Het Grote Chocotoff Tour Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kir

MF veteraan
25 jun 2006
5.046
0
Den Haag
Na de successen van:

Deel 1: Het grote Rijlestopicmeetingtopic!
Deel 2: Het grotere Rijlestopicmeetingtopic!
Deel 3: Rijlestopicmeeting internationaal
Deel 4: Rijlestopic Goes Luxembourg

Een compleet nieuw deel, met nieuwe ronden én nieuwe kansen..

Het Chocotoff Tour Topic!

Hét topic voor de ex-rijlestopicmeetingstopic-mensen die nu een topic voor zichzelf willen ;)

Dit topic bestaat uit: Lekker kletsen, af en toe afspreken voor ritjes, weekendjes weg of avondjes uit.


In het vooruitzicht:
  • ?? ???? ????: Het Grote Chocotoff Tour Topic Goes Skiing/Snowboarding
  • ?? ???? ????: Het Grote Chocotoff Tour Topic Goes Hot Choco Winter Ride
  • 21 mei 2010: Het Grote Chocotoff Tour Topic Goes Sauerkrautland
  • ?? ???? ????: Het Grote Chocotoff Tour Topic Goes Paintballen

~Behaalde resultaten uit het verleden:~
[*]20 dec 2009: Het Grote Chocotoff Tour Topic Goes Efteling

Wie sind dabei?
Even de presentielijst bijwerken voor de komende uitjes:

Hot Choco Winter Ride
  • Bart
  • Geert
  • Kirsten [ovb van schappelijk weer en zonneschijn]
  • Trip
  • Jessica

Paintballen
  • Trip
  • Bart
  • Geert
  • Jes
  • Kir?

Chocotoffs im Sauerland

Verblijf: nnb
Dagen: 21 - 24 mei

Deelnemers:

  • Nocer
  • Unruled
  • Jes
  • Trip
  • oehT
  • Geert-26
  • Eltica
  • Vester


Meegaan & Beschikbaarheid
Het topic is ontstaan naar voorgaande topics van het Rijlestopicmeetingstopic. Deze vaste groep mensen vindt het gezellig met elkaar op te trekken, en kent elkaar nu al een tijdje. Wij staan niet geheel tégen nieuwkomers maar hebben wel enige reservaties. Natuurlijk mag iedereen zeggen: "Ik wil mee", maar wij besluiten met de hele groep of wij dat een goed idee vinden, ja of nee. Dit op basis van groepsgrootte, beschikbaarheid en hoe goed wij jou kennen. Ten aller tijde gaan mensen uit voorgaande weekends vóór de nieuwkomers.

Verder nog even de volgende regels:
TS, organisator of voorrijder kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade opgelopen tijdens deze meetings. We rijden op de openbare weg, dus houd je aan de geldende verkeersregels. Ga niet harder rijden dan je zelf verantwoord vindt en stel de veiligheid van jezelf en van anderen voorop.


Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.​
 
Laatst bewerkt:
Jaa chocotoffjes van me!! ;)

Oe, wanneer naar de Efteling? Ik heb een abo en kan nog kaartjes met korting krijgen (50% dacht ik) maar dat is niet voor de Winter Efteling... *D
 
Laatst bewerkt:
Goed idee he, van jullie ChocotoffFuhrerin!


@ Jessica, kaartjes voor 50% klinkt SUPAH!
 
Heb 't ff opgezocht: ik kan max 4 kaartjes (misschien 4 extra door het abo van m'n zusje) halen met 50% korting, geldig t/m 1 november. Wel kort dag dus! Ik kan tot nu toe nog alle weekenden muv a.s. zaterdag...

En voor 't weekend in het voorjaar: misschien is het handig om die te plannen rond Hemelvaart (do 13 t/m zo 16 mei)? Of is dat voor de chocotoffs in de zorg juist moeilijker vrij vragen?
 
Heb 't ff opgezocht: ik kan max 4 kaartjes (misschien 4 extra door het abo van m'n zusje) halen met 50% korting, geldig t/m 1 november. Wel kort dag dus! Ik kan tot nu toe nog alle weekenden muv a.s. zaterdag...

En voor 't weekend in het voorjaar: misschien is het handig om die te plannen rond Hemelvaart (do 13 t/m zo 16 mei)? Of is dat voor de chocotoffs in de zorg juist moeilijker vrij vragen?


Moeder jarig de 15e. Heb ik vorig jaar ook al gemist. Is niet leuk. Dus dan ga ik niet mee.

Efteling kan eventueel ook in het voorjaar hoor :) het was maar even een ideetje, voor de komende tijd.
 
Efteling kan áltijd!! :P

[me="Jessica33"]heeft al jaaaren een abonnement.[/me]


Daarom, maar ik zit de komende tijd nogal krap in mijn weekenden. Zeker met de winterweekenden (en feestdagen) in het vooruitzicht. We prikken er wel een datum voor. Wellicht ook leuk om de aanhang dan mee te nemen? Of juist niet.. mijn lijkt het wel eens leuk om de wederhelften van iedereen te ontmoeten ;)
 
Heb 't ff opgezocht: ik kan max 4 kaartjes (misschien 4 extra door het abo van m'n zusje) halen met 50% korting, geldig t/m 1 november. Wel kort dag dus! Ik kan tot nu toe nog alle weekenden muv a.s. zaterdag...

En voor 't weekend in het voorjaar: misschien is het handig om die te plannen rond Hemelvaart (do 13 t/m zo 16 mei)? Of is dat voor de chocotoffs in de zorg juist moeilijker vrij vragen?

Efteling vóór 1 november gaat em niet meer worden bij mij, woensdag ga ik op vakantie :9 Winterefteling vind ik ook wel heel leuk!

Weekend datum maakt opzich niks uit, als je het ruim van tevoren weet kan je gewoon vrij vragen dus moet geen probleem zijn :)
 
sowieso weekend bij hemelvaart gaat het niet worden.. iets met scouting en dan standaard een 24-uurs race (zeilen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan