Het grote CRF topic deel IV

Weet iemand welk merk dit is? Of welke merken hem zo maken (de hotstart)?

Wil er zo een kopen, maar de verkoper reageert niet. Dus dan maar kijken of ik hem ergens anders kan krijgen :D

full
 
Goed bezig dus, want dat heeft weinig stroom nodig.
Ik heb een contourlampje voor een aanhanger als verlichting. 0,8Watt zo'n ding. Da's niks natuurlijk. Heb ook nog de lamp die erop zat toen ik 'm kocht. Da's een Eclipse.

Dit is ongeveer de koplamp;

http://www.knobby.eu/en/art/enduro/...ights/eclipse-scmr16-hid-30w-12-spot-beam.php

En dit is het kleine lampje;

[afbeelding]


pff wat een geld voor een lampje zeg! 160 euro voor een buisje met een lamp :X
het kuipje zat al op de motor, dus heb alleen een LED lampje gekocht van 12 euro.... werkt prima! zolang er maar iets van verlichting op zit :P
 
pff wat een geld voor een lampje zeg! 160 euro voor een buisje met een lamp :X
het kuipje zat al op de motor, dus heb alleen een LED lampje gekocht van 12 euro.... werkt prima! zolang er maar iets van verlichting op zit :P

Nou, die lamp zat er als enige voorkantverlichting op, en hij trekt mij een beetje teveel vermogen. Klein lampje erbij dus. Als het donker is ben ik toch thuis.

Heb dus nu rijlicht (kleintje) en groot licht (spot light)

Iemand wel eens van MX4MX gehoord? Heb er wat dingetjes gekocht en ben netjes geholpen.

8-)
 
Ik heb er ook eens wat besteld, bij MX4MX. Vond het wel fijne winkel. Relaxte gozer. Werd beter behandeld dan bij de gemiddelde dealer :P
 
ik ben niet verder gekomen dan de webshop van mx4mx.. en daar wat bestelt natuurlijk :)

naar de winkel zelf vind ik beetje te ver vanuit amsterdam :P
 
Had André van de week effe gebeld over gebruikt plastic. Het leek me inderdaad een correcte vent.
Vóór nummerbord en zijkappen gebruikt origineel Honda voor een tientje..... Daar kan ik nooit een bult aan vallen. Heb de voorste nummerplaat over. In mooi gave staat, origineel Honda. Iemand interesse?

8-)
 
Heeft iemand ervaring hier met een crf 450 supermoto achterwiel in een crf 250 plaatsen?
Zou dat een beetje passen kwa breedte?
 
Terug
Bovenaan Onderaan