Het grote CRF topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Das Rutten, mooie baan :Y Redelijk hard ja maar niet zo hard als Utrecht of Hardinxveld. Wel een aanrader om eens te rijden daar maar niet met regen.

Met regen of nattigheid, is de baan zeg maar gewoon gevaarlijk..
Die klei is dan zo een spiegel.
 
Wat is nou het verschil in de crf250's uit de volgende bouwjaren.
2005
2006
2007
2008
2009


Van het winter zal er waarschijnlijk een worden aangeschaft.
Ik had het idee dat het alleen het vermogen ander is?
Graag hoor ik wat ervaringen.
 
Dat vermogen maakt toch niks uit man, kijk gewoon wat je wil en kan uitgeven en zoek gewoon een fris ding, dat ie fris is is veel belangrijker.
 
Wat is nou het verschil in de crf250's uit de volgende bouwjaren.
2005
2006
2007
2008
2009


Van het winter zal er waarschijnlijk een worden aangeschaft.
Ik had het idee dat het alleen het vermogen ander is?
Graag hoor ik wat ervaringen.

Vanaf 2008 ook stuurdemper als ik me niet vergis
 
Wat is nou het verschil in de crf250's uit de volgende bouwjaren.
2005
2006
2007
2008
2009


Van het winter zal er waarschijnlijk een worden aangeschaft.
Ik had het idee dat het alleen het vermogen ander is?
Graag hoor ik wat ervaringen.

In de bouwjaren die je opnoemt, heb je kortweg gezien 3 types:

1: 2005
2:2006 & 2007, eerste modellen met de dubbele uitlaatdempers
3: 2008 & 2009, zijn inderdaad de modellen met stuurdemper
 
Ik vind dit wel een leuke machine:
http://www.speurders.nl/overzicht/m...he-road/honda-crf-250-68007724.html?q=crf+250

Eigenaar zegt dat het blok 10 geleden is gereviceerd:
Kleppen, zuiger, drijfstang en alle lagers.

Ik vind alleen de prijs een beetje hoog.

Wat denken jullie?

1800 a 2000 een goede prijs????

Of gewoon wachten tot mijn dealer een crf heeft staan voor rond de 2500,-
van de bouwjaren 2006 en 2007?
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dit wel een leuke machine:
http://www.speurders.nl/overzicht/m...he-road/honda-crf-250-68007724.html?q=crf+250

Eigenaar zegt dat het blok 10 geleden is gereviceerd:
Kleppen, zuiger, drijfstang en alle lagers.

Ik vind alleen de prijs een beetje hoog.

Wat denken jullie?

1800 a 2000 een goede prijs????

Of gewoon wachten tot mijn dealer een crf heeft staan voor rond de 2500,-
van de bouwjaren 2006 en 2007?

Waarom wachten op de dealer?
Die geven toch geen garantie op gebruikte crossers, aangezien hun ook niet in het blok kunnen kijken.
 
Waarom wachten op de dealer?
Die geven toch geen garantie op gebruikte crossers, aangezien hun ook niet in het blok kunnen kijken.

bij een dealer heb je vaak toch iets meer om op te staan mocht blijken dat je blok na 1 keer rijden niet goed is en er serieus iets niet goed zit aan je blok,dealer heeft vaak toch een naam hoog te houden en zal vaak toch een middenweg zoeken om er samen toch goed uit te komen,bij een particulier heb je vaak geen poot om op te staan.
mocht je bij een particulier gaan kijken print dan ff de advertentie uit waarop staat dat deze een revisie heeft ondergaan,mocht je blok stuk lopen en bij loshalen blijkt dat dit absoluut niet het geval is (ken iemand die dit heeft meegemaakt) zul je evt. stappen kunnen ondernemen tegen deze persoon en dmv. de adv. aan kunnen tonen dat de verkoper niet de waarheid sprak op moment van verkoop.(al geef ik je weinig kans)
ikzelf zou niet gauw een gebruikte 250f van ruim 6 jaar oud kopen van een particulier tenzij deze een goede bekende is en je de geschiedenis van de motor weet.
want elke motor die te koop staat is goed onderhouden en hebben allemaal net een nieuwe zuiger en hebben allemaal binnen gestaan en bereden door oud dametje en nooit geen modder gezien,en hebben zeker geen wedstrijden gereden.
succes ermee.
 
want elke motor die te koop staat is goed onderhouden en hebben allemaal net een nieuwe zuiger en hebben allemaal binnen gestaan en bereden door oud dametje en nooit geen modder gezien,en hebben zeker geen wedstrijden gereden.
succes ermee.

Laatste stukje-->Geniaal haha _O-
 
Weet iemand hier of een demper van een CRF 05-09 passend te maken is voor een 2004 model?

Zit te kijken voor een nieuw exemplaar. Mijn huidige einddemper is behoorlijk aan het afsterven en er staan best wat dempers te koop, maar allemaal voor 05 en hoger. Is passend maken veel werk?

Thnx!
 
de dealer doet gewoon het volgende met een crosser die ze verkrijgen door inruil

*afspuiten/schoonmaken
*filter uitwassen.
*en prijskaartje er aan hangen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan