Het grote GS-topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb 2 accu,s versleten in deze GS sinds 2005.
dingen gaan snel naar Walhalla maar ik vervang ze best snel .
als ik beetje start/licht problemen signaleer prop ik al een nieuwe batterij erin.
voor een paar tientjes wil ik niet langs de weg komen te staan.
je GS moet eigenlijk altijd 100% topconditie wezen net als de baas....
kan immers altijd vertrekken voor een rondje Europa of een trip ver weg/binnen een dag inpakken en wegwezen. :]
 
mijne 1200 slijt er om de 2 jaar één! |(
vind ik ni leuk, mijn japanees blik (ja, die ze in Nederland niet meer gaan maken) doet er met gemak 9 jaar mee, en die slaapt altijd buiten (onder de carport)


Twee jaar voor een accu van een motor is best wel kort. Doe meestal een jaar of 3-4 met mijn motor-accu. Ik laad hem wel regelmatig op met de druppellader en de brommer wordt altijd binnen gestald.
 
Laatst bewerkt:
castsmile.gif


:')



Jatterd :P
 
Twee jaar voor een accu van een motor is best wel kort. Doe meestal een jaar of 3-4 met mijn motor-accu. Ik laad hem wel regelmatig op met de druppellader en de brommer wordt altijd binnen gestald.
Hoop ook erg dat mijn accu het nog doet. Volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, dus moet de motor ook verhuisd worden. Hij staat echter keurig aan de Optimate en dat heeft al mn motoren nog altijd de winter doorgesleept. Verwacht (en hoop) dus geen problemen. En anders zit Simako (letterlijk) om de hoek..... *D
 
Hé Mallnitz, dat ken ik. Ben ik in de zomer van 1975 nog geweest met m'n Suzuki GT750. De sticker zit notabene op m'n Krauser koffer. En die Mölltalergletscher, ook die ken ik nog uit 1999. Kamperend in Dellach am Drautal met sleurhut, vrouw en kinders en tijdens een uitstapje naar de gletsjer met de vuilniszakken onder de kont naar beneden glijden. Moet nog wel even checken wanneer ik ook al weer in Kaprun was, want dat ken ik uiteraard ook.

Wat nostalgisch allemaal...

O-)

Haha, dat was voor mijn tijd!!!!! Maar wel heel gaaf om te zien!!
Maar ik ga gewoon met de Giulietta ;-) Maar wie weet ook nog wel een keer met de GS!

Super die foto...!?,

[afbeelding]
 
Nee, om de hoek van het industrieterrein :+

Hoe kan dat dan? heel Apeldoorn Noord is inmiddels industrieterrein :)
Altijd fijn zon gemeente die zomaar grond koopt en vervolgens met verlies verkoopt.

Voor mij is het ook niet heel ver rijden, maar ben er de laatste 2 maanden wel 10x geweest dus heb het wel effe gezien.

Klote Touratech laat weer is op zich wachten na diverse verkeerde leveringen en ^&%smoesjes.
 
Hoe kan dat dan? heel Apeldoorn Noord is inmiddels industrieterrein :)
Altijd fijn zon gemeente die zomaar grond koopt en vervolgens met verlies verkoopt.

Voor mij is het ook niet heel ver rijden, maar ben er de laatste 2 maanden wel 10x geweest dus heb het wel effe gezien.

Klote Touratech laat weer is op zich wachten na diverse verkeerde leveringen en ^&%smoesjes.
Maar heb je je onderdelen nu al binnen of volgt er nog een 11e keer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan