types 350F zitten de linkse, en op welke types de rechtse vervroegers ?

Kopie_van_Vervroegers_CB350-400.jpg
 
nadat mijn cb350 een tijd had buiten gestaan (een 10tal dagen) werkte de startmotor niet meer
en als je kickte hoorde je die draaien
nu heb ik hem eraf gehaald en die zit precies zonder pakking op het blok, of lijkt dat gewoon zo?
verder ziet hij er nog gewoon goed uit, moeten deze toch gereviseerd worden of is het een ander probleem?
gr Dennis
 
nadat mijn cb350 een tijd had buiten gestaan (een 10tal dagen) werkte de startmotor niet meer
en als je kickte hoorde je die draaien
nu heb ik hem eraf gehaald en die zit precies zonder pakking op het blok, of lijkt dat gewoon zo?
verder ziet hij er nog gewoon goed uit, moeten deze toch gereviseerd worden of is het een ander probleem?
gr Dennis

starterkoppeling...als ie echt kaduuk is moet je het carter splitsen...
 
wat is dat juist? want de startmotor werkt wel nog
laatste keer dat die gebruikt werd was wel met een autoaccu ,maar daarna werkt die gewoon nog met motoraccu denk ik
 
Kijk even hoe e.e.a. in elkaar zit. Op grond van je verhaal dat als je kickt, je startmotor meeloopt leidt ik af dat je startkoppeling vastzit. Startmotor werkt dan nog wel, wordt alleen niet van de motor 'ontkoppelt' middels de starterkoppeling. In de starterkoppeling zitten drie kogels die -als de motor oppakt c.q. start- loskomen (door de centrifugaalkracht) en zo de ontkoppeling van het startertandwiel bewerkstelligen...

Als die kogels niet loskomen zit je koppeling dus vast...bijv. omdat de kogels kapotzijn, weg zijn etc...

Maar misschien begrijp ik je verhaal verkeerd....Als ie vast zit motor eens achteruitrijden..vaak komt ie dan wel los. Maar is van tijdelijke aard...
 
heeft er iemand een manual van de CB 350 Four ? Ik heb overal al gezocht maar de enige die ik vind is een italiaanse ...
 
Hallo iedereen,

Ik heb onlangs een honda cb 350 gekocht in Nederland
Een hele rompslomp om een plak aan te vragen voor zo een moto in België. Dat terzijde, ik heb een probleempje de motor draait perfect maar als hij warm staat begint het olielampje te branden. Ik heb de olie (total 10w40) al vervangen 2x ( zit tot bovenste streepje), de oliefilter vervangen, de ringen van de oliepomp zijn ook vervangen. Dus moet het aan de oliedrukschakelaar liggen? Of niet? heeft er iemand raad? of tips? en na een goeie tijd 110 te rijden begint hij 120 graden te naderen... heeft dat ook mee de oliedrukschakelaar te maken ?
 
het zou best kunnen dat de oliepomp versleten is, met een koude motor is de olie nog dik genoeg zodat de pomp nog druk op kan bouwen. als de olie warmer wordt, en dus ook dunner, kan de pomp niet genoeg olie meer opbouwen.
 
Ik heb een probleempje met mn carburators!

Je hebt de veer die ervoor zorgt dat de gas steeds terug komt, deze hangt bovenaan bij de gaskabel, en moet dus onderaan aan de carburators vastgezet worden. Maar ik zie dus niet waar ik deze aan zou moeten .. Ben ik iets vergeten te monteren of zie ik er gewoon over?

fotootjes:

19072010776.jpg

19072010778.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan