Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

miekusss

MF veteraan
24 jun 2005
2.005
205
Wommels
Laten we eerlijk zijn, hoeveel mensen zouden iets zinnigs kunnen uitvoeren met het setje..
Ehhhh..
Ik?
Op mijn 1150 had ik een tooltube met wat extra spullen. En een keer gebruikt toen één van de stuurbeugels van het span afgebroken was. Baar ureterp gereden voor een setje 2ehands en die erop geschroefd zodat we de vakantie konden voortzetten 😉

Overigens het setje vooral niet motorgerelateerd gebruikt 🙄😆

Ik heb binnenkort iig een ritje naar Heerenveen om zo'n stukkie plastic te scoren. Nu was ik thuis met een bult gereedschap; onderweg heb ik dat niet bij me

miekusss

MF veteraan
24 jun 2005
2.005
205
Wommels
Maar onderweg zal je niet zo plots olie moeten bij vullen...
Als je die olie dan ook al bij de hand hebt.
De 1150 heb ik wel moeten bijvullen tijdens een vakantie met 3000+ km's door de bergen...
Alleen kon je die er gewoon handmatig afhalen doordat die opstaande randjes alhad om vast te kunnen houden.

AdventureGirl

MF veteraan
7 jan 2005
21.443
534
Landelijk!
He bah! Een week niet in het topic gekeken omdat het werkseizoen weer druk is en nu lees ik dat Slijkmoto overleden is.
Wat ontzettend naar en verdrietig om te lezen. Tijdens 1 rit herinner ik me dat hij en Nana erbij waren.
En dat is alweer heel wat jaren terug. Zijn kritische bijdrage en de interactie met anderen waren altijd plesant.
Schrijnend om vast te moeten stellen dat deze levensgenieter en harde werker zo kort van zijn pensioen heeft mogen genieten.
Ik had hem er zo graag nog ruim 20 jaar in uitstekende gezondheid bij gegund.

Het zet je wel weer aan het denken. Hoe lang gaan we nog door met deze ratrace. Ik probeer al zoveel mogelijk van elke dag te genieten en het te waarderen. Maar ergens knaagt wel dat het toch anders moet kunnen.

scorp

MF veteraan
30 okt 2008
7.262
1.647
kempen belgië
Deze voormiddag enkele euro's naar Nederland verhuisd,
Ben in Breda bij Damen een nieuwe outfit gaan kopen.
De Apollo
(Broek niet op voorraad, 10 weken wachten😔)

Bijlagen

• IMG_20230319_123315.jpg
    IMG_20230319_123315.jpg
    159 KB · Weergaven: 20
Bovenaan Onderaan