Het grote GS-topic deel 22 Kurven ohne Ende

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus straks (als de regen friesland niet kan vinden) nog maar even een rondje met de jongens. :] :)

Ik was de afgelopen 3 dagen in Friesland, Hotel De Wijnberg in Bolsward, en ik kan je vertellen dat de regen zich afgelopen zaterdag zéér thuis heeft gevoeld in die streek. Zo triest dat ik maar lopend met plu mezelf te goed heb gedaan aan de Open Monumentendag.
Gisteren was het trouwens lekker weer en kwamen we weer eens droog over.

Enne, ik was niet op de GS maar op de SV. :$

Morgen ga ik Sauerland verkennen..
 
Laatst bewerkt:
Gisteren de BMW nog even van stal gehaald, prima dagje er voor :Y


Duurt niet lang meer voor ie weer een half jaar in de schuur blijft '(
 
Volgende week heb ik een 1200GS model 2013 gehuurd (m'n multistrada staat bij de dealer voor een schade gevalletje) Wat voor adapter stekker moet ik hebben om m'n zumo 220 van voeding te voorzien? Wat voor aansluiting zit op de BMW?
 
BMW maakt gebruik van, jawel, de BMW pluggen.
Zie HIER het overzicht zoals Waypoint Notter dat aanbiedt.
 
Laatst bewerkt:
Ligt er bij jou dan een half jaar lang pekel op de weg :?
Pekel boeit me nog niet eens zo veel ;)


Natte wegen = weg plezier en pak ik de auto.
Kou = weg plezier, dus pak ik de auto.


Het gebeurt wel dat ik 'm in januari ofzo een keer pak, maar niet vaak.
 
Vandaag de wielen, valbeugels, uitlaat, handkappen en kaoko cruis controle gemonteerd.

Wat nog te doen is, is het wrappen of plastidippen van de snavel en tankkap.

Verder moet er nog een andere kuipruit op, maar welke???

Verder twijfel ik nog of ik de cardan zwart ga maken. ...

Suggesties wederom welkom :)



WP_001062.jpg



WP_001061.jpg
 
Vandaag de wielen, valbeugels, uitlaat, handkappen en kaoko cruis controle gemonteerd.

Wat nog te doen is, is het wrappen of plastidippen van de snavel en tankkap.

Verder moet er nog een andere kuipruit op, maar welke???

Verder twijfel ik nog of ik de cardan zwart ga maken. ...

Suggesties wederom welkom :)



[afbeelding]


[afbeelding]
Ziet er nu al prima uit!! :9~
 
Laatst bewerkt:
De juiste keuze gemaakt ;)


Met eigen bedrijf kan ik gewoon niet lang weg, maar zo wel... ik zou het wel weten :Y

Ooit.. :)
 
Pekel boeit me nog niet eens zo veel ;)


Natte wegen = weg plezier en pak ik de auto.
Kou = weg plezier, dus pak ik de auto.


Het gebeurt wel dat ik 'm in januari ofzo een keer pak, maar niet vaak.

Als je ziet hoe er met de moto gp op een natte baan wordt gereden zijn wij maar mietjes als er een druppeltje regen valt -O-

Kou = geen vliegjes meer in je oog / op je vizier
En buiten de spits uren is het in de winter heerlijk rustig op de weg. Heerlijk touren hoor! En de Eifel is ook erg mooi met 20cm sneeuw in de berm. Zolang het maar niet op de weg ligt.
 
Ik heb op circuit Assen wel eens een halve sessie op een natte baan gereden, glibberen van de Haarbocht tot aan de Geert Timmer. Ik werd gek van die gasten op regenbanden die volgens mij geeneens in de gaten hadden dat het meer diepzeeduiken was dan motorracen.

Een echte regenband voor circuitgebruik is overigens in 300 km op. Dat is voor de openbare weg niet echt een optie. Dat is naar de Eifel rijden, bandenwissel, rondje Eifel, bandenwissel, naar huis, bandenwissel.
 
Làng, Xtra, je bent làng..... Nuance !

Je kan er ook een slaafje bijnemen, dat werkt terwijl jij op vakantie gaat.

Heb ik ook gedaan... werkt goed ... Af en toe een korst brood in de kooi werpen, uiteraard...

:+
Bevalt me juist prima alleen.
Ook nooit ellende of teleurstelling wat dat betreft ;)

Maar het kent ook nadelen uiteraard.
Echter is dit wat ik wil en waar ik geschikt voor ben.







Ik heb me er al bij neergelegd dat ik nooit groot zal worden. ;)
Da's de geestelijke kant ;)
Zo lang ik nog regelmatig voor kleuter word uitgemaakt is het goed 8-)
 
Ik heb op circuit Assen wel eens een halve sessie op een natte baan gereden, glibberen van de Haarbocht tot aan de Geert Timmer. Ik werd gek van die gasten op regenbanden die volgens mij geeneens in de gaten hadden dat het meer diepzeeduiken was dan motorracen.
Ikke op CPZ een keer 2 rondjes :+

Gotver, zelfs op het rechte stuk glibberde 't alle kanten op.



:W nooit meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan