Het Grote Chocotoff Tour Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, zo komt het topic wel sneller vol :P

Wel lekker druk hier ;) Ik wilde zeggen dat ik voor het filmavondje de 26e december iig niet kan maar dat zullen wel meer mensen hebben zo rond de kerst (de 26e ben ik alweer 6 jaar samen :) )

@ El: gelukkig heb ik een aardige Guy Richie verzameling O-)
 
Laatst bewerkt:
Ben het eens met de familieverplichtingen... Goede smoes, ben best bereid die te gebruiken maar heeft er iemand dan een plekje voor mij om te slapen voor langere tijd, denk dat ik er bij mijn vriendin niet meer in kom dan :P

Maar even om verwarring te voorkomen: er staat geen datum vast maar El had in December even het huis voor zichzelf had ik begrepen. Verbond er dus zelf aan dat ik de 26e in ieder geval niet kan i.v.m. 6 jarig samen zijn. De 26e was niet een genoemde datum om de filmavond te houden.

Op de filmavond zal IG niet vertoond worden, die komt 07-01 pas uit :(
 
Ben het eens met de familieverplichtingen... Goede smoes, ben best bereid die te gebruiken maar heeft er iemand dan een plekje voor mij om te slapen voor langere tijd, denk dat ik er bij mijn vriendin niet meer in kom dan :P

Maar even om verwarring te voorkomen: er staat geen datum vast maar El had in December even het huis voor zichzelf had ik begrepen. Verbond er dus zelf aan dat ik de 26e in ieder geval niet kan i.v.m. 6 jarig samen zijn. De 26e was niet een genoemde datum om de filmavond te houden.

Op de filmavond zal IG niet vertoond worden, die komt 07-01 pas uit :(

Welke datum weet ik niet precies, maar volgens mij is het meestal het tweede weekend van December.. En IG is vast wel te downloaden ;) Dus kunnen we die alsnog kijken :P

Kerstfamilie-verplichtingen kom ik onderuit door te werken met kerst :+ Héél erg vervelend, had me al zo verheugd op de gourmet :+
 
Welke datum weet ik niet precies, maar volgens mij is het meestal het tweede weekend van December.. En IG is vast wel te downloaden ;) Dus kunnen we die alsnog kijken :P

Kerstfamilie-verplichtingen kom ik onderuit door te werken met kerst :+ Héél erg vervelend, had me al zo verheugd op de gourmet :+
Ik maak de roosters }) (maar denk dat als ik dat geintje de 26e flik ik er niet zo goed vanaf kom :P )
 
Ik wou net zeggen... een beetje download site heeft dat ding er al minimaal 2 maanden op staan :P


We zullen snel even data prikken.. das wel zo handig ivm vrij vragen ed.



Maareh..

Efteling met aanhang? Ja of nee?


Want als ik zeg dat ik naar de Efteling ga, wil Stephan geheid mee :P
 
Present! *O*

[me="Nocer"]is ook weer terug uit de omgeving Rotterdam/Den Haag :)[/me]

En HEEL erg nat.... -O- (en een tankslapper op de snelweg gehad).

Snel maar een warme douche opzoeken en daarna bijlezen :)
 
Laatst bewerkt:
Ga ik me toch afvragen wat je daar 2 dagen heb gedaan? (in het ziekenhuis bijkomen van je tankslapper? wel goed vanaf gekomen neem ik aan? )
 
Tankslapper lijkt me pijnlijk, zeker als je een man bent... :X

Efteling bij mij zonder aanhang, vind Marijn nix aan ben ik bang. Al vind ik het niet erg om aanhang van anderen te ontmoeten.
 
Ga ik me toch afvragen wat je daar 2 dagen heb gedaan? (in het ziekenhuis bijkomen van je tankslapper? wel goed vanaf gekomen neem ik aan? )

Was verdwaald vanwege die wegafsluitingen -O-

Was druk aan het couchsurfen... :P Was in het geheel een heel leuk weekend geworden :)

Tankslapper is iets anders Jessica (misleidende naam). Tankslappen is als je stuur heel snel van links naar rechts beweegt (dit kan worden voorkomen door een stuurdemper) door onbalans van het voorwiel of een andere oorzaak. In mijn geval was het een combinatie van een hoosbui en een bitumen (denk ik) reparatie strook..... Er was op de A27 een bobbel in de weg, hierdoor verloor mijn achterwiel even grip. Kwam op de gladde reparatie strook terecht (niet te zien door de harde regenval (maar wist wel dat hij er was :X)) en daardoor slipte mijn achterwiel weg. Door een reflex heb ik hem weten te houden, maar toen kreeg ik last van een lichte tank slap (een zware tankslap houdt je ECHT niet). Dus al met al ging het nog best goed. Heb hem goed kunnen corrigeren en daarna met een iets hogere hartslag eventjes met 80 km/u achter een aanhanger gereden om even bij te komen. ;)

En reed niet echt hard (voordat ter sprake komt ;)), +- 120/130.
 
Oh ennuh!!! Efteling!! *O* Winter Efteling kan je me ook 's nachts voor wakker maken. Nog nooit in de winter er geweest, maar schijnt erg leuk te zijn :Y

@Tarentino marathon night: Leuk idee!! Ik heb zelf ook nog wel een boel Tarantino (of Guy Richie) films. Heb overigens ook band of brothers... geniale mini serie (maar je moet er van houden... wel een van de beste series ooit).

Films die ik kan meenemen:

Tarantino:

- Inglorious Bastards (download wel een R5 tegen die tijd)
- Resevoir Dogs
- Kill Bill's (al heb ik die iets te vaak gezien :P)
- Pulp Fiction
- Sin City
- Jacky Brown

Guy Richie:

- Revolver
- Snatch!!!
- Lock, Stock and Two Smoking Barrels

Ik heb nog meer gave films... maar dan moeten we een 'ontzettend gave film marathon'
houden denk ik :P

Lijstje copy + pasten vanuit Motorstek :P

(Psychologisch) 12 Angry men.... (<-- erg goed)
(Fantasy) LOTR Trilogy
(Drama) The Shawshank Redemption
(Gewoon omdat hij gaaf is) Leon

De idee-en zijn leuk in ieder geval!!! Ga zo door :) We komen de winter wel door op deze manier _O- Sowieso wil een aantal mensen voor het eerst gaan proberen te snowboarden.. dus dat moeten we niet AL te laat in het jaar gaan doen. Ik geloof dat met een beetje pech je 3 maanden aan het revalideren bent van een gebroken been. Dus dat moet dan voor eind Januari gebeuren om niet in knel te komen met het weekendje Sauerland. })
 
Laatst bewerkt:
Geen Marijn? -O- Zo zien we die jongen ook nooit he :P
Maakt mij niet uit hoor... met of zonder aanhang een keertje. Als je vriendin of vriend bijvoorbeeld NU al twijfels heeft om je mee te laten gaan elke keer...... dan is het geheel op eigen risico. ;)

Hier ook overigens geen aanhang. :P
 
Geert: Deze is NOG beter dan de Josti band!


Wat een talent zeg! Daar doet dat nummer van de Jostiband (
) dik voor onder.

(genoeg gespammed voor vanavond :P)
 
Ik heb 2 maandjes geleden me al door de LOTR triogie geworsteld, weer 12 uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg... :X

We moeten meteen maar even kijken hoeveel popcorn we nodig hebben voor zo'n lange film marathon :P
 
Ik heb 2 maandjes geleden me al door de LOTR triogie geworsteld, weer 12 uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg... :X

We moeten meteen maar even kijken hoeveel popcorn we nodig hebben voor zo'n lange film marathon :P


Supermarkt.

Paar zakjes mais. flesje olie.

GROTE pan.


PopPOPpoppoppoPOPpoPOpoPOpOPopOPOPPOPOPOPOPOPpoPopooppOPopopoPopppp
 
Oh ennuh!!! Efteling!! *O* Winter Efteling kan je me ook 's nachts voor wakker maken. Nog nooit in de winter er geweest, maar schijnt erg leuk te zijn :Y

@Tarentino marathon night: Leuk idee!! Ik heb zelf ook nog wel een boel Tarantino (of Guy Richie) films. Heb overigens ook band of brothers... geniale mini serie (maar je moet er van houden... wel een van de beste series ooit).

Films die ik kan meenemen:

Tarantino:

- Inglorious Bastards (download wel een R5 tegen die tijd)
- Resevoir Dogs
- Kill Bill's (al heb ik die iets te vaak gezien :P)
- Pulp Fiction
- Sin City
- Jacky Brown

Guy Richie:

- Revolver
- Snatch!!!
- Lock, Stock and Two Smoking Barrels

Ik heb nog meer gave films... maar dan moeten we een 'ontzettend gave film marathon'
houden denk ik :P

Lijstje copy + pasten vanuit Motorstek :P

(Psychologisch) 12 Angry men.... (<-- erg goed)
(Fantasy) LOTR Trilogy
(Drama) The Shawshank Redemption
(Gewoon omdat hij gaaf is) Leon

De idee-en zijn leuk in ieder geval!!! Ga zo door :) We komen de winter wel door op deze manier _O- Sowieso wil een aantal mensen voor het eerst gaan proberen te snowboarden.. dus dat moeten we niet AL te laat in het jaar gaan doen. Ik geloof dat met een beetje pech je 3 maanden aan het revalideren bent van een gebroken been. Dus dat moet dan voor eind Januari gebeuren om niet in knel te komen met het weekendje Sauerland. })
Sin city is volgens mij geen tarantino, Maar heb nog wel een semi-tarantino (naampje staat erbij, zal dus wel langs de set gelopen zijn en een glimlach hebben laten zien), Hell Ride. En heb van Tarantino nog Killing Zoe :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan