Aangezien het geharde zittingen zijn en zacht titanium is de kans op slijtage klein. Hooguit ff slijpen met pasta en checken op lekkage.
Bij mij hebben ze er toen Berryllium zittingen in gezet. Kostte 60 euro per klep incl montage en slijpen.
voor zover ik weet wordt juist inslijpen met pasta van de titanium kleppen afgeraden?
ik heb die van mij na montage op de orignele zittingen vacuum gezogen en sloot perfect af.
rvs kleppen zou je inderdaad kunnen inslijpen, maar ik zou het eerst eens controleren en als ze vacuur zuigen niets aan doen.waar heb je dit laten doen?
hadden ze de zittingen op voorraad of maakte ze deze zelf?
Ik heb mijn cilinderkop toen naar action motorsport in netersel gebracht. Volgens mij besteden hun het ook weer uit aan een revisiebedrijf. Geen idee dus hoe dat met die zittingen zit. Wat ik wel weet is dat beryllium niet echt materiaal is om als hobbyist mee te gaan klooien. Vrij giftig.waar heb je dit laten doen?
hadden ze de zittingen op voorraad of maakte ze deze zelf?
Hoewel ik nu een KTM 525 heb, mis ik de CRF450 toch heel erg..
Godver wat was dat ding mooi.
Veel beter gevormd qua kappen en frame dat om de tank heen gaat..
Racemotor pur sang.
Ooit komt hij terug, dat moet
2008 was ook echt het beste jaar naar mijn mening
[afbeelding]
Als ik geld had hahaInteresse in een model 2008 SM op kenteken?
Ik heb een crf250 08 en een KTM530. De CRF rijdt idd echt zoveel lekkerder. Natuurlijk speelt het gewichts verschil, vering ed wel allemaal mee. (appels met peren, enduro vs cross).
Toch kan ik me wel vinden in je redenatie.
Mooi ding ja. Waarom hebben ze de koppelingsdeksel zwart gespoten?
Ja ook nog de enduro.
Dit is voor erbij.
Rijdt best fijn
Het stuurt in het zand iig stukken beter dan mn ktm, veel stabieler ook.
Ik moet alleen nog de vering beter afstellen en wat kleine andere dingetjes.
Wat voor crf heb jij dan?