Het Grote Elektrische Motorfietsen Topic - deel II

ding op de markt brengen en dan over een paar jaar zeggen: tja, mensen willen het niet, dat elektrisch. 8)7
tja... huilie huilie van fabrikant omdat niemand de door hen gevraagde hoge prijs voor wil neertellen, en genoegen neemt met een veel goedkopere ICE...
de verkopers van goedkopere E-motoren halen dan vaak wel weer wat hogere verkoopcijfers dan de dure merken, maar zijn vaak:
- totaal onbekend (wat de boer niet kent, dat vreet ie niet)
- bieden i.v.t. ICE lagere spec's voor hetzelfde geld
- service/garantie is nog wel eens een dingetje bij nieuwkomers in de EU
- ze missen een lange adem (als het niet snel een succes word, verdwijnen ze ook snel weer van het toneel) waardoor je er in de toekomst geen onderdelen meer voor hebt.
 
Laatst bewerkt:
De jeugd gaat op truttige stepjes of op een opgevoerde fatbike met gashendel. Lekker zonder verkeersinzicht en zonder rijbewijs met 45kmu langs fietsers vliegen. Yolo. Gaat meestal goed, maar niet altijd.

Ik heb de indruk dat 'de jeugd' ook wel veel ziet in dingen als de Surron. Zeer lichte, zeer handelbare e-dirtbike. Ik vind dat het er zelf ook wel heel fun uitziet als je ze bezig ziet op dirtbiketracks.
Als 16-jarige wil je toch liever zo een Surron dan zo'n oude luide slomme Camino of ICE scootertje.
 
De 3kwh batterij van de kawaski lijkt mij toch ruim onvoldoende. Zelfs voor stadsverkeer.
Men had er toch beter 6kwh van gemaakt en de prijs 500 a 750 euro duurder gemaakt (=de prijs van 3 kwh batterij).
 
Terug
Bovenaan Onderaan