Het grote crossbanen topic

nielsCR500

MF veteraan
25 jul 2005
7.573
2
Somewhere over the rainbow
Zoals de titel,

Dus ter vervanging van het ´ter apel´ topic, het ´Nunspeet´ topic, het ´voorjaarsmeeting te Nunpeet topic, en verder alles wat er maar te doen is in nederland.

Dus brand los, nu alles in 1.

Foto´s van de banen en oude foto´s zijn welkom.. :Y
 
Om maar te beginnen 2 foto's van mijn eerste wedstrijdje op arnhem :)

full


full


Made by frans van schaijik
 
Laatst bewerkt:
Ik kan aan je houding de motor zien, dat je het zwaar had op de motor.. :+

Dat heb je goed gezien :P, al kan het ook nog onervarenheid zijn ( mijn 5de keer )

Ik kwam tijdens de wedstrijd er ook achter dat mijn conditie en ervaring nog niet optimaal waren zegmaar :) , maar toch zeker geen spijt van gehad meegedaan te hebben.
 
En Arhem Terlet is idd te vergelijken met Nunspeet, beide banen zijn zwaar om te rijden.

Tipje, ga een keer naar Lochem, daar zal je meer plezier beleven, want Arnhem en Nunspeet zijn niet echt banen voor een beginner..

Nu de laatste keer trainen was mijn vallen maar 2 of 3 keer, en kon ik goed rond komen in arnhem vond ik zelf dan ;) , ik hou het nu wel maar 4 a 5 ronden achter elkaar voor. maar er zit zeker vordering in. Tis vooral veen staan, en naar tips luisteren van ervaren mensen, maar heb het ook zeker naar mijn zin daar. owja en veel staan natuurlijk :P

Maar het is misschien zeker een idee om ook is naar wat minder mulle banen te kijken, het mooie is alleen dat ik vrij dicht bij de baan woon
 
Nu de laatste keer trainen was mijn vallen maar 2 of 3 keer, en kon ik goed rond komen in arnhem vond ik zelf dan ;) , ik hou het nu wel maar 4 a 5 ronden achter elkaar voor. maar er zit zeker vordering in. Tis vooral veen staan, en naar tips luisteren van ervaren mensen, maar heb het ook zeker naar mijn zin daar. owja en veel staan natuurlijk :P

Maar het is misschien zeker een idee om ook is naar wat minder mulle banen te kijken, het mooie is alleen dat ik vrij dicht bij de baan woon


Ik val ook niet in Arnhem hoor, maar tis gewoon een moeilijke baan voor een beginner.
Mul klapzand, en veel sporen rijden.
Ga keer naar Lochem, ook niet te al te ver voor jou, en je zal daar meer plezier beleven aan het crossen, en rij je 10 rondjes rond, met glimlach op gezicht.. :]
 
Ja, na rechte stuk, en dan vol in de bocht en dan stukje vol rechtuit en dan naar de eerste scherpe bocht. :]

ja die boch bedoelde ik :Y , is opzich een vrij zware bocht om uit te komen, naar het rechte stukje erna, want daar is het zand wel erg mul. Maar ik zal wel ff stoppen over arnhem, anders wordt het straks gezien als een arnhem topic en kunnen we weer naar regionaal _O-
 
ps. ik hoop dat dit topic blijft!!! :(

mijn ex rm 125 1997

afbeelding544gm5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nunspeet lijkt mij erg mooi, ik ga er Volgende week zaterdag 8 maart weer naar toe. Ben benieuwd hoe het deze keer gaat!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan