Het grote GS-topic deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarstraks bij het afrijden van een rotonde net iets te veel gas.

(ik was bewust aan het letten op men gas, mooi afremmen motor voor de rotonde en heel lichjes gas bij eraf rijden)

Spip

Op de grond

Tolt de gsa nog 2 keer rond zen as voor hij stopt.
Een deuk in men ego en goed geschaafd, foto's volgen.

Da's minder. Ben jij nu zo geschaafd of je motor? 't Een is toch minder dan 't ander..
 
Daarstraks bij het afrijden van een rotonde net iets te veel gas.

(ik was bewust aan het letten op men gas, mooi afremmen motor voor de rotonde en heel lichjes gas bij eraf rijden)

Spip

Op de grond

Tolt de gsa nog 2 keer rond zen as voor hij stopt.
Een deuk in men ego en goed geschaafd, foto's volgen.

Zonde man. -O-
 
Daarstraks bij het afrijden van een rotonde net iets te veel gas.

(ik was bewust aan het letten op men gas, mooi afremmen motor voor de rotonde en heel lichjes gas bij eraf rijden)

Spip

Op de grond

Tolt de gsa nog 2 keer rond zen as voor hij stopt.
Een deuk in men ego en goed geschaafd, foto's volgen.
-O- klote joh.
 
Daarstraks bij het afrijden van een rotonde net iets te veel gas.

(ik was bewust aan het letten op men gas, mooi afremmen motor voor de rotonde en heel lichjes gas bij eraf rijden)

Spip

Op de grond

Tolt de gsa nog 2 keer rond zen as voor hij stopt.
Een deuk in men ego en goed geschaafd, foto's volgen.

Balen hoor. Had het vorig jaar met de GS-dag, ook bij verlaten van de rotonde, beetje nat, teerstreepje en iets te veel gas en daar lag ik. Sterkte ermee! Hoop dat de schade meevalt.

Ik ben de video en het boek "A Twist of the Wrist II" aan het bestuderen. Veel herkenbare situaties en goede tips om ze te beheersen.
 
Laatst bewerkt:
Zonde... lag de weg er dan zo glad bij ?
Vaak gemorste diesel op rotondes..
Vooral 's maandags is dat een pest : alle vrachtwagens zijn dan pas volgetankt en dan wordt er uiteraard flink gemorst op de rotondes...
Nee er lag geen diesel (toch niet in die mate dat je het ziet), gewoon heel lang droog geweest en dan de eerste regen... dat geeft altijd een iets gladder wegdek.

Ik draaide bij het wegdraaien van de rotonde amper men gas open, gewoon net genoeg om de snelheid erin te houden. Pech :/

De streek rond men nieren voelt echt kut, zeker nu ik achter een bureau zit.
 
Laatst bewerkt:
Blij te lezen dat je überhaupt kan werken, maar die rug zou ik toch maar eens laten nakijken .
Had je een rugbeschermer (evt. in de jas) aan ?
In mijn BMW-pakken zitten standaard van die CE-protectoren, maar ik weet (nog) niet hoe efficiënt die zijn (en ben ook niet haastig).
Diesel zie je vaak niet, maar ruik je soms...
 
Daarstraks bij het afrijden van een rotonde net iets te veel gas.

(ik was bewust aan het letten op men gas, mooi afremmen motor voor de rotonde en heel lichjes gas bij eraf rijden)

Spip

Op de grond

Tolt de gsa nog 2 keer rond zen as voor hij stopt.
Een deuk in men ego en goed geschaafd, foto's volgen.


:o -O- -O- -O-
 
Jeetje 2712, da's balen.... -O-

Beterschap, en misschien toch even langs een huisarts met die pijnklachten.
Wat is de schade aan je motor?

Pijnklachten zijn ok, heb ff aan een collega gevraagd om er naar te kijken en het zou vanzelf moeten weg gaan. (werk momenteel in de zorgsector)

schade aan men motor, valbaren rechts geschaafd, alu koffer rechts geschaafd, rechter mistlicht afgebroken, rem lever is ergens verbogen, er zit meer speling op het geheel. Dat is het eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Voor diegenen die een GS breed als een GSA willen maken, maar zonder gewicht/benzine (zie MP)

fywDtg==.jpg

euMKmLjJm6P6Q==.jpg
 
Sjonge, wat is dààr het nut van ???
Breed zonder enig voordeel... tss...tss....tss.. :?

Tenzij die lampjes, maar daar heb je elegante beugeltjes voor....

Je zit iets meer uit weer en wind. Zeker onder 0 willen de knietjes best veel koude wind vangen.

Ik zie wel stommere dingen voorbijkomen hier :+
 
Tuulk, zeker posten, maar ook ik vind het lelijk :+


Mag ook gezegd worden toch? :$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan