BackToKawa
Die hard MF'er
Ja, verstelbaar, maar 'Max' is nog steeds er lafjes. Had van mij 2x zo sterk mogen zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat schiet lekker op. Maar dat zal de levensduur niet ten goede komen verwacht ik.Evoke claims the new batteries it is developing will be capable of a zero to 85% charge in just 15 minutes, which could revolutionize the ability to take long trips and tours on electric motorcycles.
Mooi vormgegeven. Niet voor Europa toch? Kon alleen een Beneluxsite vinden met niet up to date info. Heb een mailtje gestuurd voor info, kijken of ze reageren, heb nog nooit een mailtje teruggekregen van enig motorfabrikant waarin ik trek had. Vreemd,..Electrek heeft nieuws over Evoke, ze noemen ze “urban motorcycles”, lichte motoren.
Bekijk bijlage 1422131
Evoke Motorcycles updates 2020 Urban electric motorcycle, begins production
Evoke Motorcycles has announced that its 2020 line of Urban electric motorcycles has received a number of updates to improve...electrek.co
Temperatuur is bepalend.Dat schiet lekker op. Maar dat zal de levensduur niet ten goede komen verwacht ik.
waar basseer je dat op, vertel het mij eens.Dat schiet lekker op. Maar dat zal de levensduur niet ten goede komen verwacht ik.
Ervaring met andere accu's. in bijvoorbeeld modelbouw kun je accu's in no time weer vol maken maar dat zijn ook de accu's die je het snelste weg kunt gooien.
Meestal gaat snelheid ten koste van levensduur. Als dat niet meer zo is, gaan ze toch weer de grens opzoeken.
Maar er staat ook 'verwacht ik' het is dus niet wetenschappelijk onderbouwt, als je daar naar op zoek bent kan ik je niet helpen.
En als je zelf zoveel meer kennis hebt, is dan dit niet het moment om dat te delen in plaats van de loze berichten die je nu plaatst?
waar basseer je dat op, vertel het mij eens.
Jammer ik verwacht toch altijd dat mensen niet zomaar iets roepen, verdiep je je er eens in, best interessant.
Dit noem ik loze berichten.
Maar ook in het laatste bericht vertel je eigenlijk niks behalve dat je reclame maakt voor een open dag.
Dan kan ik nog beter een verwachting uitspreken, die dan wellicht weerlegd kan worden.
Nee, ik ga vragen niet via PB doen, want dan schiet de rest van m-f er niets mee op en ik wil anderen niet (rechtstreeks) belasten met mijn vragen.
Ik volg de accu techniek wel langs de zijlijn, voorgekauwd of niet, op het moment dat ik daar tijd en zin in heb.
Dat betekend dat ik niet alle details meepik, maar wel een zekere tendens. En ik probeer er ook nog even wat gezond boerenverstand tegenaan te gooien. Als laden kan in 15 minuten, waarom dan niet in 10 of in 2? Simpelweg omdat er grenzen zijn. Dat kan zitten in bekabeling, veiligheid, temperatuur en levensduur. Het zal altijd een compromis zijn.
Deze is wel aardig:
Mega snel laden en ontladen (condensator) maar niet geschikt voor langere tijd opslag, Wel als tussenstap, maar het offert weer ruimte en gewicht op die je anders weer aan accu's kunt besteden. Dus daar is hij weer : compromis zoeken.
Geen motorfietsen maar wel een belangrijke dag voor elektrische aandrijving.
Porsche introduceert vandaag de Taycan, de eerste vol elektrische Porsche. Hij lijkt echt heel veel op de Mission E concept en ik verwacht dat dit een heel belangrijk model zal worden. Interessante technieken die we vast meer gaan tegenkomen.
Porsche unveils Taycan electric car: up to 280 miles of range and as stunning as the concept
Porsche has unveiled today its highly-anticipated first all-electric car, the Taycan, and it delivers on most of our expectations, except...electrek.co
Wie nu nog laatdunkend doet over elektrisch rijden doet dus eigenlijk laatdunkend over Porsche, dat is vast niet stoer.
Daar valt over te twisten maar dat doe ik niet... kijk eens naar het aantal reserveringen...
Waar het mij om gaat is de acceptatie van elektrisch rijden, of dat nu met een motor is of met een auto, er bestaan echt de meest absurde ideeën over elektrisch rijden. Ik heb vorige week weer een partij haat meegemaakt, daar lusten de honden geen brood van maar dat verhaal voert te ver voor hier.
Porsche is een oud merk, ze maken echte liefhebbersauto’s en echte rijdersauto’s. Dat wordt en is deze elektrische Taycan ook, aan de prestaties zal het niet liggen.
Wie nu nog laatdunkend doet over elektrisch rijden doet dus eigenlijk laatdunkend over Porsche, dat is vast niet stoer.