Het grote "CUSTOM" topic

hier ben ik nu (eigenlijk nog steeds niets gekocht (ja een zadel wat niet past en weer te koop is) >>

heeeeel veel weggehaald , teller tijdelijk hangend aan het stuur tot ik een kleintje heb wat ik lager weg kan bouwen

achterframe gechopt en tijdelijk een achterlicht achter mijn kotn zodat ik kan bleren

bezig met een andere voorvork (poten) en dan een 21" voorwiel met trommelrem ipv nu een 18" voorwiel

moet nog een ander zadel op een keer deze die je nu ziet heb ik dus gemaakt zelf van dat oude dikke lange duo zadel :mrgreen:
er zit een aluminium seat pan onder (gemaakt) en schuim uit de oude stoel maar dan dun en onder zit het leeer gepopnageld

1008090.jpg


1008084.jpg


1008091.jpg


van een vriend een tank gehad van een zundap waar heel veel peut in kan en zoals je ziet niet past


toen begonnen met slijpen / stukje voor stukje

1008123o.jpg


1008124e.jpg


stuk lager

1008125.jpg


1008127j.jpg


dan kan hij er zo op met een vlakke bodem

1008128p.jpg


en die onderstukken zo eraan lassen dan lijkt hij door te lopen en groter als hij werkelijk is
daar zit dan geen benzine maar het lijkt wel zo

1008131w.jpg


lijkt nu nog niet veel maar straks die rondjes dichten er komt een strip over in het midden die de lijn vd tank volgt , zijstukken erover van staal in de tank vorm ipv die knie uitsparingen nu enz

mooie te gekke lak erop

en als ik kwa looks toch niet tevreden ben heb ik altijd mijn stock tank nog om iets aan te passen en te gek te spuiten
 
Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen je heb lef zat met al die dingen, wel een echte Brouwer dus :)
 
Laatst bewerkt:
Tankje is echt niet mooi, dan vind ik de originele mooier. Probeer een sportstertankje (weet ik, ligt erg voor de hand) maar dit tankje zou ik echt niet doen). solozadeltje voor een paar tientjes en een knap achterlichtje. (Kijk nog eens op dat andere forum, je weet wel.... ) staat leuk spul op voor weinig.
 
Tankje is echt niet mooi, dan vind ik de originele mooier. Probeer een sportstertankje (weet ik, ligt erg voor de hand) maar dit tankje zou ik echt niet doen). solozadeltje voor een paar tientjes en een knap achterlichtje. (Kijk nog eens op dat andere forum, je weet wel.... ) staat leuk spul op voor weinig.

ja dit komt er ook niet op gebruik hem nu als oefenproject , ik ben nog steeds op zoek naar een bol tankje maar niet lang (brommerspul)
 
mijn le pera zadel vandaag bezorgd >
super mooie staat en het staat super !! kon hem voor een prikkie overnemen

het enigste wat ik dan weer vind is dit is een grote / brede en mijn choppertje is echt maar klein dus hij oogt best groot

maar na een tijdje kijken voind ik het steeds mooier ..

ligt er nu los op ik ga kijken hoe het tankje uitkomt en hoe ik dan ga zitten , ik wil iets meer naar achteren als dit nog

ik wil proberen hem te monteren zonder veertjes eronder , maar het komt beter uit kwa zicht van achter en montage als ik er wel veren onder doe

dan worden het niet die spiraaltjes maar dan wil ik die ronde gedraaide gebuiken , maar leiver geen veren aangezien het een softtail is

1008159.jpg


1008160.jpg


1008162y.jpg


1008163.jpg


ook een erg mooie tank gekocht , die word nog verzonden , een druppeltank echt heel mooi
 
yep.. zadel moet voor de looks wat verder naar achteren. :Y
staat wel goed verder :Y

maaruh... je hebt een swingarm geen softtail :N een softail is zo een ding die lijkt op een hardtail. :P
driehoekige swingarm eigenlijk met de veren niet zichtbaar..

verder.. lekker doorgaan, gaat een leuk dingetje worden denk ik zo!
 
thnx beiden

yep.. zadel moet voor de looks wat verder naar achteren. :Y
staat wel goed verder :Y

maaruh... je hebt een swingarm geen softtail :N een softail is zo een ding die lijkt op een hardtail. :P
driehoekige swingarm eigenlijk met de veren niet zichtbaar..

verder.. lekker doorgaan, gaat een leuk dingetje worden denk ik zo!

ja jij bedoeld met die punjers , softtail zeg ik altijd als iets geveerd is :+

en ik kan niet wachten op de tank als het uitkomt hoe ik hoop en denk word het heel gaaf

tankje is zon vorm als op deze rebel 250 van machine 13

IMG_9760.JPG


IMG_9756.JPG


moet dan wel nog wat meuk afgeslepen zoals beugels en zooi maar de vorm is dat ongeveer

ook zitten er 2 tankdoppen op waar er een nep is dus die gaat eraf (zit er los op getacked)

plus iemand is bezig voor mij met andere voorpoten en een 21"wiel met trommelrem (klein trommelremmetje) voor voor

nu zit er 18" voor dus dat gaat wel een dik plaatje worden als het je smaak is (ik houd van oversized voorwielen)
 
Laatst bewerkt:
fun bakkie lijkt mij!

die korte uitlaten staan hem het beste! :Y

die veren vind ik ook goed staan zo.
 
zo... het frame heeft kleur bekend! :Y

DSCF5790.jpg


en wat losse troep.
DSCF5793.jpg


kan ik weer eens een keertje verder gaan.
voorvork, achterbrug en wielen erop..
blok erin.
beginnen met de bedrading.


morgen de tank spatbord en olietank bij de spuiter dumpen voor de eerste keer.
(moet twee keer eerst spuiten, daarna moet ik er goldleaf en pinstripes op zetten en daarna een paar lagen blank erover)

dat word weer lekker klussen! *O* *O*
 
ook vandaag weer nuttig bezig geweest :Y

blok weer in elkaar gezet.
DSCF5818.jpg

DSCF5821.jpg

DSCF5819.jpg

DSCF5822.jpg

DSCF5823.jpg



en de uitlaten gezaagd en erop gezet. moet nog wel beugels maken..

DSCF5826.jpg

DSCF5827.jpg


al met al weer een vruchtbaar avondje *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan