Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zolang ik je ken heb je al een kleine.... snap het probleem niet zo ;)
Sommige mensen nemen een penisvergroting... Maar jij laat gewoon je knieën aanpassen zodat het kopje tot je knie komt. Respect voor je vindingrijkheid!

:j

Tsja, zo kan je het ook lezen. Ik begreep dat hij nieuwe knieen nodig had om het gewicht weer te kunnen dragen. Las kleintje zoals als in olifantenslurfje.

;)
 
Vanwege de überdramatische advertentie zou ik 'm al laten staan. 0,0 info over de staat en een rukfoto waarbij je de staat niet eens op kan zien.
 
Kan uiteraard, maar als men al geen moeite wil doen om iets te verkopen, wil ik de moeite niet doen om alle info er uit te moeten trekken :N
 
Soms neem ik genoegen met een slechte advertentie wetende dat het me geld kan schelen. Een simpel belletje is altijd dé manier om te achterhalen of het de moeite waard is. Kost je hooguit 5 minuten.

Ik irriteer me aan de andere kant wel eens aan schitterende advertenties met onrealistisch hoge vraagprijzen.
 
Soms neem ik genoegen met een slechte advertentie wetende dat het me geld kan schelen. Een simpel belletje is altijd dé manier om te achterhalen of het de moeite waard is. Kost je hooguit 5 minuten.

Ik irriteer me aan de andere kant wel eens aan schitterende advertenties met onrealistisch hoge vraagprijzen.

kenmerken:

- uniek
- maar 1 van in NL
- showroomstaat
 
Hallo Heren,

Ik ben recent begonnen met circuitrijden op een 2001 Fireblade, maar ik vind heel weinig reserverace onderdelen van deze machine. Heeft 1 van jullie wellicht nog een goed adres of zelf iets in de garage liggen tegen een leuke prijs uiteraard ;)

Ik ben nog op zoek naar circuitkuipen en een verstelbare rem-schakel set.
full
 
Soms neem ik genoegen met een slechte advertentie wetende dat het me geld kan schelen. Een simpel belletje is altijd dé manier om te achterhalen of het de moeite waard is. Kost je hooguit 5 minuten.

Ik irriteer me aan de andere kant wel eens aan schitterende advertenties met onrealistisch hoge vraagprijzen.
Tussen de getoonde advertentie en een schitterende advertentie zitten nog foto's die duidelijkheid bieden en een korte en bondige tekst. Uit de genoemde advertentie is behalve een zeer slechte foto en een wel heel summiere tekst niets op te maken wat er nu te koop is.
 
kenmerken:

- uniek
- maar 1 van in NL
- showroomstaat
Precies dit! _O-

Tussen de getoonde advertentie en een schitterende advertentie zitten nog foto's die duidelijkheid bieden en een korte en bondige tekst. Uit de genoemde advertentie is behalve een zeer slechte foto en een wel heel summiere tekst niets op te maken wat er nu te koop is.
Daar heb je zeker gelijk in. Maar wie weet is de verkoper op leeftijd en heeft hij/zij nul ervaring met online verkopen. Al zal dat hier niet van toepassing zijn aangezien verkoper al 13 jaar actief is op Marktplaats...
 
Hallo Heren,

Ik ben recent begonnen met circuitrijden op een 2001 Fireblade, maar ik vind heel weinig reserverace onderdelen van deze machine. Heeft 1 van jullie wellicht nog een goed adres of zelf iets in de garage liggen tegen een leuke prijs uiteraard ;)

Ik ben nog op zoek naar circuitkuipen en een verstelbare rem-schakel set.[afbeelding]

Welkom hier!

Het is inderdaad een nadeel van dit model dat het vinden van reservedelen soms wat lastig kan zijn, ook vooral de mooie race-goodies zijn er niet of zijn moeilijk te vinden.
Om het zoeken wat te vergemakkelijken kan je ook zoeken naar onderdelen van de 954rr (sc50) veel onderdelen zijn onderling uitwisselbaar met de 929rr (sc44)

Mijn 929rr wordt ook regelmatig gebruikt voor een paar rondjes op het circuit, over 1,5 week gaan we weer naar Assen! 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan