Het grote GS-topic deel 22 Kurven ohne Ende

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sow... lekker weertje! Suc6 daar en hou de glimmende kant boven.
Zeker een mooi landschap om mooie plaatjes te maken. Tip van flip: zet je licht meter op de camera op +2 als je in de sneeuw foto's maakt. Dan is je sneeuw weer wit ipv grijs. Veel moderne compact camera's hebben zelfs een voorkeurstand voor sneeuw (zal je de technische uitleg besparen).
Jammer... de pentax optio die ik bij mij heb heeft geen sneeuw optie en de 40D is wegens ruimtegebrek thuisgebleven ;)

En ik hoop oprecht dat dit de laatste sneeuwfoto's zijn. Ik ga zo eens kijken wat het advies voor vanmiddag is en dan maar wat bochtjes hier in de buurt maken als het kan.
 
Geweldig, lijkt wel een kopie van mij eigen GS :-)
Ik heb alleen nog geen zwarte wielen



Vandaag de wielen, valbeugels, uitlaat, handkappen en kaoko cruis controle gemonteerd.

Wat nog te doen is, is het wrappen of plastidippen van de snavel en tankkap.

Verder moet er nog een andere kuipruit op, maar welke???

Verder twijfel ik nog of ik de cardan zwart ga maken. ...

Suggesties wederom welkom :)



[afbeelding]


[afbeelding]
 
Laatst bewerkt:
@JPD: Lekker motorrijden met dit weer! Kan je mooi "off road" gaan over de velden, of niet? :D

Veel plezier en hou 'em heel! *O*
 
@JPD: Lekker motorrijden met dit weer! Kan je mooi "off road" gaan over de velden, of niet? :D

Veel plezier en hou 'em heel! *O*

2009-12-02-red-adventure-006_thumb.jpg



Helaas niet legaal in Belgie, enkel voor auto's blijkbaar.
 
Hier een eerste bericht uit het beloofde motorland, Karinthie.

Althans in theorie, want van rijden komt vandaag niets. Dit is wat ik vanochtend zag toen ik de luikjes open had
[afbeelding]

Achter deze grijze deur wacht de F800GSA ongeduldig
[afbeelding]

maar zolang de wegen nog deze aanblik geven wacht ik maar braaf. De routes die ik wil rijden zitten allemaal rond de hoogte waar ik nu zit of soms hoger en ik heb op tv al berichten van meer dan 50 cm sneeuw gezien op sommige passen.

De weg naar het hotel ziet er zo uit, het dooit dus al wel
[afbeelding]
[afbeelding]


En het levert natuurlijk mooie plaatjes op
[afbeelding]

Oftwel groeten uit Nassfeld
[afbeelding]


dat is wel ff op kijken als er zo'n pak midden september al ligt.....

hoop voor je dat het snel weg is,,, zal je zien dat er in deze regio in de winter geen vlok valt ..
 
Jammer... de pentax optio die ik bij mij heb heeft geen sneeuw optie en de 40D is wegens ruimtegebrek thuisgebleven ;)

En ik hoop oprecht dat dit de laatste sneeuwfoto's zijn. Ik ga zo eens kijken wat het advies voor vanmiddag is en dan maar wat bochtjes hier in de buurt maken als het kan.
Ja, de kans om deze foto's te maken heb ik niet gehad })

Maar vorig jaar was er 1 ochtend ook sneeuw op de Nassfeldpas en bestudering van de routes door Italie en Slovenie liet zien dat alles lager lag.
Is natuurlijk geen garantie dat het nu ook goed komt.

Dan nog een tip.
Met de sneeuw misschien wat moeilijker, maar er zijn bijzonder mooie wandelingen te maken rondom het hotel.
Dat heb ik meerdere keren gedaan als ik vroeg van de tour weer terug was.

Je gaat naar de receptie beneden en doet Frau Martina de groeten van die iets oudere motorrijder die wel eens ging wandelen.
Dan vraag je een paar wandelschoenen en een rugzakje te leen en trek je de bergen in.
Iets van Kuhwege Alm is een km of 8 retour en 700 hoogtemeters, echt een aanrader.
Nou weet ik ook wel dat je er niet om te wandelen bent heengegaan.....

Maar ja, nood en deugd en zo :)
 
~
Gezellig, het lijkt een mini-meet te worden ;)

edit:
Nou, zondag lijkt nog een mooie dag te worden ook..Mazzel voor ons...

Dit mini-meet lijkt ons wel wat...leuk voorproefje voor oktober.....

Misschien een idee om plm 12.00 uur af te spreken bij de 1e drink/drank/koffie gelegenheid vanaf de ingang??? of is er een handiger manier om die meet te regelen?
 
Laatst bewerkt:
Leuk, de eerste skivakantie van het seizoen. Ik moet nog een paar maand wachten daarvoor.
Ik heb een hekel aan kou en daarmee ook aan skiën, gelukkig kon de motor rond 14:00 uur in het zonnetje gezet worden en heb ik nog zo;n 180 KM bochtjes gereden :]

full
 
Ja, de kans om deze foto's te maken heb ik niet gehad })

Maar vorig jaar was er 1 ochtend ook sneeuw op de Nassfeldpas en bestudering van de routes door Italie en Slovenie liet zien dat alles lager lag.
Is natuurlijk geen garantie dat het nu ook goed komt.

Dan nog een tip.
Met de sneeuw misschien wat moeilijker, maar er zijn bijzonder mooie wandelingen te maken rondom het hotel.
Dat heb ik meerdere keren gedaan als ik vroeg van de tour weer terug was.

Je gaat naar de receptie beneden en doet Frau Martina de groeten van die iets oudere motorrijder die wel eens ging wandelen.
Dan vraag je een paar wandelschoenen en een rugzakje te leen en trek je de bergen in.
Iets van Kuhwege Alm is een km of 8 retour en 700 hoogtemeters, echt een aanrader.
Nou weet ik ook wel dat je er niet om te wandelen bent heengegaan.....

Maar ja, nood en deugd en zo :)
Ben ook even Italië in geweest, maar eigenlijk de leukste weggetjes in Oostenrijk gereden. Morgen gaat het weer richting het zuiden want daar is het droog. Wandelen kan hier zeker mooi, maar deze meneer kampt met een onwillige bovenbeenspier, omdat ik zonodig nog wat moest hardlopen voordat ik vertrok. Na een uur is de koek op, maar ik ga zeker nog wat kleine rondes doen hier.
Frau Martina war nicht da heute und der Hans is nicht so schön ;)
 
Zo ja, wat deed ik dan fout ??? :/
Oh, oh, daar gaan onze internationale betrekkingen........ :/

Top !!

Zullen we die plek en dat tijdstip afspreken voor iedereen hier die zondag ook naar Zandvoort komen ?? (als ze willen tenminste.... :Y )
Ik weet alleen Grote Mensen Brommert en de Oostenrijker, verder weet ik het niet.
Och, berusting was mijn deel en ik vond het wel relaxed vanochtend buiten in de sneeuw
Good for you, ik heb een hekel aan winter. :P
 
U bent mij geen uitleg verschuldigd! let op de: :o (mondje open) en de :+ (LOL)



Ik vond het wel grappig dat iedereen zich aangesproken voelde na die ene opmerking... :)
 
maar...... jij bent al van mijn vaders leeftijd..... :$


maar ook tegen hem zeg ik jij! :)



En Belgen zeggen graag "U" heb ik begrepen :X
 
Belgen gebruiken nog vaak de "gij"-vorm, zodat het wederkerig voornaamwoord en de bezitsvorm automatisch "u" en "uw" worden.

"U" gebruik ik tegenover sommigen van mijn vele NL relaties als vorm van respect...

De modale forumganger een beetje kennend, zal "jij" ruimschoots volstaan...

:+
 
Laatst bewerkt:
Moggguhhhh

Ik probeer ook naar Zandvoort te komen zondag. Wil die andere koppen van dit forum ook wel eens zien :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan