Het grote GS-topic deel 29 - On (or off) the road again..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen we nog geen kinderen hadden en we samen op de motor op vakantie gingen had ik de eerste paar dagen standaard pijn in m'n kont. Maar daarna geen centje pijn meer. Met het gewone zadel, niks aftermarket.
Het zadel van m'n oude 1150 roadster overigens nooit een centje pijn gehad, in alle 70000 kilometers die ik ermee gereden heb.

Nu we met de jongens weer op vakantie gaan voel ik wel m'n kont op de gs maar ach, we rijden maar 200km per dag. Op het zadel van het span (K100rt van origine) ook geen klagen.

Is en blijft persoonlijk, bouw en lengte.
En het lichaam moet nu eenmaal weer flink wennen aan lange dagen op zo'n zadel zitten ipv een luxe 3d instelbare bureaustoel... ;)

Volgend jaar zonder aanhanger op vakantie, Luxemburg hebben we al bedacht. En weer lekker met de tent. *O* :]
 
Enig causaal verband ??? :$






Ja, ik weet het ... borderline ... :+


24701b804e8c06aa40e32346a9a9b62c.jpg



:+
 
Haha ik had al zo'n idee ;)
Leuk hoor, gefeliciteerd! Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst :Y

Mijn keuze zou het niet zijn. Te groot, te zwaar en nog minder met de voetjes bij de grond.
Ik hou wel van het speelse gooien en smijten met die 700 :P
 
Vandaag ook een GS(je) gekocht voor woon-werk. Met 31000 op de teller vond ik het een prima koop zo! Eindelijk weer een beetje offroaden tussen de normale ritjes door 8-)

11800434_850592548359064_4274271902525736413_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is er hier op het forum een stel waarvan zij op een F800GS rijdt en hij op een Triumph?
Zag dit stel vanaf Gothenburg noordwaarts rijden.
Heb nog gezwaaid, vanuit de taxi.
Maar je moet toch wel erg veel fantasie hebben, om te denken dat die persoon een nederlandse motorrijder is, op weg naar een job :)

Ja, de nieuwe XR wordt tamelijk verwaarloosd '(

Dan doet die andere gepensioneerde hier het beter, dat toert maar en koopt maar steeds nieuwe motoren.
Wel fijn!

O ja, het XR zadel zit na een rit van 620km nog steeds prima
 
Haha ik had al zo'n idee ;)
Leuk hoor, gefeliciteerd! Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst :Y

Mijn keuze zou het niet zijn. Te groot, te zwaar en nog minder met de voetjes bij de grond.
Ik hou wel van het speelse gooien en smijten met die 700 :P

Dat met die voetjes valt wel mee en je zou eens op de LC moeten rijden om te weten hoe gaaf dat is. Daarnaast, Janneke had al zo'n 80.000 km met de F650GS/F700GS gereden dus het werd wel eens tijd voor wat anders. Want om er nu wéér eentje te kopen.
 
Wat doet dat duffe grijze ... gàààààààp :Z ... saaie vehikel naast die frisse, begeerlijke, prachtig getinte , snelle top-LC ???

Proficiat voor je eega die over een uitstekende (motor ! -) smaak blijkt te beschikken... *O*

Komt door jou met je probleemloze 2013 versie. Da's deze rode ook maar dan met weinig kilometers (relatief) èn weer 2 jaar volledige garantie. Ik heb wel voorgesteld de gekleurde delen te ruilen, maar dat wil MrsTenCats niet.

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan