Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow dat is gaaf! 8-) Is dat echt affabriek zoals wordt beweerd in de advertentie?

Grtz,fRank

:Y

Ik zag gisteren op het circuit van Assen een andere fireblade (volgens mij een SC59) met de geel/paarse kleuren van dit model fireblade:

media.jpg


EDIT: Ik heb even mijn GoPro beelden teruggekeken en heb de motor wel op beeld, maar helaas niet duidelijk genoeg -O- :

full


EDIT 2: Tóch nog iets beter in beeld kunnen krijgen! *O* :

full



Over deze kleurstelling kan ik niks gevonden krijgen op internet..
 
Laatst bewerkt:

Ik heb nog even gegoogled, het is de urban tiger:

kp5bd50kqyi4.jpg


The Urban Tiger returns

In bovenstaand artikel staat dat dit model uit de UK komt, het kan dan ook best zijn dat de verkoper van deze fiets een geïmporteerde motor heeft (zou ook bouwjaar 2015 kunnen verklaren aangezien de urban tiger een 2014 model is)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog even gegoogled, het is de urban tiger:

[afbeelding]

The Urban Tiger returns

In bovenstaand artikel staat dat dit model uit de UK komt, het kan dan ook best zijn dat de verkoper van deze fiets een geïmporteerde motor heeft (zou ook bouwjaar 2015 kunnen verklaren aangezien de urban tiger een 2014 model is)
Eigenlijk wel gaaf als je beide tigers zou hebben :9

De gele creatie lijkt me ook wel gaaf staan :9
 
Vraagje, wie heeft een after market kuip (injection mold) gemonteerd op zijn 954RR?
Je weet wel, zo'n sport fairing kuip.

Wat ik wil weten is bij wie het besteld is, hoe het past, wat jezelf nog hebt moeten aanpassen en wat de kwaliteit is.

Ben benieuwd naar de reacties.
 
heb op mijn cbr954rr een ali express kuip gezet geheel ori in de kleur

paste redelijk, maar wel allerlei gaten aangepast wilde de boel lekker passen
sommige striping was niet mooi afgewerkt
zat een seatcover bij die nooit kan passen

zaten wel topkuip binnenkappen, spatbord etc bij dus was wel compleet

uiteindelijk zit alles er redelijk netjes op maar de topkuip en zijkuipen sluiten alleen lekker aan als je het onder spanning zet.
resultaat is dus dat deze maar niet aansluiten

alle waar voor zijn geld denk ik dan wel weer
voor de prijs van een oem kuipdeel heb ik nu complete set...
 
heb op mijn cbr954rr een ali express kuip gezet geheel ori in de kleur

paste redelijk, maar wel allerlei gaten aangepast wilde de boel lekker passen
sommige striping was niet mooi afgewerkt
zat een seatcover bij die nooit kan passen

zaten wel topkuip binnenkappen, spatbord etc bij dus was wel compleet

uiteindelijk zit alles er redelijk netjes op maar de topkuip en zijkuipen sluiten alleen lekker aan als je het onder spanning zet.
resultaat is dus dat deze maar niet aansluiten

alle waar voor zijn geld denk ik dan wel weer
voor de prijs van een oem kuipdeel heb ik nu complete set...
Dank je voor snelle reactie.
Levert spanning geen scheuren op? Wat als je kuipdelen eraf haalt voor onderhoud. Lastig weer terug te plaatsen?
Zit te denken aan een Repsol rode kuip of rode Spanish. Doen of niet? Ben pietlut want moet er strak uitzien.
 
Ja klopt, maar nooit meer aan gedacht.

Maar rijdt lekker, wel wennen na 7 a 8j niet meer gereden te hebben.
Heeft alleen voor een paar nieuwe schijven nodig.

Nu nog op zoek naar een korte kenteken plaat houder, kleine knipperlichten en een backseat cover
 
Laatst bewerkt:
Dank je voor snelle reactie.
Levert spanning geen scheuren op? Wat als je kuipdelen eraf haalt voor onderhoud. Lastig weer terug te plaatsen?
Zit te denken aan een Repsol rode kuip of rode Spanish. Doen of niet? Ben pietlut want moet er strak uitzien.

Het zit bij mij niet onder spanning, want zoals je leest heb ik ervoor gekozen ze niet te laten aansluiten...
Dit omdat ik het spanningsvrij monteren belangrijker vond.
Erop en eraf is net zoveel moeite als met originele kuopen aangezien met boorwerk alle bevestigingspunten op de originele plekken zitten
 
Heren,

Heb op mijn 929 last van vibratie in de handvaten, lijkt trilling van het blok, want als ik de koppeling intrek (en geen gas geef), is het over. Zitten nog originele stuurgewichten op, geen lichtere aftermarket.

Iemand hier hetzelfde?
Zit wel een andere uitlaat onder. Kan bijvoorbeeld de bevestiging van de uitlaat de trillingen in het stuur veroorzaken?

Alvast bedankt.

Oh, dit is haar:

full
 
Heren,

Heb op mijn 929 last van vibratie in de handvaten, lijkt trilling van het blok, want als ik de koppeling intrek (en geen gas geef), is het over. Zitten nog originele stuurgewichten op, geen lichtere aftermarket.

Iemand hier hetzelfde?
Zit wel een andere uitlaat onder. Kan bijvoorbeeld de bevestiging van de uitlaat de trillingen in het stuur veroorzaken?

Alvast bedankt.

Oh, dit is haar:

[afbeelding]
Mooi ding. Weet niet of het ermee te maken kan hebben, maar... Heb je een stuurdemper gemonteerd? Is de vering nog oem, of zijn er aftermarket (Hyperpro, Wilbers, Ohlins oid) gemonteerd?
 
Heren,

Heb op mijn 929 last van vibratie in de handvaten, lijkt trilling van het blok, want als ik de koppeling intrek (en geen gas geef), is het over. Zitten nog originele stuurgewichten op, geen lichtere aftermarket.

Iemand hier hetzelfde?
Zit wel een andere uitlaat onder. Kan bijvoorbeeld de bevestiging van de uitlaat de trillingen in het stuur veroorzaken?

Alvast bedankt.

Oh, dit is haar:

[afbeelding]

Ik heb zelf de motor ook nog helemaal standaard, op de demper na uiteraard, en dan zit er ook wel iets van trilling in mijn handvaten. Zelfde verhaal als bij jou. Zo snel als dat ik het gas loslaat is het weg. Echter lig ik er niet echt wakker van, mijn vorige motor was een oude 2 cilinder, die trillen pas! :+ Denk ook dat het normaal is dat er iets van een trilling in de motor zit.

Alles zit natuurlijk dicht bij een groot draaiend blok. Zou vreemd zijn als je helemaal niks voelt denk ik dan maar :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan