Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Er zijn natuurlijk een hoop potentiële klanten die wel eens op en af zo'n motor willen klimmen ook he... dus die motor komt daar wel van pas. ;)

Laatst geweest nog. Hij staat niet meer in de showroom. En al stond hij dat wel. Zij hebben daar bordjes bij verkochte motoren staan, waarop staat: niet meer op gaan zitten, ik ben verkocht. Maar nogmaals, die van mij is uit de showroom.
 
Dus we gaan eens naar een dealer in het antwerpse om een blauwe 1250 GS te beklimmen? Kan je ons een timing geven?
Ik kan aan een rugby team raken...
 
Doe maar, de mijne is momenteel nog een portie ijzererts en een plas petroleum... tot ergens in februari/maart... :P
Ok, dat kan dan geregeld worden...
Is eens iets anders dan de motoren van de trainers.

Raar maar waar is er discussie en denken sommigen dat een honda CB500X er beter uit ziet dan een R1200GSA. (beide met zwarte koffers en in het zwart)
 
Nou ik krijg morgen wel een 13e maand.....mzzlpik........
Maar die is al besteed.......een fantastische massage stoel aanGeSchaft.......
Een gs 1250 is niet in beeld....de lc is nog te vers........alhoewel......een 1250 RS lonkt ook wel...........:)
 
Mijn 13e maand is hieraan opgegaan:

DDDF3725-4E3F-48BA-962F-015D3DAA29D9.jpeg
 
Dus een hele dure fiets !!

Ik zou wel even de balhoofdlagers laten controleren en dat zadel, daar moet je niet al teveel van verwachten.
 
Het is nog geen weekend Slijk....Bovendien krijgt iedereen morgen pas zijn/haar 13e maand uitgekeerd....Even geduld dus...

13e maand? Wat is dat? Wij krijgen een aalmoes onder de noemer: eindejaars premie... Dat is toch equivalent aan anderhave week loon.

voor mij is het juist de tijd van het jaar dat er weer belasting betaald mag worden :P

Voor het eind van het jaar zou ik toch mijn teruggave van de belastingen moeten ontvangen.
 
Ik krijg helemaal niks. Ik moet overal voor werken en dan ook nog eens leuren om mijn geld op tijd te krijgen.:( Vandaag met stevige incassokosten gedreigd en nu gaan ze ineens wel betalen. Kan ik toch nog boodschappen doen voor de kerst.
 
Nou ik krijg morgen wel een 13e maand.....mzzlpik........
Maar die is al besteed.......een fantastische massage stoel aanGeSchaft.......
Een gs 1250 is niet in beeld....de lc is nog te vers........alhoewel......een 1250 RS lonkt ook wel...........:)

Heeft de eigenaresse van die befaamde billen (zie hoger) dan een speciale stoel nodig om haar ventje behoorlijk te verwennen? ;)
 
Bagagedrager komt nog. ;)

Toch leuk om te kunnen zeggen 'Ik pak de BMW" en dan de keuze uit 3 te hebben. *D

Fietsje was overigens wel een stuk portmetnixvriendelijker dan bij de dealer, vanwege een inkoopactie vanuit de werkgever (hoofdvestiging in München is logistiek dienstverlener van BMW AG).
 
Terug
Bovenaan Onderaan