Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
We gaan er weer vandoor. B&B vlak bij Nederweert geregeld en morgen starten we de Supertour 2016.

Tot volgende week...


:W

[afbeelding]

Zou je die route kunnen delen? :o
Ik vertrek volgende week vrijdag naar Oostenrijk en wil door Italië terug haha, ga dit weekend routes maken!

Edit: oh en veel plezier natuurlijk :X
 
Laatst bewerkt:
We gaan er weer vandoor. B&B vlak bij Nederweert geregeld en morgen starten we de Supertour 2016.
Tot volgende week...
Verwaarloos je winterse hobby maar weer........ :/

img_3564.jpg


Viel spass :W
 
FF vraagje: heeft er iemand wel eens iets bij Louis.de besteld en krijgt nu aanbiedingsmails van ze?????
Morgen naar Louis toe: 2 meiden van vrienden willen ook gaan motorrijden, allebei nog aan de studie dus op een budget. Ze hebben allebei een helm nodig.
Ik kreeg onderstaande kortingscode maar ben dus op zoek naar een tweede.
Dacht in eerste instantie das makkelijk: ff account aanmaken, maar helaas krijgen ze geen mailtje met 20 euro korting....
Dus heeft er iemand nog zo'n mail (desnoods in de prullenbak.. :+), zou worden gewaardeerd. Mail staat in mijn profiel.

<Image Deleted>
 
Laatst bewerkt:
Zo te zijn kun is die voucher niet gepersonaliseerd en kun je hem dus meerdere keren gebruiken.
Of tuin ik nu in de vrijdagvraag? ;)
 
Laatst bewerkt:
Is aan de ene kant persoonlijk (heb mijn klantnummer & naam voor het gemak maar ff weggehaald :+) met een barcode verderop in de mail, maar aan de andere kant kan in de webshop iedereen idd 307 inkloppen.....
Weet het dus niet cker en om teleurstellingen te voorkomen...
Heb ook zoiets van: als je daar in de shop roept: ok dan niet, bestel straks wel in de webshop, dan moet het wel erg gek gaan denk ik.... maar ja, tis ook niet naast de deur...
 
Wetende dat (vooral) Detox van die vervelende ontwennings-huiduitslag krijgt als er gedurende meer dan een week niet over banden gezanikt wordt op dit topic : de DUNLOP ROADSMART 3 is gewéldig !!!

Veel grip, veel vertrouwen, heel snel van het ene oor op het andere te gooien .. en gisteren in de plassende regen, OOK nog eens zeer baanvast...

Voor (puur) asfaltgebruik : de beste band die ik reeds heb gehad... *O* (de slijtage blijft uiteraard nog de vraag).

@ Allan : zelfs indien uitsluitend Verhulst hier lol aan zou beleven, dan is het m.i. nog een voldoende reden om zijn filmpjes hier te posten... :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp nu waarom mijn benzineverbruik aanmerkelijk hoger ligt dan dat van Verhulst. :X

Wat nog niets zegt over wie de meeste lol uit zijn brandstof perst :X

Hotel Dolomieten geboekt, check
Paspoort en rijbewijs nog geldig, check
Papieren kaarten besteld, check
Routes verzameld, check
Deze week eens beginnen met routes bekijken en delen doorlussen vanaf het hotel en col's waar ik heen wil

Krijg er al zin in!
 
Wat nog niets zegt over wie de meeste lol uit zijn brandstof perst :X

Hotel Dolomieten geboekt, check
Paspoort en rijbewijs nog geldig, check
Papieren kaarten besteld, check
Routes verzameld, check
Deze week eens beginnen met routes bekijken en delen doorlussen vanaf het hotel en col's waar ik heen wil

Krijg er al zin in!

Terecht.... maar ga je toeren vanuit één lokatie of van de één naar de andere plek :?
 
Als we toch geen tolk hadden........ :/

Enfin, vorige week met rob druk in de weer geweest om die stugge K60's op de velgen te dirigeren, blijkt nu dat er een wobble in het voorwiel zit. Geen idee hoe, maar ik ga het fixen. Idee was toch om de bandjes vandaag in het mooie weer even schoon te rijden en mogelijk nog even bij het Motogymkhana in Lelijkstad te gaan kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan