Het grote GS-topic deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
was ook een mooie Blade :Y :9~ :9~
Soms mis ik hem ook, maar ik rij nu veel meer met de GS, bij het kleinste beetje regen bleef de Blade binnen,nu met de GS niet :] :] :]

Had voor de GS een GSXR750, pracht fiets, leuk vermogen, maar heb op de GS toch meer lol. Zou t toch de leeftijd zijn? :)
 
Laatst bewerkt:
Niet ?, vond t wel een leuk fietsje ;)

full
 
Laatst bewerkt:
mooi gebied he..... :}
col du ballon nog gezien ?

.... Col Du Ballon :?

Ah.... verder lezen voordat ik post... gelukkig wist jij jezelf al te verbeteren.
Je had natuurlijk ook nog Col Du Ballon d' Alsace kunnen bedoelen.

 
Laatst bewerkt:
@Robert: welke valbeugels zijn het uiteindelijk geworden? Dat zijn niet die van adventure spec toch?

De metal mules?
 
Laatst bewerkt:
zo ik ben gisteravond terug gekomen uit de Vogezen.....
.... al met al een zeeer geslaagde rit, nog even geen tijd en zin om de gopro filmpjes te editen.

Vogezen is altijd leuk.... het ruwe asfalt vreet weliswaar banden maar dat mag de pret niet drukken. Waar hebben jullie gezeten :?

Overigens zijn wij ook wel eens omgedraaid, omdat er iets hoger op de berg géén weg meer was maar 'n skipiste. En die hadden wij nou net niet meegenomen....




full
 
doe dat nu niet man!
nu moet ik een handdoek halen om de kwijl op te ruimen! :9~
(voor een GS(A) is de petit ballon uitdagender, maar de route 'd ecrette (of hoe was dat weer?) is ook ................wow!)
Route des Crêtes. Inderdaad een tof stuk en lang ook. Die rijd ik vaak op weg naar de Alpen, tot Saint Dié over de snelweg, daar uitgebreid lunchen, de hele graat over (iets van 80 km denk ik?) en vanaf Montbeliard binnendoor richting Geneve. Ook dat laatste stuk is heerlijk rijden, overzichtelijke snelle wegen, werkelijk geen hond op de weg en prachtige bochtige.
 
Vogezen is altijd leuk.... het ruwe asfalt vreet weliswaar banden maar dat mag de pret niet drukken. Waar hebben jullie gezeten :?

Overigens zijn wij ook wel eens omgedraaid, omdat er iets hoger op de berg géén weg meer was maar 'n skipiste. En die hadden wij nou net niet meegenomen....

Kon je niet via de grashelling naar beneden? :+



[afbeelding]
 
556455_10150719775883622_647233621_9482383_1067988052_n.jpg


Dit was zaterdag.
We zijn 4 dagen in het zwarte woud geweest.
1 dag naar zwitserland maar op weg naar de hogere bergen was het dermate slecht weer dat we maar omkeerde en naar Schaffhausen zijn gereden.

543340_10150722214548622_647233621_9494699_1411183026_n.jpg
 
Ha!

Sinds een weekje ben ik van een RT naar een GS overgestapt, daar de RT toch iets teveel tupperware bezat, en dit niet overeenkwam met mijn ruige, stoere (ehum) verschijning. _O-
Een mooie blauwe! :]

Nu heb ik alleen (voor kenners wellicht lachwekkende) vragen.
1. bij een gsa heb je grote zijkappen, wat zit daarin? Wat is de functie daarvan? En zou je die bijvoorbeeld ook op een "gewone "gs kunnen zetten?

2. oja, verwend zoals ik was met de RT, wil ik graag een ander ruitje erop zetten. Zouden jullie voor een "klapruitje"gaan, of een adventure of wunderlich ruit?

Ik hoor t graag! :W
Niels[afbeelding]


Mooie bak hoor, Niels! *O*

Mn vriendin en ik zijn 2 dagen naar Limburg geweest. Hotelletje gepakt in Berg en Terblijt en de volgende dag naar de Ardennen, na een heerlijk ontbijtje met croissantjes.

IMG_1669.jpg


Het weer was beter dan verwacht met zo nu en dan een zonnetje, maar echt warm was het niet natuurlijk....hè schatje? :+

IMG_1674.jpg


Onze eerste onverharde weg met zn tweetjes hahaha!

Nog een keertje volgooien en terug naar huis. Het was toen 1700 en we moesten allebei vandaag gewoon weer werken.
Het was een heerlijke rit en ik begin al wat meer te wennen aan de geweldige BMW.

Wat een geweldige kofferset is dit zeg, maar het meest wonderbaarlijke vond ik dat we met 2 personen en 3 koffers, gewoon 160 op de teller met 1 hand kon rijden en mn vriendin relaxed achterop zat.
Geen last van wind of turbulentie.....echt grote klasse dit :}
 
Laatst bewerkt:
Daarstraks bij het afrijden van een rotonde net iets te veel gas.

(ik was bewust aan het letten op men gas, mooi afremmen motor voor de rotonde en heel lichjes gas bij eraf rijden)

Spip

Op de grond

Tolt de gsa nog 2 keer rond zen as voor hij stopt.
Een deuk in men ego en goed geschaafd, foto's volgen.
 
Route des Crêtes. Inderdaad een tof stuk en lang ook. Die rijd ik vaak op weg naar de Alpen, tot Saint Dié over de snelweg, daar uitgebreid lunchen, de hele graat over (iets van 80 km denk ik?) en vanaf Montbeliard binnendoor richting Geneve. Ook dat laatste stuk is heerlijk rijden, overzichtelijke snelle wegen, werkelijk geen hond op de weg en prachtige bochtige.

Ja route des cretes idd gereden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan