Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik twijfel wel eens of ik de 954 weg moet doen :/ kleine op komst en nog een operatie aan m'n knie in het vooruitzicht. Aan de andere kant is de fun factor super hoog


Zolang ik je ken heb je al een kleine.... snap het probleem niet zo ;)
Sommige mensen nemen een penisvergroting... Maar jij laat gewoon je knieën aanpassen zodat het kopje tot je knie komt. Respect voor je vindingrijkheid!

Ik rij tegenwoordig een Yamaha xt660x (naast de Harley). Superding... funfactor x 10 ten opzichte van de blade... veel harder dan 180 gaat die niet dus je moet haast je best doen om je rbw kwijt te raken... artikel 5 telt niet.

:j
 
Zolang ik je ken heb je al een kleine.... snap het probleem niet zo ;)
Sommige mensen nemen een penisvergroting... Maar jij laat gewoon je knieën aanpassen zodat het kopje tot je knie komt. Respect voor je vindingrijkheid!

Ik rij tegenwoordig een Yamaha xt660x (naast de Harley). Superding... funfactor x 10 ten opzichte van de blade... veel harder dan 180 gaat die niet dus je moet haast je best doen om je rbw kwijt te raken... artikel 5 telt niet.

:j
_O-



Dik apparaat zo'n XT :9
 
Lekker jonguh..

Jij dan? Kindjes goed?

Nog bij de blauwen?

Wat voor motorisch iets heb jij tussen de benen tegenwoordig?
Beter man, hier ook lekker. Kids gaan lekker, net een kitten gehaald en dodo's stuiteren er lekker op los :') Jongste ook sinds maart op school, dus heeft papa weer wat meer tijd om te :]
Met jouw koters ook alles lekker? Inmiddels al getrouwd, of moest dat nog plaats vinden?

Geen blauwen, maar groenen ;) Yep, inmiddels alweer bijna 20 jaar :o

Heb nog steeds mijn sp, beetje aangepast, maar bijna klaar *D
full


En als ik zin heb in wat meer gooien, pak ik de MT07 van madame, ook een leuk ding :]
full
 
Beter man, hier ook lekker. Kids gaan lekker, net een kitten gehaald en dodo's stuiteren er lekker op los :') Jongste ook sinds maart op school, dus heeft papa weer wat meer tijd om te :]
Met jouw koters ook alles lekker? Inmiddels al getrouwd, of moest dat nog plaats vinden?

Geen blauwen, maar groenen ;) Yep, inmiddels alweer bijna 20 jaar :o

Heb nog steeds mijn sp, beetje aangepast, maar bijna klaar *D
[afbeelding]

En als ik zin heb in wat meer gooien, pak ik de MT07 van madame, ook een leuk ding :]
[afbeelding]

Nog niet getrouwd.. volgend jaar augustus pas.

Druk met de zaak en thuis. Net 700 m2 gras in laten zaaien en lig er nu steeds op de buik bij om te kijken of het al groeit.... duurt lang!

M'n jongste vandaag z'n eerste tand verloren. Moest er nog best hard op meppen voor het lukte trouwens ;)

Als ik volgend jaar tijd heb zal ik ook eens met de blade beginnen ...

Mooie bike van jou!!

Wist niet dat die containerboys groene pakkies hebben.
 
Laatst bewerkt:
Nog niet getrouwd.. volgend jaar augustus pas.

Druk met de zaak en thuis. Net 700 m2 gras in laten zaaien en lig er nu steeds op de buik bij om te kijken of het al groeit.... duurt lang!

M'n jongste vandaag z'n eerste tand verloren. Moest er nog best hard op meppen voor het lukte trouwens ;)

Als ik volgend jaar tijd heb zal ik ook eens met de blade beginnen ...

Mooie bike van jou!!

Wist niet dat die containerboys groene pakkies hebben.
Oh, hebbie nog ff.

1e tand pas, hebbie nog wat te meppen _O- Ik heb nog een heel gebitje te gaan *O*

Ja, dat groen gaat volgend jaar geloof ik wel vervangen worden door blauwe pakkies. Allemaal één pot nat.

Je bent toch al ff bezig met die blade van je, wat moet er nog aan gedaan worden?
 
Leuke fiets, maar geen hele bijzondere prijs.

Ook zou ik niet weten wat deze fiets een limited edition maakt :?
 
Beste mensen,
Heb de mogelijkheid oom een hyperpro shock over te nenen van een sc28. Dit voor mijn 1998 sc33.
Gaat dit werken. Ik weet dat hij “langer” is , maar verder nog bijzonderheden er mee?
 
Kan volgens mij zo overgezet worden, heb je iig geen risers meer nodig om 'm "strakker" te laten sturen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan