Het grote "Circuit Lelystad" topic

Het verbaast me eigenlijk dat het politiecircuit nog open is.
Ik heb begrepen dat dat een beetje te maken heeft met de troubles rond het vliegveld. Het oefencircuit is niet meer van de politie maar van Schiphol Group. Heel af en toe wordt er nog gereden maar de organisatie (achter de schermen) is sowieso anders.
De weg naar de circuits toe is ook anders, je komt nu van de andere kant.

Hallo oma :W

Is er voor dit seizoen een overzicht van wanneer welke organisaties op Lelystad rijden?
Je doelt op het (voormalige) politieoefencircuit neem ik aan? MCT uit de startpost biedt het ook dit jaar nog aan.
 
Laatst bewerkt:
Subtiele hints dat het een aflopende zaak is... van de 5 urninoirs hangen er nog 3, waarvan 2 zonder plastic zak erover _O-
 
30 september ben ik er ook weer bij *O*.

@ steveman,

Ze zouden vorig jaar al stoppen maar het is gelukkig nog steeds beschikbaar.
hopelijk blijft het zo
 
Laatst bewerkt:
Correctie: Net terug, ze hangen nu allemaal weer, maar de kit moest nog drogen :D



De KNMV had hun contract met BMW al niet verlengd voor dit jaar... dus die rijden nu voor met prive-motoren. Oeps.

Nu eerst nog een keertje Midland tussendoor, dan 5 augustus weer PVI :)
 
Correctie: Net terug, ze hangen nu allemaal weer, maar de kit moest nog drogen :D



De KNMV had hun contract met BMW al niet verlengd voor dit jaar... dus die rijden nu voor met prive-motoren. Oeps.

Nu eerst nog een keertje Midland tussendoor, dan 5 augustus weer PVI :)




Heb een tijdje achter je aan gereden ben je ergens halverwege voorbij gegaan heb je vanaf daar misschien beeld van mij? Ook ik heb de cam vooruit staan maar telkens een ander te filmen is ook wel wat 😜
Heb jii trouwens nog wat gehoord over de tegemoetkoming ?
 
Dus, het feest gaat toch nog even door :)

Heb nu 2 daagjes staan via MCT. Zijn er nog meer organisaties die er langsgaan? Ik wil er graag nog volop gebruik van maken nu het nog kan!
 
A.s. maandag 26-8 organiseert Motoport Leeuwarden weer een circuitavond, ik ben er ook weer bij \o/
 
Afgelopen zaterdag met 2 The Experience op het midlandcircuit een rijtraining gedaan.
Was erg gaaf om te doen en ga dat zeker nog een keer doen!
A7DC2199-1E20-48FC-A079-A07CE6F6DDB7.jpeg
DD8AC089-47A5-40CD-9AA5-6293E2369F38.jpeg
F3CB8DE4-86F3-4A36-A574-D704B5C27FE0.jpeg
 
VRO heb ik gedaan, maar behoefte gehad om het vaker te doen, nee nooit meer aan gedacht. En zeker aan de prijs.....

RMT gedaan, hier in de omgeving veel beter, praktijk wegen met alle voorkomende situaties waar je mee te maken hebt. Daar heb meer aan gehad.....

Iig was het een gezellige dag, en voor één dag de motor all-risk verzekert...
 
Wauw okay, er is dus kennelijk nog flink geïnvesteerd, alle lange rechterbochten en het rechte stuk (klok mee) zijn vernieuwd! Heg-chicane en 90 graden knik niet.

Zou het dan toch nog even bliiijjjjveeeen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan