Het grote CRF topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geloof ook wel dat het kan, maar dan denk ik meer aan krukas pk's en een levensduur van 10uur

Moet wel lukken toch. Uit een 600cc 2cilinder weten ze blijkbaar 140pk te rammen dus uit een 450cc 1cilinder moet 70pk wel lukken denk ik.
 
Moet wel lukken toch. Uit een 600cc 2cilinder weten ze blijkbaar 140pk te rammen dus uit een 450cc 1cilinder moet 70pk wel lukken denk ik.

Je zegt het zelf al, 2 cilinder.

edit:
Linkje met bewijs van die 140pk?
 
Laatst bewerkt:
Aantrappen als je al vermoeid bent is vaak geen pretje.
Daarom is beide aan te raden, E-start én kick :)

Duidelijk, we begrijpen elkaar.

Ik ken niet beter dan kickstarters. Wel eens van een Rotax gehoord? Probeer die maar eens aan de gang te trappen......
Nou moet ik zeggen dat ik ben gestopt toen net de eerste elektrisch gestarte motoren uit aan het komen waren. Ervaring heb ik er niet mee dus, dus ik weet niet beter.

8-)
 
Dat gaat natuurlijk niet op voor een productiefiets die door jan en alleman gekocht kan worden. Heb niet bepaald de behoefte om de 15uur mn complete blok los te halen :+
 
Nee, daar zit niemand op te wachten, zeker Jan en Piet de Consument niet.

Het is maar net hoe hard en lang je aan het gas gaat hangen.

8-)
 
Bij het KTM factory team gebruiken ze zo 2 of meer blokken in een weekend. Wat boeit hun het nou hoeveel uur het ding kan draaien? Als hij maar 35min +2ronden volle bak kan knallen.

@ JansieWansie, bedankt voor de foto's!

dat bedoelde ik ook,dacht laatst in een intervieuw met een monteur van ktm te horen dat ie zei dat cairolie 1 blok per wedstrijd weekend(incl. training en kwalificatie) gebruikt met de 350.
 
Heb nu een kappenset van "Bailey replica" gekocht.
Want dat witte is niet zuiver te houden.
Zal nog wel een keer wat foto`s plaatsen want het is nu te donker.
Hopelijk kan ik ze er snel opzetten.
 
dat bedoelde ik ook,dacht laatst in een intervieuw met een monteur van ktm te horen dat ie zei dat cairolie 1 blok per wedstrijd weekend(incl. training en kwalificatie) gebruikt met de 350.


Wat doen ze dan met het afgedankte blok eigenlijk?
 
Dat die blokken na iedere race gereviseerd worden, wist ik. Dat ze iedere keer met nieuwe blokken rijden, is nieuw voor mij (/zou nieuw zijn voor mij).
 
Idd. Heb je die al gecheckt, Ron?


Heb het al gevonden zat in de carberateur,waarschijnlijk iets te maken met ouwe/slechte benzine startte vanochtend gewoon in 1 trap.Snap die klik niet helemaal want normaal ruik je dat als de brandstof slecht is,maar iets anders kan ik er niet van maken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan