Het grote "CUSTOM" topic

ModB

MF veteraan
1 sep 2007
2.931
0
Gorredijk
Hallo, ik verander hobbymatig motoren!!!
Gewoon omdat ik het leuk vind, en jij??

Heb jij deze passie ook, dan heet ik je welkom.
full




full

full

full

full


Even een graai uit mijn box, misschien niet jouw smaak maar laat "jouw" smaak dan maar eens zien zou ik zo zeggen!!
Merk maakt "hier" dus geen reet uit zolang je maar een liefhebber bent van custom.

Foto`s zeer welkom, ook van jouw bike.

Als het kan met elkaar meedenken en eventueel hulp aanbieden of krijgen, is immers een kleine moeite.
En een beetje slap ouwehoeren hoort er natuurlijk ook een beetje bij!!
 
Laatst bewerkt:
Een eigen mening is best maar "afzeiken" doe je maar lekker ergens anders!!!!
 
Laatst bewerkt:
Tja, moet ik de Black Dragon er ook maar bijzetten

nieuwzadel.jpg


Moet toch eens een betere achtergrond bedenken dan dat puinhoop gebeuren

Maar strak bezig ModB
 
Mooi dat je er bent kerel, en ach wat maakt die achtergrond uit , gaat om je bike en "ik"vind em gaaf!!!
 
Verbouw graag, maar mis toch wel her en der de skills, kan bijv niet lassen
 
Verbouw graag, maar mis toch wel her en der de skills, kan bijv niet lassen

Hahaha, ik ook niet, maar met een co2 kan nagenoeg iedereen dat.
Kom eens lang dan kun je het proberen en versteld staan van je eigen "kunnen" , echt waar!!
 
Zo'n goeie verzekering heb je niet................en ik heb in 2001 voor het laatst iets gelast en lag snachts in het ziekenhuis met een hersenprobleempje................neuh, ik mag van haar dus nooit meer in de buurt van een lasapparaat komen ;)
 
Ow, ik heb ideeën zat, maar niet altijd de mogelijkheden


was ik maar rijk ...........................................................................................................................................................................................................................................................................................en knap
 
Zo'n goeie verzekering heb je niet................en ik heb in 2001 voor het laatst iets gelast en lag snachts in het ziekenhuis met een hersenprobleempje................neuh, ik mag van haar dus nooit meer in de buurt van een lasapparaat komen ;)

_O- _O- _O- , doe je goed!!!!
Zo goed ben ik ook bezig geweest een tijdje terug( lassen van de vorige tank voor de sportster 1200 )
Lassen op het werk, tataa!!!! dusdanige lasogen dat ik bijna mijn volledige zicht kwijt was, alles troebel!!! heeft rond de 6 weken geduurt voordat mijn zichtveld "volledig"
hersteld was.

En toe meteen besloten om zelf een co2 aan te schaffen, met automatische helm( beter met helm!!!)
 
Laatst bewerkt:
Tja, waren het maar lasogen, ik was iets verder, om het heel kort te zeggen rechts deed niets het meer.............maar..................het deed geen pijn, dat viel dus weer mee
 
Tja, waren het maar lasogen, ik was iets verder, om het heel kort te zeggen rechts deed niets het meer.............maar..................het deed geen pijn, dat viel dus weer mee

Okee okee, mijn woordkeuze klopt dus niet, of eigenlijk niet volledig want is een lang verhaal.
Korte samenvatting: lasogen, duurde 4 dagen-----extra gevolg door 3 uur lassen zonder laskap, beschadiging netvlies dusdanig dat de dienstdoende arts niet met zekerheid durfde te zeggen of ik mijn volledige zichtveld terug zou krijgen.
Maar "gelukkig" niet in het ziekenhuis!!! goddank.
 
Maar goed, het ging over verbouwen van motoren en niet van mennekes, toch, maar moet Foxsox zijn brommer nog in elkaar zetten voor de foto?
 
Hè foxsox, de foto mag "later" ook hoor!!!!
Volgens mij staat die gek nou buiten met zijn camera en motor, hij is er gek genoeg voor!!!
 
Maar goed, het ging over verbouwen van motoren en niet van mennekes, toch, maar moet Foxsox zijn brommer nog in elkaar zetten voor de foto?

Hoeft toch niet "alleen"om verbouwen e.d. te gaan? zou heel erg bespottelijk zijn als ze daar nou over zouden gaan piepen zeg, laat ze dan eens bij "alle" topics gaan kijken!!!
Bovendien horen borsten gewoon bij motoren e.d., zitten eenmaal vast aan mooie vrouwen en die gaan weer op de foto met motoren!! toch?
 
Daar valt geen speld tussen te krijgen, maar goed, ik moest ook maar eens plat en maar hopen dat ik geen "enge"dromen krijg. Morgen weer berevroeg op
 
QAch, maar het slotje was wel aangebracht door een heel bevallige mod, dat moet het toch iest verzachten, toch? Foxsox, toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan