Zeker , maar voor de km's die ik maak zijn die nog best aan de prijsFormaatje Energica dus
Snelweg geen probleem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker , maar voor de km's die ik maak zijn die nog best aan de prijsFormaatje Energica dus
Snelweg geen probleem
Eens, ook veel en veel te weinig gereden door Corona. Had hem net te vroeg besteld.Zeker , maar voor de km's die ik maak zijn die nog best aan de prijs
Ik ben relatief nieuw in het motor wereldje. Welke afstand per dag heb je in gedachten bij zo'n kwalificatie?Daarbij: zie jij een toerbuffelaar snel op een elektrische motor stappen
Het kan nog zuinigerDe Energica was lekker zuining vanmorgen
Temperatuur was lekker, druk op de snelweg dus geen cruisecontrol met meetuffen met het verkeer tussen de 80-110 km/h
Weer 65 km rit, met 45 km snelweg, verbruik 34% nice. (bij aankomst nog 130 km bereik)
Dan moet je dat er dan wel bij vertellen.Misschien dat er dan toch ooit een Harley in huis komt
Hoe verhoudt zich dat tot bijv. de Energica EsseEsse9? Als ik die specs bekijk, dan staat daar alleen "power: 80 kW", niks sustained of nominaal.Ik zag de Alrendo Bravo TS in Oslo in een winkeltje staan. In het echt een leuk ogende motor, ook quaformaat en opbouw.
Wat mij ook opvalt is dat de motor een piek vermogen heeft van 58kW en een nominaal vermogen van 11kW. In combinatie met een 17,4kWh accu zeker geen verkeerde prijs.
De motor in een Energica heeft ook continue en peak power, maar deze motor is van een andere klasse dan die van Alrendo. Dat was tot 2021 een Borg Warner. Daarbij kan 80 kW altijd continue geleverd worden en kunnen de piekvermogens over de 120kW gaan. De batterij is is limiterend, niet de motor.Hoe verhoudt zich dat tot bijv. de Energica EsseEsse9? Als ik die specs bekijk, dan staat daar alleen "power: 80 kW", niks sustained of nominaal.
Snap ik hoor, en hoef ook geen Harley, maar deze zag er zo op het eerste gezicht wel uit als een motor waar ik wel eens op zou willen proefrijdenDan moet je dat er dan wel bij vertellen.
Of stickers plakken.
Livewire is net zoveel Harley Davidson als Toyota en Lexus of Citroën en DS.
Een trend om merken apart te verzelfstandigen.
Ik weet zeker dat ik als een debiel zou rijden op een Energica, omdat het kan. Alleen een landbouwtractor heeft een schildpad of haas symbool nodig,..bij een motor,..not so much.Beetje gokken gezien ik een percentage krijg op de accu (wat ook weer afhankelijk is van temperatuur) zat ik op een 10,4 kWh/100 km
Dat is voor de Energica best netjes. (en de rijder die erop zit )
edit: Aanvulling zoals te zien aan het "circuit" plaatje in het dashboard (linksonder) heb ik wel max powersetting gereden ( vermogen/koppel ) daar is zeker nog wel meer winst te halen uiteraard.
Kosten,..Is die 4,5 kWh accu niet pietepeuterig klein? En die van die Stark is nauwelijks beter, 6 kWh. Of is dat expres gedaan vanwege het gewicht?