Het grote CBR 900 RR Fireblade topic deel 110: Nieuw forum, nieuw topic! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is in het verleden wel gebeurd, maar dan waren het meer leden die wat afspraken onderling.
Wel zijn er meetings geweest met grotere groepen, bbq of karten.
Waren altijd wel gezellig

Oh ja welkom hier
 
Is in het verleden wel gebeurd, maar dan waren het meer leden die wat afspraken onderling.
Wel zijn er meetings geweest met grotere groepen, bbq of karten.
Waren altijd wel gezellig

Oh ja welkom hier
Dat waren nog eens tijden ja.
We kwamen ook weleens bij elkaar thuis. Kreeg ik daarna op mijn donder vanwege uitspraken waar kinderen bij waren. })
 
Met mij alles (bijna) goed. Dank jullie. Beetje last van ribben maar duurt nog een paar weekjes.
Hersenschudding gehad dus weet niets meer. Alleen dat ik op de grond lag, mij afvroeg waar ik was en welke dag en toen wist dat ik een schudding had.
(jaja, je kunt dus wel iets schudden dat je niet hebt :p)

Was met allemaal instructeurs dus begeleiding was prima. Laten liggen, vragen stellen en kijken naar reacties. maar wist het zelf al.

Nog geluk bij een ongeluk. De dag voor vertrek wilde ik verzekering aanpassen. Maar op aangeven van verzekering toch maar het weekend all risk gelaten.
Zijn de kosten toch niet immers. Op reisverzekering mijn nieuwe helm kunnen vergoeden. Was bijna 2 maanden oud.

Motor valt mee maar door originele onderdelen en arbeidsloon wordt het zo duur.
En inderdaad, daarom de vraag naar de vervangende kuip. Zoek wel eentje die goed past. Maar zit ook met bestellen. Wat komt er aan invoerrechten bij?
Misschien dat Chrisjemol hier wat van kan zeggen? Dan heb ik totaal beeld en kan plaatse maken van de totale kosten.

Wordt vervolgd.
😨

Zonde van de blade, maar gelukkig ben jij er redelijk goed vanaf gekomen.


wbt invoeren: op zo'n bedrag van een blade valt invoeren reuze mee.

kijk op www.fastguzzi.nl daar kun je alles zelf uitrekenen.
 
Ritje met motor-topic is altijd wat lastiger dan ritje met regio-topic. Net iets makkelijker als je allemaal beetje in de buurt zit.
Waar in het land zitten de meeste blades van deze groep? Als beetje Randstad is kom ik graag :t (--> ik Leiden)
 
Wielen stonden niet uitgelijnd. Voorwiel stond niet goed. Heb jij nog een ring of busje ingezet. Mocht niet baten, vertrouwen was weg. Maar hij kocht er wel een mooie blauw-witte 954 voor terug. Ook een hoop ellende. Toen een ander blok en weer een andere 954 dacht ik die gestolen werd. Rijdt of reed nu R1. Maar....... effe wachten.....

:+:+
 
Wielen stonden niet uitgelijnd. Voorwiel stond niet goed. Heb jij nog een ring of busje ingezet. Mocht niet baten, vertrouwen was weg. Maar hij kocht er wel een mooie blauw-witte 954 voor terug. Ook een hoop ellende. Toen een ander blok en weer een andere 954 dacht ik die gestolen werd. Rijdt of reed nu R1. Maar....... effe wachten.....

:+:+
Ooit komt er een Blade erbij 😃
 
Wielen stonden niet uitgelijnd. Voorwiel stond niet goed. Heb jij nog een ring of busje ingezet. Mocht niet baten, vertrouwen was weg. Maar hij kocht er wel een mooie blauw-witte 954 voor terug. Ook een hoop ellende. Toen een ander blok en weer een andere 954 dacht ik die gestolen werd. Rijdt of reed nu R1. Maar....... effe wachten.....

:+:+
geen andere 954, heb er maar 1 gehad, maar die was wel erg mooi vond ik, dus wie weet ooit nog een blauw witte 954 voor erbij 😃
 
Heej Roy, da's lang geleden O-)

Gisteren de Seatcover binnen gekregen, gelijk zwart gespoten.
20180915_131357.jpg
 
Laatst bewerkt:
@Roy: Is wel de mooiste Blade die 954. Maar klopt het verhaaltje een beetje? Doe het ook maar uit geheugen en dat is twee weken terug opgeschud. :+ Lees het wel als je er eentje hebt aangeschaft. Gaan we saampjes rondje om.
@Peet: Is na de 954 de mooiste Blade. Die ervoor zat en die daarna kwamen konden mij niet meer bekoren. Ben daardoor een beetje Blademinded af. '( Ondanks dat jouwe er schitterend uitziet, is er nog voldoende aan te pimpen zie ik. :Y :+
 
Nu ik er toch ben, twee weken terug op toertocht buitenland ongelukje gehad. Motor is total loss. Schadebedrag < 4500 € en dagwaarde 3500 €
Ben met de verzekering nog bezig de motor te houden. Motor wordt aangeboden aan bedrijfjes en afhankelijk wat zij ervoor bieden gaat dat bod dan af van de dagwaarde. Dat krijg ik dan uitgekeerd. Kijken of het voor dat restbedrag nog gemaakt kan worden.
Damn, beterschap -O-
 
Las nog iets over remmen... heb zelf rempomp van een 600rr(PC40) maar ben nog steeds niet heel blij over mijn remmen.
Ga dit winter klauwen uit elkaar halen en reviseren, ff opfrissen allemaal.

Gisteren nog lekker blokkie om gedaan, wat een weer.... nu kan het nog 8-)

42924047100_63c43668bd_h.jpg
 
Een meeting lijkt mij ook wel leuk ,maar het nadeel is idd dat de 1in groningen woont en weer een ander in limburg en weer een ander in den amsterrdam en ik in tukkerland ,en ik heb geen zin om er 200 km voor te moeten rijden.
Denk dat dat het grootste manco is?
 
Doen we een tukkermeeting :-) kan nog net de komende dagen qua weer. Vanaf vrijdag kouder,dan rij ik niet meer.
 
Dank je Anna.

Heb de standaard rempomp, stalen remleidingen (2 stuks voor) en Brembo blokjes erin. Wel op wavediscs. Heb geen klagen over remmerij. Ook niet op circuit.
Rem meestal met 1 vinger alleen als het echt hard gaat met volle hand en moet dan oppassen voor stoppie. Gas los is in racerij immers remmen.
 
Nu er toch over meet en greet gesproken wordt, wie woont er in Flevoland? Als brommer weer rijdt kunnen we weleens afspreken. Zal wel volgend jaar worden maar nu al informeren wie er zin in heeft. Kunnen ritje IJsseldijk naar Deventer maken. Bakkie bij IJsselhotel en terug, Of anders een ander route. Zomaar een gedachte. Lees het wel.
 
Alhoewel, vroegah werd er gereden vanuit alle windstreken naar Soesbabe voor een M&G. Was ook vanuit Drenthe naar Ossendrecht (NB) dicht bij Zeeland.
Bedoel maar. Toen hadden waren er houten motoren en ijzeren motorrijders. Nu heb je ijzeren motoren. 8-)
 
Aloha :W

Welkom nieuwe bladers.... *O*

Ik ben wel in voor een meeting :Y Als ik kan maakt het mij niet zoveel uit als er een stukkie voor gereden moet worden. :]
Midden van het land geniet wel de voorkeur :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan