Het grote GS-topic deel 31 - the story continues ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft te maken met de Premium Selectie. Motoren met een km.stand tot 50.000 km,en ook een max. leefrijd kunnen weer met 2 -jaar fabrieksgarantie worden verkocht. En dat leek mij belangrijk voor een 2013 model. De motor is nu ingeleverd met 47.060 km op de teller.
 
Congrads met de aankoop. Nu maar wachten op de aflevering. Maar dat je je frustraties om nu even GS-loos te moeten zijn zo moet botvieren op die arme funduro????

Girl, als de TKC's bevallen, dan gewoon weer lekker een nieuw setje oprijden tot je reden ziet om op wat anders over te gaan.
Vergelijkingen met andere motoren en andere bandenmaten gaat inderdaad niet op. Maar ja... vergelijkingen op eenzelfde motor kunnen ook nogal persoonsgebonden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Proficiat met de aankoop TC.

Ikzelf hou het simpeler. Heb mezelf een nieuwe zomerhelm aangeschaft. Licht en luchtig.
https://shop.touratech.be/helmet-touratech-aventuro-carbon-companero-14001.html
1424277072PH980.jpg
 
Prijs valt bet wel mee. De BMW helm is even duur en een pak zwaarder en minderventilatiemogelijkheden. Veiligheid zal wel in orde zijn en garantie is allemaal via TT.
 
Als ik mijn Arai nu zou slopen, dan zou ik de AGV gaan passen. Ik vind het mooi afgewerkte doppies.

AGV-AX-8-Dual-Carbon-Namib-Multi-Helmet-001-BlackNavyGreen-5.jpg
 
35480.jpg

Ik ben nog steeds heel erg blij met mijn roof. Beetje lawaaiig, daar heb ik oordoppen voor (altijd) en mijn gehoor gaat sneller achteruit door die °°^[[^[|$%[[ T5 bussies dan het motorrijden :X
 
Mooie helm van TT en ik zie dat ie er ook in het wit is. En minder lawaai dan een systeemhelm neem ik aan? Ik heb nu de BMW systeemhelm...
 
Ik rij nu voor het zesde jaar met de X3 en hij is nog goed, zelfs de voering mankeert niets aan. Het is dus een wat duurdere helm, maar wel z'n geld waard.
 
Na 5 jaar, zou een helm wel stilaan moeten vervangen worden, omwille van de invloed van UV-straling... ook jij hebt dus een uitstékend excuus om eens te gaan shoppen (voor een AGV)...

En wiens vrouw hierover ook zou beginnen te mopperen, verwijzen we fluks door naar onze Big Spender, TenCats... })
 
Overigens overweeg ik deze....

Arai-Tour-X4_Venture_P_wm.jpg


... maar pas aan het eind van het jaar. :Y

Mijn nieuwe motorlaarzen bevallen i.i.g. goed en kan ik iedereen aanraden.
 
Na 5 jaar, zou een helm wel stilaan moeten vervangen worden, omwille van de invloed van UV-straling... ook jij hebt dus een uitstékend excuus om eens te gaan shoppen (voor een AGV)...

En wiens vrouw hierover ook zou beginnen te mopperen, verwijzen we fluks door naar onze Big Spender, TenCats... })
Dat is als je een polycarbonaat helmpje hebt. Een boot opgebouwd uit polyester weefsel laat je ook na 5 jaar niet afzinken. Zolang de helm nooit zwaar beschadigd is en de pasvorm nog strak, dan is er niets aan de hand. ;)
 
Dat is als je een polycarbonaat helmpje hebt. Een boot opgebouwd uit polyester weefsel laat je ook na 5 jaar niet afzinken. Zolang de helm nooit zwaar beschadigd is en de pasvorm nog strak, dan is er niets aan de hand. ;)


En hoeveel mensen zie je tegenwoordig nog met een 5 jaar oude (of nog oudere) zeilboot op hun hoofd rondlopen ?

I rest my case ...

})
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan