Het grote GS-topic deel 22 Kurven ohne Ende

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikke op CPZ een keer 2 rondjes :+

Gotver, zelfs op het rechte stuk glibberde 't alle kanten op.
Jij rijdt ook als een varken, zelfs een paar PR 3's rij je op de GS in een paar duizend op. :P

Maar een nat CPZ is echt een drama. Van de startstrepen tot aan de Tarzan wielspin en dan doe je nog rustig aan. Daarbij aangemerkt; ook op het circuit rij ik als een wijf.
-O-
 
Laatst bewerkt:
Als het regent of glad zou kunnen zijn, probeer ik bochten zo te nemen dat de motor zo veel mogelijk recht blijft. Of het werkt? geen idee, zit vast tussen men oren.
 
Zij wieltjes zitten niet tussen je oren. Die schroef je aan een kant aan de cardan, maar waar aan de andere kant??
Ik probeer in de regen eigenlijk vooral om mijn tank en uitlaat van de grond te houden. Verder doen de Dunlops het best goed op het nat. ;)
 
Zoiets?
1a0c0b7499.jpg
 
Hier een eerste bericht uit het beloofde motorland, Karinthie.

Althans in theorie, want van rijden komt vandaag niets. Dit is wat ik vanochtend zag toen ik de luikjes open had
full


Achter deze grijze deur wacht de F800GSA ongeduldig
full


maar zolang de wegen nog deze aanblik geven wacht ik maar braaf. De routes die ik wil rijden zitten allemaal rond de hoogte waar ik nu zit of soms hoger en ik heb op tv al berichten van meer dan 50 cm sneeuw gezien op sommige passen.

De weg naar het hotel ziet er zo uit, het dooit dus al wel
full

full



En het levert natuurlijk mooie plaatjes op
full


Oftwel groeten uit Nassfeld
full
 
Schopje geven aan topic .
Als we geen flauwe flikkergrapjes mogen maken, valt dit draadje stil....
Wat zegt dat over ons allen ?

:? })
Niemand zegt dat dat niet mag, maar grapjes maken is wat anders dan denigrerende opmerkingen ;)
 
Laatst bewerkt:
En verder bevalt de F800GSA prima in de bergen, gisteren o.a de Gerlospas gereden en ook de weg hiernaar toe is aardig bochtig. Het eerste haarspeldje zondag was even slikken, een stromend riviertje, geen overzicht en mijn 'ansgtbocht' rechts omhoog. Maar ook dit ging best aardig.
Nu maar hopen dat ik vandaag de motor de garage nog uit krijg.
 
Niks geen last van met mijn 72 kg drooggewicht.
Wel met alle koffers er op, wordt dan echt zoekerig boven de 160.
Heeft blijkbaar iets met de luchtstroming te maken.
Als ik voorover ga zitten wordt het erger en bij wat rechtop en naar achteren zitten wordt het merkbaar minder.

Je mag bij gelegenheid wel eens op de mijne rijden voor een vergelijk.

Vraag, zit er nog de standaard ruit op?

Lees dit nu pas :')

Nee, ik heb een iets hoger smoke ruitje.
Overigens heb ik ook dat de motor met koffers nog 'zoekeriger' wordt, maar dat is logisch.

Inmiddels is de achterband ook gebalanceerd (voorband was al gedaan) en werd er gezegd dat ik de achterveer niet op de meest losse stand moest draaien (ik vind dat prettig en waarom zit die functie er op als je 'm niet mag gebruiken vraag ik me dan af).
Zondag weer gereden. Het lijkt minder, maar is niet weg :N -O-

Ik denk dat er niets anders op zit dan me er voorlopig bij neer te leggen.
Mijn banden zijn nog niet aan vervanging toe. Ik hoop zelf nog steeds dat het probleem verholpen is als ik een nieuwe voorband heb.
 
Hier een eerste bericht uit het beloofde motorland, Karinthie.

Althans in theorie, want van rijden komt vandaag niets. Dit is wat ik vanochtend zag toen ik de luikjes open had
[afbeelding]

Achter deze grijze deur wacht de F800GSA ongeduldig
[afbeelding]

maar zolang de wegen nog deze aanblik geven wacht ik maar braaf. De routes die ik wil rijden zitten allemaal rond de hoogte waar ik nu zit of soms hoger en ik heb op tv al berichten van meer dan 50 cm sneeuw gezien op sommige passen.

De weg naar het hotel ziet er zo uit, het dooit dus al wel
[afbeelding]
[afbeelding]


En het levert natuurlijk mooie plaatjes op
[afbeelding]

Oftwel groeten uit Nassfeld
[afbeelding]
8-) wel mooi, maar voor het rijden niet super :N
 
Zo, serieus sneeuw dus :o

Hopelijk valt het mee en kun je toch nog rijden en er een mooie vakantie van maken ;)

Niemand zegt dat dat niet mag, maar grapjes maken is wat anders dan denigrerende opmerkingen ;)

Ik geloof niet dat iemand er bewust denigrerend over heeft gedaan.
Alles wat ik teruglees is puur als grapje bedoeld.
 
Sow... lekker weertje! Suc6 daar en hou de glimmende kant boven.
Zeker een mooi landschap om mooie plaatjes te maken. Tip van flip: zet je licht meter op de camera op +2 als je in de sneeuw foto's maakt. Dan is je sneeuw weer wit ipv grijs. Veel moderne compact camera's hebben zelfs een voorkeurstand voor sneeuw (zal je de technische uitleg besparen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan