Het grote "Circuit" filmpjes topic

moet je even wachten, komt vanzelf vrij. Jij hebt toch een gele gixxer? Als je zondag st nummer 35 had, sta je er ook op !

De Kale
 
:o
Ben dan wel geen ZAC rijder ofzo ;) maar heb afgelopen zaterdag ook ff filmpie met bulletcam gemaakt op Assen tijdens CRT :Y :Y

Kwam alleen niet verder dan de 2.14 8-)

Filmpie staat wel op m'n site onder "films" :] :]
je hebt de cam wel erug scheef staan :?
:+
 
Kijk...DutchCHili is ook weer terug...de granddaddy van de mf filmpjes :} Kun je je zolder filmpje nog eens online zetten met de muziek van kravitz en topgun? Die was echt goed!
Terug is een groot woord hoor :) . Druk druk druk.
Dat filmpje ga ik niet nog eens online zetten ivm 'bandbreedte gebrek'. Misschien heeft iemand anders hem nog voor je. Staat ie niet in de eerste post van dit topic??
 
En hier een filmpje van Assen van vandaag.
Rondje van 2.03 en het mag duidelijk zijn dat er ruimte is voor vebetering.

Later heb ik nog een 2.01 neergezet :D

http://83.81.146.117/web/small.wmv

Leuk filmpje :}

Je laat idd wel het e.e.a. liggen in de Strubben. Die gasten voor je lopen daar hard weg omdat ze eerder op het gas kunnen. Als je 3 meter later instuurt, kom je meer aan de binnenkant uit en kun je ook eerder op het gas.
 
Leuk filmpje :}

Je laat idd wel het e.e.a. liggen in de Strubben. Die gasten voor je lopen daar hard weg omdat ze eerder op het gas kunnen. Als je 3 meter later instuurt, kom je meer aan de binnenkant uit en kun je ook eerder op het gas.
Dat is dus ok wat voor die 2.01 heeft gezorgd :)
Los van hier en daar wat later remmen, meer laten 'rollen' etc.
Ik zeg: nog zeker 10 seconden te verdienen :)
 
Laatst bewerkt:
Lijkt erop dat je erg wild tussengas geeft waarbij je even vergeet te remmen

Klopt. Dat blijk ik vaker te doen als ik zo de hele video bekijk.
Als ik dat beter zou doen had ik je makkelijk bij kunnen houden....

't Was wel gaaf om te zien dat de hele groep rijders elke sessie weer tot str... werd gereden door jou en je groene collega's. Ik heb een paar stukjes video waar er plots iets voorbij komt flitsen. Niet de moeite waard om hier te posten dus, er is bijna niets te zien... :}
:}
 
Hier dan nog een rondje assen gefilmd door MarcelRSV , ik ervoor en daarvoor R-ED-1 .. kan nog wel een sec of 6 minimaal af ... hoop ik :P

KLIK
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan