Justice Strike
MF veteraan
...of misschien niet.
Ik heb overal een beetje rondgekeken wat er gedaan moet worden en hoeveel dat ongeveer kost (400 gemiddeld). Nu was ik eigenlijk benieuwd in hoeverre dit nu zelf te doen is als je geen garage hebt. Dus alles moet op de straat gebeuren. Ik heb zelf het idee dat het synchroniseren en kleppen stellen het moeilijkste is (alhoewel er mij ook wel verteld wordt dat het peanuts is) maar aangezien ik geen garage heb zal ik dus alles op straat moeten doen, en sterker nog, ik zal er een hele dag aan moeten zitten.
Kortom, hoe verstandig is het om dit zelf te doen met dit in gedachte hebbende?
overigens dit is datgene wat triumph aangeeft wat er gedaan moet worden:
http://www.triumph.co.uk/media/SpeedFour_TT600.pdf
is dit een motor specifiek lijstje waar nog de algemene dingen aan toegevoegd moeten worden... ziet er namelijk uit alsof het niet al te veel is.
Ik heb overal een beetje rondgekeken wat er gedaan moet worden en hoeveel dat ongeveer kost (400 gemiddeld). Nu was ik eigenlijk benieuwd in hoeverre dit nu zelf te doen is als je geen garage hebt. Dus alles moet op de straat gebeuren. Ik heb zelf het idee dat het synchroniseren en kleppen stellen het moeilijkste is (alhoewel er mij ook wel verteld wordt dat het peanuts is) maar aangezien ik geen garage heb zal ik dus alles op straat moeten doen, en sterker nog, ik zal er een hele dag aan moeten zitten.
Kortom, hoe verstandig is het om dit zelf te doen met dit in gedachte hebbende?
overigens dit is datgene wat triumph aangeeft wat er gedaan moet worden:
http://www.triumph.co.uk/media/SpeedFour_TT600.pdf
is dit een motor specifiek lijstje waar nog de algemene dingen aan toegevoegd moeten worden... ziet er namelijk uit alsof het niet al te veel is.
Laatst bewerkt: