Het grote CBR 900 RR Fireblade topic deel 110: Nieuw forum, nieuw topic! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht er een M&G in Flevoland komen ben je uitgenodigd. Ondanks dat je geen Blade meer hebt.

Tenminste, als er gereageerd wordt en de anderen geen bezwaar hebben tegen die prachtige grijze. (Ben tenslotte zelf ook grijs :+)
 
Ola, ik ben ook weer bij het nieuwe deeltje *O*
mag ik dan ook nog komen bij de M&G met mijn CB1000R.. er hangt immers nog steeds een CBR1000RR blok in :Y
 
Zeg ik, kan geen datum noemen want moet:
1. Een andere Blade kopen
2. Onderdelen uitwisselen
3. Aanverwante onderdelen bestellen via ebay
4. En de levertijd is lang
5. Blade opbouwen en rijklaar maken
6. En dat alles nadat de verzekering mij heeft
uitbetaald.
7. Tussendoor ook nog even op vakantie.

Wordt dus volgend jaar dat ik erbij ben.

Maar jullie kunnen toch wel? Hangt toch niet van mij af?
 
Ja Echt wel, maar je hoeft geen rijdende blade te hebben.
Gewoon een reden om nog even dit jaar bij elkaar te komen
 
Lijkt me leuk om eens wat mede blade rijders te ontmoeten,ik lees graag waar en wanneer.
Als het niet tever is ben ik erbij.
 
:$:j ben vereerd.

Ok, als het meezit heb ik eind deze week een 2e Blade. Een rijdende. Zal dan kijken of er nog een dag over is om te M&G-en.
Wordt dan, rekening houdend met leden die niet zo ver willen/kunnen rijden, bij McD Almere het Oor. Heb je gelijk een puzzeltocht. _O-
 
:$:j ben vereerd.

Ok, als het meezit heb ik eind deze week een 2e Blade. Een rijdende. Zal dan kijken of er nog een dag over is om te M&G-en.
Wordt dan, rekening houdend met leden die niet zo ver willen/kunnen rijden, bij McD Almere het Oor. Heb je gelijk een puzzeltocht. _O-

Daar kom ik elke dag, bij de McD oorweg Almere...
bij de keet van Dura Vermeer. dus voor mij geen puzzeltocht 8-)
 
Kwam er ook bijna elke dag. Heb je niet gezien. Zeker met de auto naar je werk?

Even terugzwaaien. :W
 
Leuk een m&g maar niet in almere,althans niet voor mij,veels tever weg.ga wel naar motor oost als het na aanstaand weekend nog eens mooi weer gaat worden dit jaar.
 
excuus voor de spam! maar heb nog een goed 954 achterwiel liggen :)achtervelg cbr 954

ook nog een bijna complete kuipset zwart/rood met lichte schade.

voorremblokken en achterremblokken nieuw in verpakking ook, sbs carbontech voor een leuk prijsje! bij interesse graag mailen naar rwpstuntriding@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Ik rij zelfs naar Spa Francorchamps om te supporten dus al moet ik naar schubbekutteveen rijden :+
 
En omdat ik er nu toch ben gelijk maar ff een recente foto 😊

IMAG0478_1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan