Het grote CBR 900 RR Fireblade topic deel 110: Nieuw forum, nieuw topic! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blade staat nog in de schuur... als jullie die nou even fixen betaal ik de bbq _O-*O*

Komtie nou mee. |( Heb er nu twee en drie krijg ik er hier niet in. Heb ook al de nodige scheidingen achter de rug en vind het wel goed zo.

Wist het niet Pedro, maar wens je sterkte man. Vooral met kinderen maakt het klote.
 
Maar M&G bij jou Steef is voor mij dan weer een thuiswedstrijdje. En IJseldijkje is best een leuk ommetje om. :t
Denk echter dat het voor mij dit jaar niks wordt. Twee Blades verbouwen, huis in Amsterdam laatste loodjes, de nodige diplomeringen, reisje naar NY regelen en opstarten mijn Aikidoclubjes. Dan zelf de nodige stages Aikido lopen en gastlessen doen. Ben blij pensionada te zijn, zou anders tijd te kort komen.
Maar hou het hier wel in de gaten.
 
Helaas geen OP meer. Heb even terug gekeken bij deeltje 109 en zag bij 2009 M&G bij PedroRR in Nijverdal. Maar waren toch ook bij jouw thuis?
Met Soesbabe, Anita, Stefan, Roy een stranger op een Kawa (die marinier) een strangerin en nog een strangerin op een Blade die een oogje op Stefan had.
Doe het uit geheugen maar dat is opgeschud zoals je weet.

Zal even kijken of ik foto's heb. Staat mij bij dat er een line-up van de Blades was bij de garageboxen. Denk niet dat ik die heb maar je weet maar nooit.

Deze komt nog terug hoor, alleen de oude layout is niet meer goed te gebruiken op het nieuwe forum dus er moet het een en ander aangepast worden, daar is alleen nog even niet veel van gekomen ivm wat tijdgebrek :$
 
Alleen de uitlaten aan beide kanten vind ik raar, tis geen blackbird...
42614854_2346594918688971_8616000026964918272_o.jpg
42518940_2346594732022323_6553814691456483328_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Alleen de uitlaten aan beide kanten vind ik raar, tis geen blackbird...
42614854_2346594918688971_8616000026964918272_o.jpg
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-

0/q87/p180x540/42518940_2346594732022323_6553814691456483328_o.jpg?_nc_cat=104&oh=e6a5a59b822d9614f374a876d709890d&oe=5C17E68F


En schade fiets hé.....
 
Elke 6000 km nieuwe olie en filter. Stand 93000 km. Bij 80000 nieuwe bougies. 1 jaar oud. Tenminste 13000 km in 1 jaar. Zou kunnen natuurlijk maar lijkt mij veel.

Ook nog kuipschade. Heeft mijne ook. Dus zie er maar vanaf. Maar evengoed bedankt voor het meedenken.
 
Goedemorgen Dames en Heren!

Kon eindelijk weer fatsoenlijk hier op t forum komen!

twee jaar geleden na een lange tijd van motorloos zijn geweest op zoek gegaan naar een leuke motor!
Ik hou er van als ze wat lomper zijn aangezien ik zelf ook niet de kleinste ben.

hiervoor een zxr750h1 gehad en later een zx9r 1998

echt toch werd ik deze x meer getrokken richting een Fireblade deze paste ook wat beter in mijn budget.
na een zoektocht van een paar weken met een vriend naar een motor wezen kijken.
klein proefrit en heel veel gezelligheid bij deze mensen thuis de motor mee genomen naar Meppel waar ik woon

kort daarna een lang weekeind harz geweest met vrienden en op de eerste dag was ik t rijden zo zat ik kon maar niet meer mee komen met de groep
natuurlijk zit hier een stukje gevoel wat weer terug moet komen maar ik kon eerder met gemak meerijden met de groep en nu kostte het mij zo veel moeite

later bij ten kate de vering af laten stellen en 2 nieuwe bandjes erop leek het weer een hele andere motor en kon t rijplezier weer beginnen

nu erg blij met mijn blade en van plan hem zeker ook nog wel een paar jaar te houden

nog wat kleine dingen om hem op mijn smaak te maken maar dat komt met de tijd wel!

fire.png
 

Bijlagen

  • fire2.png
    fire2.png
    4,3 KB · Weergaven: 10
Welkom
En bandjes en vering zijn toch wel erg belangrijk inderdaad.
ja echt een heel verschil !

met mijn zx9r gewoon geluk gehad toen ik m kocht hij had toen net bij zijn vorige eigenaar nieuwe bandjes en grote beurt gehad
 
Welkom hier :W

Mooi apparaat, met een goede afstelling is het zeker een wereld van verschil. Mijn SP heeft ook dit jaar een aan upgrade aan de vering gehad, daar werd ik ook enorm vrolijk van :] *O*
 
Welkom hier :W

Mooi apparaat, met een goede afstelling is het zeker een wereld van verschil. Mijn SP heeft ook dit jaar een aan upgrade aan de vering gehad, daar werd ik ook enorm vrolijk van :]*O*
ja ik had er eerst zelf nog wat aan zitten draaien om te kijken of ik zelf wat verbetering kon krijgen maar blijkt toch echt vak apart te zijn !
maar lang leve de pitstop dagen van ten kate zeer behulpzaam en gratis wat wil je nog meer!

nu is het de beurt aan de details ..nieuw kuipruitje en liefste dubble bubble of hoe je dat ook noemt!
 
Voor zo’n double bubble ruit en andere snuisterijen gewoon ff op eBay (of aliexpress ofzo) kijken, staat een hoop leuk spul op...
 
Voor zo’n double bubble ruit en andere snuisterijen gewoon ff op eBay (of aliexpress ofzo) kijken, staat een hoop leuk spul op...
ja ik ben alleen bang dat zulk spul nooit heel aankomt maar zal t toch maar een x proberen ! scheelt nog al wat in de kosten
 
Heb er al erg vaak wat vandaan gehaald, je moet alleen wat meer geduld hebben ivm de levertijd. Over het algemeen nog geen problemen gehad.
 
Heb er al erg vaak wat vandaan gehaald, je moet alleen wat meer geduld hebben ivm de levertijd. Over het algemeen nog geen problemen gehad.
ik wacht al 7 maanden op een paar handschoenen

maar daarin tegen mijn radio voor mijn bmw komt er ook vandaan en dat was ook perfect!

en verdere onderdelen hebben hebben jullie daar nog tips voor ? olie olie filter bougies enz enz ?waar bestellen jullie dat ?
 
Welkom hier, mooie blade, in het blauw heb ik hem gehad

Nog blazers die de blade gaan uitlaten vandaag in de buurt van Almelo?
 
Ben vanmiddag weggereden uit het altijd prachtige Almelo :-)
Ben nu 170 km verderop en kom zondag terug.
We kunnen wel een keertje afspreken pedro?kunnen we elkaars blade bewonderen. Wordt eind volgende week volgens de berichten nog rond de 18 graden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan