Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
daar heb je gelijk in chris, maar ik denk niet dat mijn huidige remhendel over te zetten is in de nieuwe behuizing. Schijnbaar past mijn vtr cnc gefreesde hendel wel in een 929 of 954 behuizing.
 
Gisteren dagje assen gedaan, 2 jaar terug daar 'n 2:18 gereden en gisteren 2:16... niet slecht, kan absoluut sneller maar ben daar zelf echt niet fit/sterk genoeg voor nu :N
Wel met een goed gevoel naar huis maar had na de 4e sessie knallende hoofdpijn (ondanks vele water, zout en zoete eten :P ) en sessie 5 overgeslagen.
Was toch iets teveel v goede met 38 graden :X

30052956098_a39f5e107b_h.jpg


Dat je dan klaarstaat en de sessie er voor in de laatste ronde iemand zichzelf ff onderuit rijdt ...
10 min staan wachten in je pak(welliswaar in de schaduw) maar toch was het niet erg prettig;

28985677847_e95e5d6e74_b.jpg
 
954 pomp is intern iets verbeterd, zou die pakken
of een radiale pomp van een ander model, nog fijner
Pomp van een 600rr werkt erg goed(PC40) en goede en betaalbare oplossing.
Hebbum zelf ook.
Je mist wel ''wat'' stuur uitslag, merk je niet tijdens het rijden ;-)
Heb ook wel m'n clipons verder naar buiten staan dus denk als je je clipons op standaad hoek hebt staan dat 't wel wil.
 
Gisteren dagje assen gedaan, 2 jaar terug daar 'n 2:18 gereden en gisteren 2:16... niet slecht, kan absoluut sneller maar ben daar zelf echt niet fit/sterk genoeg voor nu :N
Wel met een goed gevoel naar huis maar had na de 4e sessie knallende hoofdpijn (ondanks vele water, zout en zoete eten :P ) en sessie 5 overgeslagen.
Was toch iets teveel v goede met 38 graden :X

[afbeelding]

Dat je dan klaarstaat en de sessie er voor in de laatste ronde iemand zichzelf ff onderuit rijdt ...
10 min staan wachten in je pak(welliswaar in de schaduw) maar toch was het niet erg prettig;

[afbeelding]

Met zulk warm weer is het inderdaad erg zwaar.

Het ook niet onverstandig geweest om de laatste sessie te laten schieten, het is zuurder als je je motor neerlegt omdat je niet helemaal lekker gefocused was door de warmte..
 
Met zulk warm weer is het inderdaad erg zwaar.

Het ook niet onverstandig geweest om de laatste sessie te laten schieten, het is zuurder als je je motor neerlegt omdat je niet helemaal lekker gefocused was door de warmte..
Ach daarom. Heb al naast mijzelf neergelegd dat ik ooit nog snel wordt, prima zo _O-
 
Net bij HyperPro geweest om nw olie en keeringen te kopen.
Mag ook wel, het is lang geleden dat ik de veren had vervangen en tussendoor nooit de olie ververst.
 
Laatst bewerkt:
Met zulk warm weer is het inderdaad erg zwaar.

Het ook niet onverstandig geweest om de laatste sessie te laten schieten, het is zuurder als je je motor neerlegt omdat je niet helemaal lekker gefocused was door de warmte..
Helemaal mee eens. :Y
 
Gisteren dagje assen gedaan, 2 jaar terug daar 'n 2:18 gereden en gisteren 2:16... niet slecht, kan absoluut sneller maar ben daar zelf echt niet fit/sterk genoeg voor nu :N
Wel met een goed gevoel naar huis maar had na de 4e sessie knallende hoofdpijn (ondanks vele water, zout en zoete eten :P ) en sessie 5 overgeslagen.
Was toch iets teveel v goede met 38 graden :X

[afbeelding]

Dat je dan klaarstaat en de sessie er voor in de laatste ronde iemand zichzelf ff onderuit rijdt ...
10 min staan wachten in je pak(welliswaar in de schaduw) maar toch was het niet erg prettig;

[afbeelding]

Wat geinig, ik sta ook op de eerste foto :+ :W ! Was inderdaad flink warm, ik ben zelf gestopt na de derde sessie.


Rij al een paar jaar geen 929 meer, maar lees nog steeds braaf mee :+
 
Laatst bewerkt:
Om maar even met de deur in huis te vallen.... 2 nieuwe fireblade eigenaren erbij! :+

Afgelopen vrijdag gehaald, afgelopen weekend led lampjes geinstalleerd en afgesteld en de eerste kilometers gereden! Tijdens de proefrit al een fantastische motor. Als je gewoon langere tijd er op rijd word het alleen maar leuker :9 Tijdens de proefrit het lijstje in de topic start helemaal gevolgd en volgens mij hebben beide motoren geen last van de daargenoemde problemen!

Wat ons, achteraf, nog wel opviel. De gele heeft geen lambdasonde, maar de rode wel... iemand enig idee waar dat mee te maken heeft? :9
Verder vroeg ik me af wat een beetje een "normaal" verbruik is voor de motor en dan voornamelijk wanneer het lampje aan gaat. Voorheen had ik een motor met een handmatige reserve kraan. Voelt opzich wel goed om te weten hoeveel je dan nog hebt.

Mochten er nog tips zijn, laat maar horen! 8-)

JUoljmG.jpg
 
Welkom hier :W

Zijn 2 mooie exemplaren, staat gaaf zo samen op de trailer :9

@ Annanas: Lekker bezig geweest, gave foto's :t :]
 
Laatst bewerkt:
Wat ons, achteraf, nog wel opviel. De gele heeft geen lambdasonde, maar de rode wel... iemand enig idee waar dat mee te maken heeft? :9

Degene met Lambda zal waarschijnlijk een Duitser zijn :)

Verder vroeg ik me af wat een beetje een "normaal" verbruik is voor de motor en dan voornamelijk wanneer het lampje aan gaat. Voorheen had ik een motor met een handmatige reserve kraan. Voelt opzich wel goed om te weten hoeveel je dan nog hebt.

Geen idee, verschilt per motorfiets. Na het afstellen van mijn PCIII, ging het lampje 10km later aan dan eerder..
 
Welkom hier :W

Zijn 2 mooie exemplaren, staat gaaf zo samen op de trailer :9

Thanks! Wij vonden het ook wel gaaf staan zo. We hadden ook best wel wat bekijks *D

Degene met Lambda zal waarschijnlijk een Duitser zijn :)

Geen idee, verschilt per motorfiets. Na het afstellen van mijn PCIII, ging het lampje 10km later aan dan eerder..

We wisten inderdaad dat het beide importmotoren waren, maar dan zal dat het zijn inderdaad! Is dat mysterie in ieder geval weer opgelost :+
Bij hoeveel kilometer ging het lampje branden? Als ik er een paar kilometer naast zit maakt niet uit, maar dan heb ik een gevoelsmatige richtlijn. Weet natuurlijk nog niet of het lampje wel werkt :+
 
Thanks! Wij vonden het ook wel gaaf staan zo. We hadden ook best wel wat bekijks *DWe wisten inderdaad dat het beide importmotoren waren, maar dan zal dat het zijn inderdaad! Is dat mysterie in ieder geval weer opgelost :+
Bij hoeveel kilometer ging het lampje branden? Als ik er een paar kilometer naast zit maakt niet uit, maar dan heb ik een gevoelsmatige richtlijn. Weet natuurlijk nog niet of het lampje wel werkt :+

Van lampje aan, meteen voltanken, en dan weer lampje aan, zit ik dacht ik net over de 200km.
Ik moet wel toegeven dat ik een sportieve pols heb O-) (op de motor ;) )
 
Van lampje aan, meteen voltanken, en dan weer lampje aan, zit ik dacht ik net over de 200km.
Ik moet wel toegeven dat ik een sportieve pols heb O-) (op de motor ;) )

Klopt. Rustig rijden max 220km. Voor mij dan rustig. Ik tank op de weg bij max 200km. Op circuit ben je na 160km leeg. Moet wel zeggen dat er een powercommander 3 op zit en een ander uitlaatsysteem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan