Het grote CBR 900 RR Fireblade topic deel 110: Nieuw forum, nieuw topic! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stel je lampen wel correct af.... 6k lumen is ontiegelijk fel. :X @Electrric94 en ik draaien 4500 lumen per lamp. Die ene lamp is al ruim voldoende om mensen de ogen uit te steken. Ter illustratie, een foto van bij mijn werk.

Bekijk bijlage 1348453

We hebben ook een 6k lumen lamp liggen, veilig weggeborgen in een bureau. Deze lamp... De lamp der lampen... Staat bij ons ook wel bekend onder de koosnaam Terrorlamp.:}

Edit:
@Electrric94: "Hij bedoeld 6k aan kleurtemperatuur ;) "

Ohh well _O-:+
Kunnen ze niet zeggen dat ze je niet gezien hebben. Hoogop dat jij ze verblindde. :+
 
Ja, hier ook zoiets. Knippers heb ik origineel. Vind het wel prettig als de rest goed kan zien welke kant ik opga als ik met duizelingwekkende snelheden me op lands heeren wegen begeef :+
Wel een oberon koppelings clylinder gemonteerd ivm met beginnende artrose in de vingers. En een extra lager voor de schakelas, schakelt net iets lekkerder.
En voor het strakker uiterlijk remvloeistof potje achter eraf een een slangetje als reservoir. Verder Leo Vince SBK vanaf de CAT, dus zonder klep en PC 3.
En voor het gemak een druppellader aansluiting onder het afdek kapje.
Zit nog te denken om de grote Honda stickers onder op de kuip te vervangen door Iron Maiden stickers maar ben er nog niet helemaal oever uit :?

Heb teveel om hier op te sommen. Maar wat uitstekende delen betreft, geen knippers voor. De kleine lampjes bovenin je koplamp (de stadslichtjes) zijn mijn knippers geworden. En achter gewoon geïntegreerde knippers in het achterlicht.
 
Laatst bewerkt:
En over de dagrijlamp😂. Is het wat? Wat vinden jullie. Ik twijfel nog een beetje. Denk dat als hij meer naar achter zit, hij niet zo opvalt. Ik ben ook van het strakke, moet allemaal niet teveel in het oog springen.

Verder is de 929 ook rustig opgebouwd, leovince sbk. Puig hugger en double bubble ruit. Zwarte cnc hendeltjes, stalen leidingen v+a. Seatcovertje. Led (incl knippers) achter en kleine knippers voor. Wil hem ook stijlvol houden. We proberen zomaar wat.🤡

Dat is wel erg netjes! Wat heb je met de gaten in je kuip gedaan?
 
Ach. Dan zien ze me tenminste rijden. Safety first. 8)7
edit; ah inderdaad, 6k kleurtemperatuur. haha. nou. zal weer verder klussen met; krimpkous, draad, stekkertjes.
doel; één Groot licht en één Dagrij/Dimlicht. Is te doen.
 
Lekker knutselen, zijn het mooie dagen voor!. Heb nog wel 1 en ander te doen. Maar helaas ben ik aangewezen op het weekend. Zit gemiddeld toch 12 tot max 15uur per dag op de truck. Eenmaal thuis ga ik niet in de schuur hangen. Even met mn dochter spelen en haar voorlezen en op bed leggen.

Van mn remvloeistofreservoir is 1 schroef dol blijkbaar. Nu kan ik met de multitool er wel wat van breien maar zet er liefst een fatsoenlijk potje op. Past van een 954 ook?
Iemand iets liggen.???😎Klap er gelijk een rembeurtje voorkant tegenaan, (vloeistof, blokken, en het klauwtje reinigen, zijn net een jaar geleden gereviseerd met org honda spul .daar ga ik dus uiteraard niet aan zitten. Potje putoline URBF besteld. Samen met de nieuwe brembo "race" blokken(zo noemen z3 die iig) en stalen leidingen verwacht ik weer een anker-effect
 
Tja... Dat was een heel eindje uit de richting dan :+

Maar respect voor de mede winterrijders!*O*


Ben een 4 seizoensrijder. Kou wind boeit me niet. Maar regen bespaar ik haar. Zodra het droog is. Stap ik gewoon op. Mss een sc33 ofzo voor het winterweer is nieteens zo een slecht idee...
 
Rempotje 929 en 954 is hetzelfde. De bore van de rempomp echter niet. Er zit onderaan het rempotje zo'n klein moertje, wellicht is die eruit gevallen of gestript. Moertje lijkt me makkelijker en goedkoper dan een heel potje. ;)
Ach. Dan zien ze me tenminste rijden. Safety first.....
doel; één Groot licht en één Dagrij/Dimlicht. Is te doen.

(Ver)blinde mensen zien je niet meer. :+ Dat ter zijde; heb je niet gewoon 2x groot licht en 1x dimlicht. Ik snap niet zo goed waarom je dat wil aanpassen, of heeft er iemand immens in de bedrading lopen knoeien? 8)7
 
Al gekeken. Moertje zit er gewoon. Hij draait gewoon door . Mss van het weekend ff met de multitool friemelen.
Rempomp is dus groter van 954? Maar past wel op de 929?Mss iets extra remvermogen?
 
Al gekeken. Moertje zit er gewoon. Hij draait gewoon door . Mss van het weekend ff met de multitool friemelen.
Rempomp is dus groter van 954? Maar past wel op de 929?Mss iets extra remvermogen?

Zo werkt dat helaas niet ;) Voor meer remvermogen moet je al gauw zoeken in meer bijtende blokken. Stalenremleidingen helpen ook een hoop 'spons' uit je systeem te halen. Mitst je oude rubberen leidingen hebt tenminste.
 
Nee staal voor en achter. En de brembo "race" remblokken. Die rode zijn dat.
Remt al wel erg scherp. Zit ook putoline URBF in. Vrij weinig meer te verbeteren denk ik

Moeten wel nieuwe blokken op binnekort. Ik ga dezelfde weer halen als er nu opzitten
 
Setje dagrijverlichting bij de action gekocht. Witte leds, 8 leds per stuk. Monteer maar 1 led balkje, ander reserve. Zal vanavond een foto posten van de proefbevestiging. Mijn eerste indruk is dat het erg netjes gaat staan. Wil em 5/10cm naar achter monteren zodat ie niet meteen in het oog springt. Verder gele koplampfolie besteld, kijken of dat wijs staat icm grijs.

Ook nog een setje us-lights modules besteld. Zie je bij die amerikanen veel. Knippers die std meebranden met de verlichting en dan feller knipperen als je de de knipperlichten inschakelt. Dat gaat sowieso dik staan. Alleen de voorste knippers gaat het om.
Gele koplampfolie staat denk ik best wel wijs icm grijs :9 :P
FB_IMG_1539416541817.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jup. 2x 30 of meer te snel in 2 jaar tijd is normaal 2 maanden kwijt en 540 boete. Maar omdat ik mn rijbewijs nodig heb voor mn werk kon ik kiezen voor rijbewijs behouden en 980 euro boete en 2 jaar voorwaardelijk.
Had dezelfde keuze gemaakt, maar kolere, dat is echt zonde van de centen :o

Ik kijk tegenwoordig gruwelijk veel om me heen voordat ik het gas open gooi. Het is zowat niet meer opletten op het overige verkeer, maar meer of er niet ergens nog een flitskast/wagen of burgerauto van de kit rondrijdt, is gewoon niet leuk meer. :/
 
Had dezelfde keuze gemaakt, maar kolere, dat is echt zonde van de centen :o

Ik kijk tegenwoordig gruwelijk veel om me heen voordat ik het gas open gooi. Het is zowat niet meer opletten op het overige verkeer, maar meer of er niet ergens nog een flitskast/wagen of burgerauto van de kit rondrijdt, is gewoon niet leuk meer. :/
Flitsmeister :-)
 
Dinsdag komen mijn uslights modules binnen. Vandaag een gaatje vinden om de voorkuip los te schroeven en alle benodigde bedrading te vinden en klaar maken ( doorknippen, stekkertjes eraan maken. Krimpkousje eromheen.
Gele folie komt ook dinsdag.

En net een setje bike-design valdoppen besteld. Door die astronomische G krachten is er 1 bout van valdop bij mij afgetrild waardoor de valdop ergens in de kant ligt🤔Zo blijf je wel bezig😑🤡

Bus tussen kop en frame is ook foetsie. Gelukkig nog een bus met m10 gat liggen. Even op maat dremelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan