TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 38.347
- 20.000
Die targets worden toch niet gehaald.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog een interessante kwestie; grondstoffen voor kwaliteits permanente magneten zijn ook schaars als er zoveel EVs gebouwd moeten worden. Ik ben een groot fan van elektrische mobiliteit maar het komt met zijn eigen uitdagingen.Hoe gaan we het tekort aan grondstoffen aanpakken, of bestaat dat ook niet meer??
Daarom, alles op elektrisch gooien gaat niet werken.Nog een interessante kwestie; grondstoffen voor kwaliteits permanente magneten zijn ook schaars als er zoveel EVs gebouwd moeten worden. Ik ben een groot fan van elektrische mobiliteit maar het komt met zijn eigen uitdagingen.
Het is een onwijs multidimensionaal probleem en er is geen beste oplossing.
Ik zal hier op hetzelfde niveau op reageren:
En weet je wat nou juist goed voor het milieu is, zo lang mogelijk door blijven rijden in een voertuig.Wallonië gaat vanaf 2023 oudere benzine- en dieselauto's weren | Onderweg | NU.nl
Het Waals Gewest in zuidelijk België gaat vanaf 1 januari 2023 benzine- en dieselauto's van voor 1996 weren. In de jaren erna worden de beperkingen stapsgewijs opgeschroefd, zodat een auto uit 2019 mogelijk in 2030 al de toegang tot Wallonië ontzegd wordt.www.nu.nl
En dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn.En weet je wat nou juist goed voor het milieu is, zo lang mogelijk door blijven rijden in een voertuig.
Raar artikel... Welke automaat... Schakelt zonder enig schokje. Allemachtig.
Maar je kunt er wel 100 kilometer op een batterij mee rijden volgens het artikel.Raar artikel... Welke automaat... Schakelt zonder enig schokje. Allemachtig.
Kijk eens bij de scheepvaart. Azipods met vermogens tot 22MW zijn heel gewoon, en zeer compact gebouwd.Als het zo simpel is dan bouw jij toch even de perfecte elektrische motor ? Ik ben benieuwd...
Ik herinner me Lightning, met de LS218 hebben ze een recordfiets neergezet.
Met de Strike dachten ze een betaalbare versie te ontwerpen. Ze hebben de kennis, ze hebben ervaring en toch presteert die Strike niet.
Misschien kun jij ze helpen ? Het is immers zo simpel allemaal...
Dus jij wilt met droge ogen beweren dat iemand die 40 auto's in zijn leven heeft versleten beter bezig is al iemand die net zijn 4e heeft gekocht......hou toch op.
Het beste zou zijn om auto's zo duurzaam te maken dat je er je hele leven mee kunt doen maar dat is economisch gezien natuurlijk helemaal niet interessant......maar wel goed voor het milieu.
Dat 'automaat' staat tussen aanhalingstekens en is dus niet letterlijk bedoeld. Maar als dat het enige is wat je opvalt dan zeg ik hhhmmmm.
Michiel schrijft mooie artikelen en reist de hele wereld over om motoren te testen.
Als je als een idioot rijdt, vast.Maar je kunt er wel 100 kilometer op een batterij mee rijden volgens het artikel.
Maar dat is wel wat ik zeg, mooi dat we het eens zijn.Dat is ook geen vergelijking, dat is ook helemaal niet wat ik zeg.
Wat ik zeg is dat blijkbaar 75% tot liefst 90% van de uitstoot van een auto -over het totaal- uit de uitlaat komt.
Natuurlijk is het beter als een auto langer meegaat, logisch.