Het grote CBR 900 RR Fireblade topic deel 110: Nieuw forum, nieuw topic! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister op ali dus mn remvloeistofreservoir besteld , zwart cnc ding met op het dekseltje CBR gegraveerd(12$) verder nog sokjes voor over het reservoir.
Kon via account van mijn vrouw met ideal betalen, handig

Dus ik was weer aan het kopen.
Gelijk kettingbreker/klinker aangeschaft, pro bolt geanodiseerde kettingspanners, gp velgstriping rood (dit bij mlm besteld)


Nu krijgt dat kreng niks meer en ga ik het compenseren door ook een beetje aan mn vrouw uit te geven. 😥
Ik fix de grote beurt voor de auto van madame, dus kan ik er weer tegenaan met bestellen :P :+

Heb aardig wat onderdelen liggen welke nog gemonteerd moeten worden...

Voor de SP:
* Racetorx shift shaft support
* Racetorx zwarte koppelingscover
* Oberon koppelingscilinder
* HRC remslangetje voor op de achterremcilinder
* Nieuwe op lengte gemaakte titanium Sato dempers (60 mm inlets moeten nog gemaakt worden)
* Factory Pro shift star kit (besteld)

Moet nog een kettingset bestellen en zijn de heat shields naar Canada opgestuurd om te kunnen gebruiken als mal voor een mooi setje van carbon en dan is ie klaar :)

Voor de MT van madame heb ik nog de volgende onderdelen liggen:
* Achterspatbord verlengstuk
* Zwarte radiateurcover ter vervanging van die lillike chromen meuk die er nu op zit.
* Rempothouder achter (reeds gemonteerd)
* Afwerkdoppen voor in de gaten van de framebuizen (reeds gemonteerd)

Alleen nog een set staalomvlochten remleidingen fixen en is de MT klaar :)

Personaliseren van de bikes is leuk, maar ben er dan eerlijkgezegd ook wel klaar mee...
 
mooi :) wat heb je nu betaald incl. verzenden en invoer rechten?
Onderhandelen over de prijs kan altijd. Is per persoon verschillend schat ik in. Maar ik kwam onder de vraagprijs van 399 usd. Moest inklaring 35 euro betalen.

Als je zoekt kan je het ook in Nederland kopen. Exact dezelfde. Kost dan 680 euro.
 
Ik fix de grote beurt voor de auto van madame, dus kan ik er weer tegenaan met bestellen :P :+

Heb aardig wat onderdelen liggen welke nog gemonteerd moeten worden...

Voor de SP:
* Racetorx shift shaft support
* Racetorx zwarte koppelingscover
* Oberon koppelingscilinder
* HRC remslangetje voor op de achterremcilinder
* Nieuwe op lengte gemaakte titanium Sato dempers (60 mm inlets moeten nog gemaakt worden)
* Factory Pro shift star kit (besteld)

Moet nog een kettingset bestellen en zijn de heat shields naar Canada opgestuurd om te kunnen gebruiken als mal voor een mooi setje van carbon en dan is ie klaar :)

Voor de MT van madame heb ik nog de volgende onderdelen liggen:
* Achterspatbord verlengstuk
* Zwarte radiateurcover ter vervanging van die lillike chromen meuk die er nu op zit.
* Rempothouder achter (reeds gemonteerd)
* Afwerkdoppen voor in de gaten van de framebuizen (reeds gemonteerd)

Alleen nog een set staalomvlochten remleidingen fixen en is de MT klaar :)

Personaliseren van de bikes is leuk, maar ben er dan eerlijkgezegd ook wel klaar mee...
Read my lips Chris, je bent nooit klaar met je brommert te pimpen. Komen altijd weer leuke (of minder leuke) hebbedingetjes. Of het bestaande vervangen omdat dat mooier is.

Heb een orgineel achterlicht liggen want werd vervangen door eentje met geïntegreerde knippers. Die heb ik nu ook liggen want vond een donker achterlicht met geïntegreerde knippers mooier. Heb een orgineel kuipruitje liggen want een donkere is mooier. Kon ik niet doorheen filmen dus een smoke gekocht. Maar beeld werd te donker. Nu een light smoke erop. Heb dus 3 kuipruitjes liggen. Een orginele uitlaat compleet en een bolt-on Devil demper ligt er ook nog. En nog veel meer. Bedoel maar, je blijft bezig.
 
Read my lips Chris, je bent nooit klaar met je brommert te pimpen. Komen altijd weer leuke (of minder leuke) hebbedingetjes. Of het bestaande vervangen omdat dat mooier is.

Heb een orgineel achterlicht liggen want werd vervangen door eentje met geïntegreerde knippers. Die heb ik nu ook liggen want vond een donker achterlicht met geïntegreerde knippers mooier. Heb een orgineel kuipruitje liggen want een donkere is mooier. Kon ik niet doorheen filmen dus een smoke gekocht. Maar beeld werd te donker. Nu een light smoke erop. Heb dus 3 kuipruitjes liggen. Een orginele uitlaat compleet en een bolt-on Devil demper ligt er ook nog. En nog veel meer. Bedoel maar, je blijft bezig.
Daar heb je een punt. Ik ben wel zover dat ik niets meer bewaar, wat ik vervang gaat gelijk de verkoop in. Zo houd ik het financieel ook nog een beetje leuk... :)
 
Ik fix de grote beurt voor de auto van madame, dus kan ik er weer tegenaan met bestellen :P :+

Voor de SP:

* HRC remslangetje voor op de achterremcilinder

Die had ik ook, origineel HRC, van een race onderdelen site uit de UK.
Zag er leuk uit voor een maandje, toen werd het slangetje wazig, en begon deze te zweten naar de buitenkant.
Remvloeistof reageert niet zo leuk op kunststof, dus heb hem maar vervangen voor een Rizoma (Ali) potje, die voor geen hol op druk komt. Gelukkig gebruik ik de achterrem niet :z
 
Die had ik ook, origineel HRC, van een race onderdelen site uit de UK.
Zag er leuk uit voor een maandje, toen werd het slangetje wazig, en begon deze te zweten naar de buitenkant.
Remvloeistof reageert niet zo leuk op kunststof, dus heb hem maar vervangen voor een Rizoma (Ali) potje, die voor geen hol op druk komt. Gelukkig gebruik ik de achterrem niet :z
Klopt, dat had ik al begrepen. Slangetje zal nog vervangen worden door eentje van Tygon, die schijnen wel goed te zijn.
Gebruik de achterrem ook niet, maar die moet wel werken :Y
 
Ik fix de grote beurt voor de auto van madame, dus kan ik er weer tegenaan met bestellen :P :+

Heb aardig wat onderdelen liggen welke nog gemonteerd moeten worden...

Voor de SP:
* Racetorx shift shaft support
* Racetorx zwarte koppelingscover
* Oberon koppelingscilinder
* HRC remslangetje voor op de achterremcilinder
* Nieuwe op lengte gemaakte titanium Sato dempers (60 mm inlets moeten nog gemaakt worden)
* Factory Pro shift star kit (besteld)

Moet nog een kettingset bestellen en zijn de heat shields naar Canada opgestuurd om te kunnen gebruiken als mal voor een mooi setje van carbon en dan is ie klaar :)

Voor de MT van madame heb ik nog de volgende onderdelen liggen:
* Achterspatbord verlengstuk
* Zwarte radiateurcover ter vervanging van die lillike chromen meuk die er nu op zit.
* Rempothouder achter (reeds gemonteerd)
* Afwerkdoppen voor in de gaten van de framebuizen (reeds gemonteerd)

Alleen nog een set staalomvlochten remleidingen fixen en is de MT klaar :)

Personaliseren van de bikes is leuk, maar ben er dan eerlijkgezegd ook wel klaar mee...


Voor de kettingset raad ik jos smit motoren aan.

Did 50vx gold
15 tands voor
Supersprox stealth achter.

150 incl verzenden( zelf net besteld. Zaterdag besteld, vanochtend aangekomen)👍
 
20190128_151441.jpg
20190128_151758.jpg


Valblokken, kettingset, us light modules, folie liggen klaar. Even wachten op de kettingklinker,rempotje en kettingspanners en klein grut. Dan ken et klussen gaan beginnen. Leuke klusjes zijn dit.
Twijfel nog, mss gelijk nieuwe transmissierubbers erop. Lijken wat slap te zijn. Maar kan ook de versleten kettingset zijn,die is redelijk op zegmaar.
 
Hij heeft nu actie. Extra 15% korting bovenop de al lage prijs.
Heb al eerder bij hun een kettingset gefixt :Y

Moet de tanden van het voortandwiel nog tellen omdat ik een andere tandwielverhouding heb dan oem.
Heb op mijn blade en die van moeders ook gouden kettingen met Supersprox tandwielen gehad, staat mooi. :9

Ben zelf op zoek naar een zwart achtertandwiel en voor de voorzijde eentje met rondom gaatjes er in. Tandwielcover gaat nl ook nog opengewerkt worden. Zal ivm de kleurstelling van mijn motor ook icm een grijze ketting worden :9
 
Bekijk bijlage 1350591Bekijk bijlage 1350590

Valblokken, kettingset, us light modules, folie liggen klaar. Even wachten op de kettingklinker,rempotje en kettingspanners en klein grut. Dan ken et klussen gaan beginnen. Leuke klusjes zijn dit.
Twijfel nog, mss gelijk nieuwe transmissierubbers erop. Lijken wat slap te zijn. Maar kan ook de versleten kettingset zijn,die is redelijk op zegmaar.

Gaat er weer strak uitzien als dat er allemaal op zit! Zo'n supersprox tandwiel lijkt mij tzt ook nog wel wat. Ziet er in ieder geval een stuk beter uit.... Maare... wat merk je er nou daadwerkelijk van... O-)

Ik heb vandaag mijn huidige setje maar even weer een beetje kettingreiniger, kettingvet en liefde gegeven! :+
IMG_20190129_173243.jpg
 
Vandaag even in de garage gekeken. Zou even kijken of de Blade nog leefde. Accu leeg. B| Ligt nu aan de druppellader. Nog steeds tranen in de ogen van het feit dat ik niet even het geluid heb kunnen horen.
 
Vandaag even in de garage gekeken. Zou even kijken of de Blade nog leefde. Accu leeg. B| Ligt nu aan de druppellader. Nog steeds tranen in de ogen van het feit dat ik niet even het geluid heb kunnen horen.

Dan loop je hem toch even aan? :P
 
Vandaag even in de garage gekeken. Zou even kijken of de Blade nog leefde. Accu leeg. B| Ligt nu aan de druppellader. Nog steeds tranen in de ogen van het feit dat ik niet even het geluid heb kunnen horen.

Motor in de derde versnelling, keihard gaan rennen en dan koppeling op laten komen.

Ohja, niet vergeten de motor op contact te zetten _O- Ben ik wel eens vergeten bij een vorige motor 8)7

Sta je daar dan. Buiten adem en de motor doet het nog steeds niet _O-
 
Motor in de derde versnelling, keihard gaan rennen en dan koppeling op laten komen.

Ohja, niet vergeten de motor op contact te zetten _O- Ben ik wel eens vergeten bij een vorige motor 8)7

Sta je daar dan. Buiten adem en de motor doet het nog steeds niet _O-
Heb bewondering voor je. Mij is het nooit gelukt een Blade aan te duwen. Vroegah de T500 wel. Maar dat was vroegah.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan