done-and-gone
MF veteraan
- 27 mei 2003
- 5.359
- 1.701
Beelden van de ENR4 in Stuttgart (de volgende wordt wellicht Luxemburg):
en
en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik rijd een Empulse R
over de snelweg rond de 80KM maar ligt aan je top snelheid. 150 km wanneer je lekker over binnen wegen toert heel erg afhankelijk van snelheid allemaal.
laden binnen 3,5 uur prop vol van 0 naar 100%
wat vraag je voor de Brammo?
Gelijk ff testen denk ik dan? (Je rijdt toch op iedere motor die je inruilt? )
Voegt het wel iets toe?Rijd erg fijn, alleen wel vreemd om te schakelen
Ok, ik had hem uit interesse ook al op je website gezocht vorige week.Nee deze in van de importeur van Energica en staat nu op zijn bedrijfsvoorraad.
Kan er dus niet mee rijden.
Ik heb er ook al flink op lopen zoeken sinds vorige week.Bij de oosterburen liggen de prijzen een stuk hoger, als ik er al geen had is dit een hele mooie.
Je hoeft Soco niet te Googlen, er is gewoon een topic op MF.Die Chineesjes zijn een soort 125cc equavilent. Niet heel boeiend voor in Nederland dus. Voor een kenteken zal je voor een individuele keuring moeten, tenzij je een Europees land vindt waar er al een typekeur afgegeven is.
Als ik Soco google kom ik een Nederlandse scooterboer tegen. daar kost een scootertje 3000 euro. Via Alibaba koop je voor 1300 een racer(tje) dan heb je nog flink budget over voor de keuring.
En als ik in België woonde zie ik via de link van Hans dat de transportkosten al gedekt zouden zijn.
Voordelen bij aankoop van 100% elektrische wagen
Wie als particulier een milieuvriendelijke auto koopt, ontvangt een zero-emissie premie tot €5.000. Je hebt minder verbruikskosten en krijgt een vrijstelling van belasting op inverkeerstelling en de jaarlijkse verkeersbelastingwww.milieuvriendelijkevoertuigen.be
Ik had wel verder gelezen toen ik het postte, en op dezelfde pagina staat ook de regeling voor motorfietsen.Dat is voor auto's gok ik dan. Bij motoren is het net iets anders.
(Brandstof motor kun je hier trouwens ook 100% inbrengen. Auto's nog tot eind dit jaar 120%)
We reden vroeger heel Nederland en Belgie door met de minibike,s. Zelfs europa tijdens het EK.Voegt het wel iets toe?
Ok, ik had hem uit interesse ook al op je website gezocht vorige week.
Dacht trouwens dat je uit de buurt van Poeldijk kwam, omdat Kevin daar eens op de baan reed. Jaren geleden.
(Willekeurig plaatje om de post een beetje op te leuken..)
Bekijk bijlage 1408024a
compleet met kofferset E.5250
dank je voor de info.
Rijd erg fijn, alleen wel vreemd om te schakelen
Zaterdag in het AD: ‘Asfalt slijt harder door elektrische auto’.
Een artikel over wéééér een nadeel van elektrische auto’s, tenminste zo komt het over, en zo moet het ook overkomen...
Er zal best ergens een kleine kern van waarheid in zitten maar wat mij tegen de borst stuit is de manier waarop het beschreven wordt.
Ik lees bewoordingen als “Massaal”, “Loeizware”, “Enorme kostenpost”, “scheurijzers”, “Racet”; afijn, lees zelf maar. Het AD is wat dat betreft net de Telegraaf.
Privacy settings
En dan een plaatje er bij van asfalt met vorstschade...
Ik zou als alternatief wel eens een artikeltje willen plaatsen over de “enorme kostenpost” en de “gigantische milieuschade” die de nog steeds “massaal” gebruikte benzinewagens veroorzaken door hun “onvoorstelbaar lage rendement” en de “verspillende manier van omzetten” in s koelvloeistof en motorolie op het wegdek liggen.bewegingsenergie.
Dáárover is het namelijk oorverdovend stil...
Klopt helemaal.Tja, altijd maar weer die Tesla's. EV's remmen trouwens veel eleganter met minder fijnstof. Over een tijdje komt men er ook achter dat niet elke EV 60kWh nodig heeft.