Het grote GS-topic deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan er hier trouwens nog mensen naar de megameeting zondag a.s.?

Voor ons zit Veenendaal er niet in, maar we gaan wel even een kijkje nemen bij de Mac in Amersfoort. Thuiswedstrijd...
 
Ben zondag wel in Veenendaal. Amersfoort weet ik nog niet zeker.

Als jij er nou eens voor zorgt dat er geen politie in Amersfoort is.

(misschien ergens verderop een achterraampje kapotschieten :X )
 
Ben zondag wel in Veenendaal. Amersfoort weet ik nog niet zeker.

Als jij er nou eens voor zorgt dat er geen politie in Amersfoort is.

(misschien ergens verderop een achterraampje kapotschieten :X )

Foei..... :/

Hoef er niets voor te doen, hoorde dat er vandaag op de A1 bij Baarn ook een autoruit kapotgeschoten is. Ik denk 'copycat'......waarom gaan ze op tv dan ook vertellen welk kaliber luchtbuks ervoor nodig is...
full
 
Laatst bewerkt:
Yup, schouder verstoort nog wel de nachtrust. Mede daardoor ben ik overdag ook moe en heb ik wat moeite om mij te focussen op mijn werk. Vandaag dan ook maar even een dagje rust genomen.

Geneuzel met de verzekering en wat er wel en wat niet vergoed wordt, wanneer er evt. uitgekeerd gaat worden en ik weer gewoon naar mijn werk kan (ipv opgesloten in koekblik) geeft me ook niet echt de rust in mijn hoofd.

Ben overigens wel al aan het kijken wat het moet gaan worden. Da's dan weer wel leuk *D
 
Gaan er hier trouwens nog mensen naar de megameeting zondag a.s.?

Voor ons zit Veenendaal er niet in, maar we gaan wel even een kijkje nemen bij de Mac in Amersfoort. Thuiswedstrijd...
Megameeting heb ik wel ff gezien eigenlijk... Amersfoort gebeurt ook niks meer helaas...
Deze keer sla ik ff over!
 
Foei..... :/

Hoef er niets voor te doen, hoorde dat er vandaag op de A1 bij Baarn ook een autoruit kapotgeschoten is. Ik denk 'copycat'......waarom gaan ze op tv dan ook vertellen welk kaliber luchtbuks ervoor nodig is... [afbeelding]

Het is echt te triest voor woorden. Zo'n figuur moet maar naar een schietclub of zo.

Ik hoop dat die figuur snel gepakt wordt. Hij/zij verdient niet zoveel media-aandacht, maar verdient wel zoveel straf.

Die figuur denkt niet na over wat er de slachtoffers aangedaan wordt en wat voor gevolgen er nu zijn of wat er had kunnen gebeuren.

Nu houd ik erover op. Alweer te veel aandacht :(
 
Ook weer terug van weg geweest.
Inmiddels al weer 1 maand terug van vakantie, maar zag er tegen op om alle berichten te lezen :)
Alles tussen 1 juli en vandaag ga ik dan ook niet nalezen.

Ik heb de GS veluwe tour nog in de agenda staan voor 11 sept. klopt dit nog?
 
Moet je maar ff teruglezen.... O-) :+


Heb al genoeg werk om het iedere dag bij te houden :)

Ik ga waarschijnlijk ook nog effe naar de Megameeting.
Hopelijk is het weer wat beter als de afgelopen paar weken ;)

Ik zit sinds kort ook weer een beetje op het GS-forum (na zowat 2 jaar)
Ineens beginnen ze weer op elkaar te bashen, er verdwijnen berichten ed.
Gezelligheid is soms ver te zoeken '(
Ze hadden een leuke sleuteldag georganiseerd en die is daardoor al weer afgelast.
 
Ik ben niet bij de MFMM, prioriteiten -O-

Ik zit sinds kort ook weer een beetje op het GS-forum (na zowat 2 jaar)
Ineens beginnen ze weer op elkaar te bashen, er verdwijnen berichten ed.
Gezelligheid is soms ver te zoeken '(
Ze hadden een leuke sleuteldag georganiseerd en die is daardoor al weer afgelast.
Tsjah, da's het nadeel van een klein forum, een paar mensen kunnen het voor een flink deel verpesten, daar is een groter forum zoals MF gelukkig redelijk immuun voor. Ik kom er al jaren amper nog, technisch is er een hoop te vinden, maar het gaat irriteren als ieder onderwerp na een paar posts in de 3e wereldoorlog resulteert.

Dat zo'n beetje alle relnichten op 't GS-forum al lang van MF waren geknikkerd maar daar nog vrolijk doorgingen zegt mij genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan