Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Weet iemand waar ik deze beschermkap kan vinden van de oliekoeler :?

Heb swmotech, altrider, lonerider, bikeparts, wunderlich, touratech al bekeken, maar niets te vinden :N
 

Bijlagen

  • Screenshot_20181127-211234.jpg
    Screenshot_20181127-211234.jpg
    102,5 KB · Weergaven: 45
Even ernstig, nu.

Indien het montagebedrijf geen opmerkingen heeft gemaakt bij de inontvangstneming van de velg dan heeft het een professionele fout gemaakt.

Dat bedrijf is de door jou aangestelde bewaarnemer van die velg(en) en , behoudens tegenbewijs, dient ervan uitgegaan te worden dat de velg in goede staat werd afgeleverd.

Het bewijs van het tegendeel dient door het montagebedrijf te worden geleverd door middel van een zorgvuldige inspectie van de geleverde dozen.

Heeft men dat nagelaten (of heeft hun monteur de velg inderdaad laten vallen), dan is het montagebedrijf aansprakelijk tegenover jou, de klant.
 
Weet iemand waar ik deze beschermkap kan vinden van de oliekoeler :?

Heb swmotech, altrider, lonerider, bikeparts, wunderlich, touratech al bekeken, maar niets te vinden :N

En het amusante is nog, als je bij Touratech een foto ziet van hun windscherm, dan zit dat plastic er ook onder. Zou van hun kunnen zijn, maar sinds ze geen preferrred partner o.i.d. meer zijn van BMW hebben ze een hoop artikelen uit het assortiment gegooid.
 
Laatst bewerkt:
Even ernstig, nu.

Indien het montagebedrijf geen opmerkingen heeft gemaakt bij de inontvangstneming ...... dan is het montagebedrijf aansprakelijk tegenover jou, de klant.
Pneus Online zal het hier inderdaad op gooien en wat ga je er tegen doen. Vreemd was alleen dat bij het uitpakken van de velgen, de beschadigde velg anders was ingepakt. Aan de buitenkant niet te zien overigens.
Vreemd was het wel dat de velgen 3 weken van de radar verdwenen zijn, ineens opduiken en nu blijkt er één beschadigd. Dat Pneus Online dit niet bevreemd en niet verder op onderzoek uit gaat is op z'n minst raar. nu maar roepen dat een monteur de velg heeft laten vallen is schandalig.

Ik bestel nooit meer wat bij Pneus Online. Als er in een order iets mis gaat wordt je honds behandeld.
 
ik kende pneus online überhaupt niet, maar ik ben solidair en doe met je mee :+
 
Weet iemand waar ik deze beschermkap kan vinden van de oliekoeler :?

Heb swmotech, altrider, lonerider, bikeparts, wunderlich, touratech al bekeken, maar niets te vinden :N

Ik zie alleen een koplampbescherming en een deels zwart gespoten / gewrapte snavel. De rest ziet er oem van de GSA uit. Welke kap doel je op?
 
Ik zie alleen een koplampbescherming en een deels zwart gespoten / gewrapte snavel. De rest ziet er oem van de GSA uit. Welke kap doel je op?
Die met de 2 horizontale luchtspleten,
zal mss idd origineel GSA zijn, maar vind dit mooier dan wat er nu op mijn GS zit :Y
 
Inderdaad. Ik had laatst ook een soortgelijk geval met een online-aankoop..Na wat dreigen met slechte recensies her en der, werd er ineens wel geluisterd. Erg dat het zo moet...
Klopt...
Deze zomer nog meegemaakt.
Eerst werd ik volledig genegeerd door een Franse Hifi webshop aangaande een defecte luidspreker... Niks hielp.
1 slechte recensie op Trustpilot later, werd ik opgebeld door de baas en kreeg ik gratis een splinternieuwe set luidsprekers... De kracht van de media, net wat u zegt....
 
Ik stop het even, heb motor pas 2 weken en koerier loopt hier de deur plat.
#Touratech voorspatbord verbreder
#Touratech voorspatbord verlenger
#Wunderlich mudsling achterspatbord verlenger/verbreder
#Touratech koplampbeschermer
#Wunderlich radiatorbeschermers
#Touratech bredere voetsteunen
#Touratech handkappen
#Touratech standaardverbreder
#Wunderlich mistlampen
#Wunderlich valbeugels onder en boven
#navigator 5

Momenteel is het even wachten tot mijn eindejaarspremie :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan