Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij moet blijven. Ook al heb je elke maand een andere motor. Wie is er anders zo gek om dit hier te onderhouden? Ik niet. })

Ik ook wel hoor (zie diverse voorgaande delen), maar de laatste tijd ivm drukte en andere zaken was GB me voor met het aanmaken van een nieuw deeltje.

(Wat overigens prima is toevertrouwd aan GB! :t )
 
Moet je een app installeren. Ga ik echt niet doen niet. :N
Straks rijdt er iemand hier op een spiksplinter nieuwe motor en is mijn bankrekening ineens wat lager. :X 8-)

:+

Haha nee is gewoon van de Image Host van Reddit.

Maar bij deze iedereen (eindelijk :X )

D3hpTIj.jpg


9NvuJ4G.jpg
 
Ik ook wel hoor (zie diverse voorgaande delen), maar de laatste tijd ivm drukte en andere zaken was GB me voor met het aanmaken van een nieuw deeltje.

(Wat overigens prima is toevertrouwd aan GB! :t )
Thanks ;) Maar het nieuwe deeltje mag overigens weer een blader op zich nemen. Dat een knuffel allochtoon zonder blade een blade topic aanmaakt, kan eigenlijk niet he... :P :+
 
Laatst bewerkt:
Heb het laten doen bij Gebben. Geen lekkage van gassen etc of iets dergelijks. Had zelf het matariaal niet om het te doen. Zit ook nieuwe demperwol in e.d.

Was er niet constant bij gezien ik nog ergens ander naar toe moest in de buurt.
 
Laatst bewerkt:
Heb het laten doen bij Gebben. Geen lekkage van gassen etc of iets dergelijks. Had zelf het matariaal niet om het te doen. Zit ook nieuwe demperwol in e.d.

Was er niet constant bij gezien ik nog ergens ander naar toe moest in de buurt.
Zo te zien lijkt het of ze in de flens draad getapt hebben op de plek waar normaal de gasdichte popnagels doorheen gaan, om zo de strip vast te zetten. Als het dicht zit, zit het dicht. Resultaat mag er iig zeker wezen. :t
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien lijkt het of ze in de flens draad getapt hebben op de plek waar normaal de gasdichte popnagels doorheen gaan, om zo de strip vast te zetten. Als het dicht zit, zit het dicht. Resultaat mag er iig zeker wezen. :t

Had wel van hem gehoord dat het wat moeilijker ging dan normaal (een kut klus volgens hem :o )
Maar hij heeft het inderdaad mooi afgewerkt.

Blij dat ik het heb laten doen. Maar er komt nog wel een dag dat ik het zelf wil doen en wil experimenteren als ik het materiaal in huis heb.
 
Verdorie weer een spijker in mijn band, weer 150 euro armer voor een bandje. Is al de tweede binnen 8 maanden....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan