Het Grote Chocotoff Tour Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
moet ik me zorgen gaan maken als er een gerechtelijke brief op mij ligt te wachten bij het postkantoor?

Vervelend genoeg kan ik m pas morgenmiddag laat ophalen.
Ik haat dit.

Ik ben nieuwsgierig
 
Hmmz bijzonder, zeker als je niet weet waar het over gaat :S wel eens een auto van je gejat ofzo?
 
Nog mensen die morgen zin hebben in een ritje??? Ik heb lekker een vrije dag en het schijnt morgen lekker weer te worden :)

En Kir, laat je weten wat het was?
 
Baileys ja ... heb ik over 10 minuten voor m'n neus staan ... of een pint Guinness :9~ ... ghehe, HAPPY ST. PATRICK'S!!! _O-
 
Laatst bewerkt:
@ ijskarten, ik kan een heleboel avonden. Ik maak hier wel vrij voor :P Dus ik kijk wel waar het op uit komt.

@kir, wat heb je nu weer gedaan.... Maar even serieus, balen dat je nog een dag in onzekerheid moet zitten.

Ik schrok ook van de eerste ambtelijke stukken die ik zag, voordat ik er achter kwam dat ze van de vorige bewoonster was. Werd wat minder toen het er 3 per dag waren, samen met dwangbevelen van deurwaarders.
 
Baileys ja ... heb ik over 10 minuten voor m'n neus staan ... of een pint Guinness :9~ ... ghehe, HAPPY ST. PATRICK'S!!! _O-

:^

Alleen ben ik nu weer thuis -O-
Was errug gezellig! :) Jammer dat ik om half 7 weer op moet.. had graag langer gebleven...
Leuke pub in Utrecht in ieder geval. En echt gigantisch druk, lekkere live muziek.. leuke dames.

happy_st_patricks_day-2325.gif
 
Laatst bewerkt:
@ ijskarten, ik kan een heleboel avonden. Ik maak hier wel vrij voor :P Dus ik kijk wel waar het op uit komt.

@kir, wat heb je nu weer gedaan.... Maar even serieus, balen dat je nog een dag in onzekerheid moet zitten.

Ik schrok ook van de eerste ambtelijke stukken die ik zag, voordat ik er achter kwam dat ze van de vorige bewoonster was. Werd wat minder toen het er 3 per dag waren, samen met dwangbevelen van deurwaarders.

ik krijg die ook nog steeds van de vorige bewoners...

zelfs een deurwaarder aan de deur gehad die bijna met geweld binnen wilde komen. Heb de beste man maar even verteld dat ik dondersgoed weet dat hij evenveel recht heeft binnen te komen als het dochtertje van 2 van de buren. toen hij merkte dat ik wel degelijk zijn rechten/plichten ken en me met geweld zou verzetten tegen onrecht gaf hij uiteindelijk op. uiteindelijk een verzoek voor de oude bewoners om voor de rechter te komen. kwam zowel met de post als aangetekend, de aangetekende versie geweigerd met de mededeling "verhuist" en sindsdien minder last van die sukkels
 
Nog mensen die morgen zin hebben in een ritje??? Ik heb lekker een vrije dag en het schijnt morgen lekker weer te worden :)

En Kir, laat je weten wat het was?
Het wordt echt geweldig weer ja :9 :9 Ik ga stukje rijden en terrasje hangen met Geert en Maaike, maar is in Oud-Beijerland, dus weet niet of je zin hebt om daar naartoe te komen :)
 
Pfff... ik moet werken tot 8 uur :(
Maar wil daarna wel een ritje maken hoor. O-)

Morgen weer met de motor naar het werk toe! *O*

[edit]Morgen gaat het regenen -O- Waarom moet met dit weer net die meeting vadaag zijn! :([/edit]
 
Laatst bewerkt:
lijkt me erg gezellig maar het is 1 uur 20 minuten rijden... misschien een beetje over de top voor mij ;) ik ga wel lekker een ritje in de buurt doen ;) maar bedankt voor de uitnodiging :) als ik niet om 5 uur thuis had moeten zijn had ik het waarschijnlijk wel gedaan (moet op tijd eten want ga vanavond naar Alice in wonderland 3d :) )
 
Laatst bewerkt:
lijkt me erg gezellig maar het is 1 uur 20 minuten rijden... misschien een beetje over de top voor mij ;) ik ga wel lekker een ritje in de buurt doen ;) maar bedankt voor de uitnodiging :) als ik niet om 5 uur thuis had moeten zijn had ik het waarschijnlijk wel gedaan (moet op tijd eten want ga vanavond naar Alice in wonderland 3d :) )

Vertel morgen ff hoe je de film vind!! Wil er ook naartoe *D
 
Ik zal het laten weten, hoe erg kan het zijn Johnny Depp speelt erin als idioot, moet goed komen ;)
 
Ik vind dat hier en het nieuwe topic posten ondertussen wel een beetje verwarrend worden hoor :P

owja, nog 5 ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan