Het Grote Elektrische Motorfietsen Topic - deel II

Grappig dat jij zo negatief bent.
Ik had laatst een koper voor mijn HP2 Sport, een monteur uit de werkplaats Haaglanden.
Die vertelde op mijn vragen (met jou in mijn achterhoofd) dat veel collegae ook BMW rijden.
Liefhebbers en merktrouw zijn de meeste van hun vertelde hij.
Rijden prive ook vaak de Duitse motoren.
Dat krijg ik bij jou bepaald niet mee.
Hou je verder nog wel een beetje van je werk? :+ ;)
Ik ben gek op mijn werk. Vooral als ik niet meer op een BMW moet . Dat heel veel mensen een BMW rijden wil niet zeggen dat het mij kan bekoren. Gehypte oude mannen motor. Ik vind ze erg lelijk om te zien ook . Smaak verschilt. Vliegen eten poep. Ik moet daar niet aan denken.🤣
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gek op mijn werk. Vooral als ik niet meer op een BMW moet . Dat heel veel mensen een BMW rijden wil niet zeggen dat het mij kan bekoren. Gehypte oude mannen motor. Ik vind ze erg lelijk om te zien ook . Smaak verschilt. Vliegen eten poep. Ik moet daar niet aan denken.🤣
Lekker generaliserend. :+
Mijn oude nannenmotor is zonder catalysator en Akrapoviç racesysteem 194 kilo bij 205 pk aan het achterwiel met 140.8 Nm koppel.
Maar een 310 in de GS uitvoering vind ik ook erg mooi.
BMW heeft best een breed gamma.

Alleen de elektrische S1000R waar al jaren een prototype van is brengen ze helaas nog niet uit. -O-
Deep shit it is. :Y ;)
 
Lekker generaliserend. :+
Mijn oude nannenmotor is zonder catalysator en Akrapoviç racesysteem 194 kilo bij 205 pk aan het achterwiel met 140.8 Nm koppel.
Maar een 310 in de GS uitvoering vind ik ook erg mooi.
BMW heeft best een breed gamma.

Alleen de elektrische S1000R waar al jaren een prototype van is brengen ze helaas nog niet uit. -O-
Deep shit it is. :Y ;)
Het rare is dat vooral jongere mannen op GS willen rijden en dat 50 plussers op sport uitvoering. Maar veel plezier op je BMW.s
 
Het rare is dat vooral jongere mannen op GS willen rijden en dat 50 plussers op sport uitvoering. Maar veel plezier op je BMW.s
Ik ben ook geen typische straatrijder, trek hem lekker los op het circuit.
De beste motor die er is.
Maar dat hoeft niet iedereen zo te ervaren, dat zou maar saai worden. ;)

Alleen als er dan helemaal op afgeven vind ik wel bijzonder.
Mocht ik een dorp bezitten, dan zou ik van elke motor op de wereld er wel eentje willen rijden.
Van Loncing tot aan een Damon Motorcycle. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook geen typische straatrijder, trek hem lekker los op het circuit.
De beste motor die er is.
Maar dat hoeft niet iedereen zo te ervaren, dat zou maar saai worden. ;)

Alleen er dan helemaal op afgeven vind ik wel bijzonder.
Mocht ik een dorp bezitten, dan zou ik van elke motor op de wereld er wel eentje willen rijden.
Van Loncing tot aan een Damon Motorcycle. :+
Je trekt je teveel aan van mijn mening. Ik blijf het niets vinden. Ik zal het niet meer melden op MF. Je weet nu dat je foute keuze maakt.🤣
 
Op ons werk zijn er gewone elektrische fietsen een paar Speed pedelec een elektrische bromscooter en een elektrische motorfiets. We hebben twee volledig elektrische burger auto,s en een elektrische surveillance auto. De fietsen bromfiets auto,s worden bijna allemaal veel en graag gebruikt. Ik rij er ook af en toe mee. De auto,s zijn wat lastiger de laatste maanden omdat door een herinrichting van de straat en trambaan onze vaste parkeerplaatsen met laadpaal niet gebruikt kunnen worden.
 
ohhhh schorriemorrie 😱


:+:+
Neej _O- Mille Pajic heeft het wel netjes verlast en ben er de vier keer in september ook niet mee van Assen en Zandvoort gehaald.
Het RDW keurde de motor zelfs goed op 1 november. 8)7
Je trekt je teveel aan van mijn mening. Ik blijf het niets vinden. Ik zal het niet meer melden op MF. Je weet nu dat je foute keuze maakt.🤣
Ik kan er niet van slapen inderdaad. :+ :N ;)

Maar ik vroeg mij bij het bezoek afgelopen augustus dus wel even af of iedereen er zo over dach bij de sterke arm van de wet.
Hij zag het water branden geloof ik.
Snapte er niets van. Hij was juist heel positief. 8)7
 
Alleen kost die Metacycle geen 5K maar 7,5K (totaal na invoer).
Voor 5K had ik hem zo gekocht, lijkt me een leuk speeltje (waar je ook nog eens op de snelweg mee kan).
Maar helaas, 7.5 is me dan toch weer te veel.
 
Alleen kost die Metacycle geen 5K maar 7,5K (totaal na invoer).
Voor 5K had ik hem zo gekocht, lijkt me een leuk speeltje (waar je ook nog eens op de snelweg mee kan).
Maar helaas, 7.5 is me dan toch weer te veel.
En het maakt je echt niets uit hoe het eruit ziet?
 
Het is ook gewoon een tool hè.
Voor een las apparaat of knip tang heb je toch ook vooral belang bij functioneel en liefst goedkoop.
Zo kijken mensen soms ook tegen hun motor aan. Dat het mooi wordt puur door vorm naar functie.
Ik vind dit een lelijke "tang".
 
Ik vind dit een lelijke "tang".

Maar als die zijn werk doet, ben ik er tevreden mee.
Ik heb hier wel vaker reacties van jou gelezen en het lijkt wel dat jij niet geloofd dat er mensen zijn die niks om uiterlijk geven.

Voor mij zou deze motor prima zijn, hij zou niet eens heel goed hoeven te rijden.
Als hij maar goedkoop is en goedkoop in gebruik.
En heel blijft, dat vind ik ook belangrijk.
 
Ik heb zelf ooit eens een motor uit de folder besteld omdat ik hem mooi vond, binnen een jaar was ik er weer vanaf.
Dus ik ben het wel eens met de stelling van @DAF400 ; goed ik heb dan ook eens een compleet functioneel ding gekocht (mp3) daar was ik na 2 jaar echt helemaal zat van :D
 
Maar als die zijn werk doet, ben ik er tevreden mee.
Ik heb hier wel vaker reacties van jou gelezen en het lijkt wel dat jij niet geloofd dat er mensen zijn die niks om uiterlijk geven.

Voor mij zou deze motor prima zijn, hij zou niet eens heel goed hoeven te rijden.
Als hij maar goedkoop is en goedkoop in gebruik.
En heel blijft, dat vind ik ook belangrijk.
Ik weet inmiddels wel dat het voor veel mensen niet uitmaakt hoe iets er uit ziet of hoe het rijdt. Ik heb liever meer keuzevrijheid.
 
India on the move. ;)
https://www.moneycontrol.com/news/b...launched-in-india-at-rs-3-8-lakh-9592511.html+/- €4.500,00 voor de standaard versie?

Ik hoop dat de 0-100 km/u in 7.8 seconden niet klopt bij de sterke gelimiteerde versie. :')

Apart from Ultraviolette’s F77, there are other electric two-wheeler launches lined up by home-grown start-ups such as Revolt Motors (now owned by RattanIndia), Matter, Orxa Energies, Ather Energy, Okinawa Autotech, and Tork Motors, as well as by established entities like Hero Electric.

Furthermore, at least 10 battery-powered motorcycles ranging between Rs 85,000-Rs 6 lakh are expected to hit the Indian roads in the next 18 months.
PSX_20221124_124934.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan